Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Pojemność silnika - 1,6 l (1598 cm3 ), OHV
Liczba koni 76 KM (56 kW) przy 5000 obr./min
Rodzaj paliwa PB + LPG
Rocznik - 1997
Przebieg - ~130 tys KM
Jest :
Pojemność silnka 1,4 l (1398 cm3) DOHC
Rodzaj Paliwa PB (na razie nie mam LPG )
Liczba koni KM 103 KM ( 76 kW)
Moment obrotowy 127/5000 N*m/rot.
Przebieg 138 tys
Witam chciałbym wam zaprezentować owoc współpracy Daweoo i FSO jakim jest Polonez po ostatnim lifcie (nazwany plusem) . Auto zakupiłem 2 tygodnie po ukończeniu 18stu lat w Woli Batorskiej niedaleko Niepołomic bardzo chciałem wersję z silnikiem 1.4 rovera niestety gdy szukałem auta żadnej nie było więc kupiłem tzw . Boscha i na zimę po ogarnięciu blacharki (podproża do pospawani) szykuje się swap silnika . Jestem mega fanatykiem polskiej motoryzacji posiadam do tego 2 Poloneza ATU tyle że przed liftem na wersję plus którego przebudowuje pod Drifting i Dużego fiata którego remontuje mniejsza o to
Bo ja mam poldki 2 przed wybebeszeniem czerwonego pod Drftolota
Konswerwcja z kolegą Jackiem
Wymiana wału na kanale u kolegi
Lista modyfikacji i napraw jakie przeprowadziłem na ten czas w moim pojeździe :
Montaż foteli pół kubełkowych Inter Groclin Standard w czerwone pasy wraz z tylną kanapą
Zmiana zniszczonych daszków przeciw słonecznych na minusowe
minusowa guma zmiany biegów
Minusowa czarna tylna półka do ATU
Montaż Radia JVC z USB
Zrobiona własnoręcznie naba pod kierownicę
Mniejsza Kierownica Raid 36 CM
Wymiana wału napędowego
Konserwacja całego auta
Spawanie sierpów błotników
Pozbycie się rdzy z poszyć
Naprawa centralnego zamka
Regulacja LPG
SWAP Silnika na 1.4 Rovera
Graty które czekają na montaż :
Alufelgi
Elektryczne szyby przód :
Tylny spojler z stopem
Emblematy z Minusa wraz z rzadkim krótko stosowanym emblematem FSO ATU który był stosowany tylko w pierwszych egzemplarzach atu przez bardzo krótki okres .
włoskie ospojerowanie Orciari (Brakuje mi tylko przedniej dokładki )
Mody w planach :
SEKWENCYJNA INSTALACJA LPG
"Zminusowanie " z zewnątrz pojadu
Montaż włoskiego ospojerowania Orciari
Montaż tylnego spojlera na klapę
Alufelgi
Montaż podłokietnika do wnętrza
Klimatyzacja
Elektryczne szyby z modułem domykania x4 + Lusterka
Podgrzewane fotele
Ożywienie nieaktywnych kontrolek (niski stan płynu chłodniczego , ,niski stan płynu w zbiorniczku zapięcia pasów ,podgrzewania foteli)
Poprawienie oświetlenia wnętrza
Podsufitka z Minusa wraz z szerokimi rączkami
Owiewki Heko na drzwi
Porządne Car Audio
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22332 Skąd: WT
Wysłany: 2013-07-29, 09:19
Z tabliczki znamionowej wyczytałem FSO więc zmiana miejsca tematu
Wygląda dość dobrze.
Z całym pakietem Oricari mam wrażenie, że waży z 5 razy tyle na ile wygląda.
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-29, 10:05
Ale w dowodzie i na OC jest Daweoo-FSO więc pół na pół ale skoro tak uważasz
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-07-29, 10:24
Bardzo fajny Poldek W tytule masz błąd bo pisze 1996, a wtedy to było zwykłe Atu Emblemat FSO Atu był raczej tylko na eksport, zapraszam bo obejrzenia mojego Plusa
Bardzo elegancki poldek Już kiedyś to pisałem na fb na jednym z profilu
I najważniejsze, że został nieopodal mnie W Krakowie (Dawny właściciel mieszka kilkanaście kilometrów ode mnie).
Musisz kiedyś wpaść na naszego spota Daewoo
Również zapraszam tutaj: http://daewooforum.pl/forum63.html
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2013-07-30, 19:57
kolega Jacek jakiś niedożywiony
Fajne plany
Klinika4x4.com
Macfly
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-04, 12:34
Polonezik jeździ po Polsce i cały czas nabija kilometry bezawaryjnie
W trasie na Śląsk na A4 wycisnął V-max na skręconym LPG na eko 140 mam nagrany filmik tylko że wygląda jak by nagrał go ktoś kartoflem
W Trasie do Tarnowa
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22332 Skąd: WT
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-12, 15:36
Niestety nie ma Wśród nas czerwonego już miałem wypadek i rozbiłem go Ale chociaż części z niego pozostały do zielonego i za złomowanie mam tyle kasy że starczy na dawcę 1.4 . Podmieniłem przednie koła wraz z oponami oraz wlew paliwa wraz z przewodem gumowym do baku i pływakiem z ŚW.P czerwonego . W końcu zaczął działać wskaźnik paliwa ;)Po tym wszystkim zatankowałem PB za 50 zł i jak na razie autko stoi w garażu przerejestrowane już na tablice KR
Obecny nalot plusaka
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 19:39
Wielka szkoda czerwonego, ale przynajmniej został Ci zielony i myślę, że nadal pozostanie
Kurczę szkoda poldka, no ale najważniejsze, że został Ci choć jeden
140 tysiaków tam jest ? Panie to 3 razy takiego wyniku
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 19:50
U mnie jest ponad 170 000 i daje radę
Macfly
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-12, 21:24
Czerwonym straciłem panowanie lecąc bokiem i przydzwoniłem w budę która stała obok ;/ na szczęście miałem pasy zapięte i nic mi się nie stało; ) Strasznie mi szkoda czerwonego bo to był pierwszy mój samochód którym samodzielnie jeździłem niestety słupki się złamały ale uratował mi życie i mimo skoszonej geometrii o własnych siłach wrócił do domu silnik został wyjęty i pójdzie do Poloneza Caro kolegi . Tak zielony nabił już 140 tysiaków i szukam teraz dawcy na rovera 1.4 a potem biorę się za resztę blacharki i zielony ma dożywocie u mnie i zero jazdy w zimę a do tego ogrzewany garaż murowany
A co do napraw nie świeciła mi lampka otwierając drzwi z prawej strony wykręcić dzindzle papierek ścierny obtarte i działa taka mała rzecz a człowieka cieszy A co do silnika w zielonym LPG jest tak ustawione że lepiej się wkręca niż na PB co mnie strasznie zdziwiło
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 21:59
Polonezy to bezpieczne samochody więc nie ma się co bać gdy się w coś przywali
U mnie to na PB lepiej leci, ale częściej jeżdzę na gazie bo wychodzi taniej
Macfly
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-13, 09:03
Tylko ty kolego masz najlepszy wtrysk jaki wymodzili do OHV nasi czyli wielopunktowy GSI a ja jednopunkt GLI i to jeszcze na najbardziej gównianym osprzęcie który mulił czyli bosch ;/ w czerwonym miałem wtrysk Abimexa to auto w porównaniu do tego zapier***ało A co do twojego to się nie dziwie że ci na PB lepiej lata w końcu GSI