X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Daewoo-FSO] Polonez ATU plusominus 1997 1.6 GLI -> 1.4

Autor Wiadomość
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-28, 18:55   [Daewoo-FSO] Polonez ATU plusominus 1997 1.6 GLI -> 1.4

Marka / Model - Daewoo FSO Polonez ATU Plus

Było

Pojemność silnika - 1,6 l (1598 cm3 ), OHV
Liczba koni 76 KM (56 kW) przy 5000 obr./min
Rodzaj paliwa PB + LPG
Rocznik - 1997
Przebieg - ~130 tys KM

Jest :

Pojemność silnka 1,4 l (1398 cm3) DOHC
Rodzaj Paliwa PB (na razie nie mam LPG :beczy: )
Liczba koni KM 103 KM ( 76 kW)
Moment obrotowy 127/5000 N*m/rot.
Przebieg 138 tys

Witam chciałbym wam zaprezentować owoc współpracy Daweoo i FSO jakim jest Polonez po ostatnim lifcie (nazwany plusem) . Auto zakupiłem 2 tygodnie po ukończeniu 18stu lat w Woli Batorskiej niedaleko Niepołomic bardzo chciałem wersję z silnikiem 1.4 rovera niestety gdy szukałem auta żadnej nie było więc kupiłem tzw . Boscha i na zimę po ogarnięciu blacharki (podproża do pospawani) szykuje się swap silnika ;) . Jestem mega fanatykiem polskiej motoryzacji posiadam do tego 2 Poloneza ATU tyle że przed liftem na wersję plus którego przebudowuje pod Drifting i Dużego fiata którego remontuje mniejsza o to ;)




Bo ja mam poldki 2 :D przed wybebeszeniem czerwonego pod Drftolota :D

















Konswerwcja z kolegą Jackiem






Wymiana wału na kanale u kolegi ;)




Lista modyfikacji i napraw jakie przeprowadziłem na ten czas w moim pojeździe :

Montaż foteli pół kubełkowych Inter Groclin Standard w czerwone pasy wraz z tylną kanapą
Zmiana zniszczonych daszków przeciw słonecznych na minusowe
minusowa guma zmiany biegów
Minusowa czarna tylna półka do ATU
Montaż Radia JVC z USB
Zrobiona własnoręcznie naba pod kierownicę
Mniejsza Kierownica Raid 36 CM
Wymiana wału napędowego
Konserwacja całego auta
Spawanie sierpów błotników
Pozbycie się rdzy z poszyć
Naprawa centralnego zamka
Regulacja LPG
SWAP Silnika na 1.4 Rovera

Graty które czekają na montaż :


Alufelgi



Elektryczne szyby przód :




Tylny spojler z stopem




Emblematy z Minusa wraz z rzadkim krótko stosowanym emblematem FSO ATU który był stosowany tylko w pierwszych egzemplarzach atu przez bardzo krótki okres .



włoskie ospojerowanie Orciari (Brakuje mi tylko przedniej dokładki :( )



Mody w planach :

SEKWENCYJNA INSTALACJA LPG

"Zminusowanie " z zewnątrz pojadu
Montaż włoskiego ospojerowania Orciari
Montaż tylnego spojlera na klapę
Alufelgi
Montaż podłokietnika do wnętrza
Klimatyzacja
Elektryczne szyby z modułem domykania x4 + Lusterka
Podgrzewane fotele
Ożywienie nieaktywnych kontrolek (niski stan płynu chłodniczego , ,niski stan płynu w zbiorniczku zapięcia pasów ,podgrzewania foteli)
Poprawienie oświetlenia wnętrza
Podsufitka z Minusa wraz z szerokimi rączkami
Owiewki Heko na drzwi
Porządne Car Audio
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21286
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-29, 09:19   

Z tabliczki znamionowej wyczytałem FSO więc zmiana miejsca tematu ;)

Wygląda dość dobrze.
Z całym pakietem Oricari mam wrażenie, że waży z 5 razy tyle na ile wygląda.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-29, 10:05   

Ale w dowodzie i na OC jest Daweoo-FSO ;) więc pół na pół ;) ale skoro tak uważasz ;)
 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 21
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-07-29, 10:24   

Bardzo fajny Poldek :brawo: W tytule masz błąd bo pisze 1996, a wtedy to było zwykłe Atu :D Emblemat FSO Atu był raczej tylko na eksport, zapraszam bo obejrzenia mojego Plusa ;)
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 27
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18691
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-07-29, 12:47   

Bardzo elegancki poldek ;) Już kiedyś to pisałem na fb na jednym z profilu ;d
I najważniejsze, że został nieopodal mnie :D W Krakowie :D (Dawny właściciel mieszka kilkanaście kilometrów ode mnie).
Musisz kiedyś wpaść na naszego spota Daewoo :piwo:
Również zapraszam tutaj: http://daewooforum.pl/forum63.html ;)




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4365
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2013-07-30, 19:57   

kolega Jacek jakiś niedożywiony :P

Fajne plany ;)



Klinika4x4.com
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-04, 12:34   

Polonezik jeździ po Polsce i cały czas nabija kilometry bezawaryjnie ;)

W trasie na Śląsk na A4 wycisnął V-max na skręconym LPG na eko 140 ;) mam nagrany filmik tylko że wygląda jak by nagrał go ktoś kartoflem :(







W Trasie do Tarnowa





 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21286
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-04, 17:48   

Popraw temat bo błąd się wkradł ;)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-12, 15:36   

Niestety nie ma Wśród nas czerwonego już miałem wypadek i rozbiłem go :beczy: Ale chociaż części z niego pozostały do zielonego i za złomowanie mam tyle kasy że starczy na dawcę 1.4 . Podmieniłem przednie koła wraz z oponami oraz wlew paliwa wraz z przewodem gumowym do baku i pływakiem z ŚW.P czerwonego . W końcu zaczął działać wskaźnik paliwa ;)Po tym wszystkim zatankowałem PB za 50 zł i jak na razie autko stoi w garażu przerejestrowane już na tablice KR ;)

Obecny nalot plusaka

 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 21
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 19:39   

Wielka szkoda czerwonego, ale przynajmniej został Ci zielony i myślę, że nadal pozostanie :piwo:

Co do mojego to zaczęło się dużo dziać :D
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 27
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18691
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-08-12, 19:44   

Kurczę szkoda poldka, no ale najważniejsze, że został Ci choć jeden ;)

140 tysiaków tam jest ? :D Panie to 3 razy takiego wyniku :)




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 21
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 19:50   

U mnie jest ponad 170 000 i daje radę ;)
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-12, 21:24   

Czerwonym straciłem panowanie lecąc bokiem i przydzwoniłem w budę która stała obok ;/ na szczęście miałem pasy zapięte i nic mi się nie stało; ) Strasznie mi szkoda czerwonego bo to był pierwszy mój samochód którym samodzielnie jeździłem niestety słupki się złamały ale uratował mi życie i mimo skoszonej geometrii o własnych siłach wrócił do domu silnik został wyjęty i pójdzie do Poloneza Caro kolegi . Tak zielony nabił już 140 tysiaków i szukam teraz dawcy na rovera 1.4 a potem biorę się za resztę blacharki i zielony ma dożywocie u mnie i zero jazdy w zimę a do tego ogrzewany garaż murowany ;)

A co do napraw nie świeciła mi lampka otwierając drzwi z prawej strony wykręcić dzindzle papierek ścierny obtarte i działa :D taka mała rzecz a człowieka cieszy ;) A co do silnika w zielonym LPG jest tak ustawione że lepiej się wkręca niż na PB co mnie strasznie zdziwiło ;)
 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 21
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-12, 21:59   

Polonezy to bezpieczne samochody więc nie ma się co bać gdy się w coś przywali :D

U mnie to na PB lepiej leci, ale częściej jeżdzę na gazie bo wychodzi taniej
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 196
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-13, 09:03   

Tylko ty kolego masz najlepszy wtrysk jaki wymodzili do OHV nasi czyli wielopunktowy GSI a ja jednopunkt GLI i to jeszcze na najbardziej gównianym osprzęcie który mulił czyli bosch ;/ w czerwonym miałem wtrysk Abimexa to auto w porównaniu do tego zapier***ało ;) A co do twojego to się nie dziwie że ci na PB lepiej lata w końcu GSI ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt