Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-07-29, 11:04 PEZERWA W POŁOWIE BUTLI LPG
Witam serdecznie
Mam mały problem i może ktoś miał podobny
Wczoraj jadąc zapaliła się kontrolka rezerwy w gazie na liczniku nakręcone dopiero 135 km od momentu tankowania do pełna. No nic zlewka mówię sobie coś w serwisie mówili że rezerwa może być na połowie ustawiona ale po jakimś czasie niestety na gazie ani rusz. Dioda od gazu mryga powoli i nietety nie chce przejść na LPG. JAde na stację prosze o gaz do pełna po 16 litrach gazu odskakuje że niby już pełno. Czyli 40 litrów odpalamy autko moment chwila śmiga już na gazie.
Niewiem czy nie zamotałem tutaj
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Shinzin Weteran Więcej opcji !
Auto: LANOS Hatchback SOHC
Imie: Mateusz Pomógł: 44 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 3129 Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-07-29, 11:12
kamse, Po pierwsze nie ten dział ,
Po drugie :
Główna natura Polaków - narzekać - na wszystko, na wszystkich.
Pozytywy zmieniać w negatywy. A negatywy wyolbrzymiać do granic możliwości.
pomoże ktoś w tym temacie? ja ostatnio zatankowałem na jednej stacji 46 litrów gazu (butla na 42 litry) i pozniej do butli zaczelo wchodzi 27 litrów a nie 36 jak wcześniej...
Czytałem, że to może być woda w gazie i na tej pierwszej stacji mieli do tego jeszcze przekrecony licznik czy coś.
Da się jakoś szybko i samodzielnie pogrzebać przy zbiorniku zeby to naprawić?
BTW, zbiornik stako ale nie pamietam modelu. wygląda jak T12
Ludzie sami sobie demontują i zmieniają butle więc i samemu można zdemontować czujnik i zobaczyć ile syfu jest w zbiorniku. Wiadomo, najlepiej robić to na pustej butli i nie palić fajki przy robocie. Teraz sam tylko tankuje na orlenie lub bliskiej bo mają najlepszy gaz i mam pewność, że syfu mi nie wleją raczej jak to ma się na małych stacyjkach.
Dawniej właśnie w nauce jazdy czyścili butlę bo było pełno w niej wody i wchodziło mniej gazu.U mnie do butli 34 wchodziło 31L bo był podkręcony czujnik ale nie ma problemów z mniejszą ilością gazu.
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2013-08-05, 22:17
Z tego co czytałem, jeżeli mruga CI kontrolka lpg to strerownik wykrył błąd.
Auto: Peugeot 308 SW
Imie: Paweł Pomógł: 10 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 2289 Skąd: Warszawa / WY
Wysłany: 2013-08-06, 06:37
najszybciej - jedź do gazownika i zostaw specjaliście robotę - jeśli się na tym nie znasz możesz coś popsuć, nie roztrząsajmy się teraz nad kręconymi licznikami, woda w zbiorniku itp kolega szuka pomocy - udzielmy najprostszej odpowiedzi
Jeśli pomogłem - kliknij + Pomógł
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-08-06, 07:05
michok napisał/a:
Z tego co czytałem, jeżeli mruga CI kontrolka lpg to strerownik wykrył błąd.
U mnie obu samochodach miganie kontrolki od gazu oznacza, że pracuje na pb i jest gotowy do przełączenia na gaz przy odpowiedniej temp. i obr/min, jak te warunki zostaną spełnione to samochód przełącza się na zasilanie gazowe.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2013-08-06, 08:57
szyna93 napisał/a:
michok napisał/a:
Z tego co czytałem, jeżeli mruga CI kontrolka lpg to strerownik wykrył błąd.
U mnie obu samochodach miganie kontrolki od gazu oznacza, że pracuje na pb i jest gotowy do przełączenia na gaz przy odpowiedniej temp. i obr/min, jak te warunki zostaną spełnione to samochód przełącza się na zasilanie gazowe.
U mnie jest podobnie, jeżeli jest również zapalona dioda od PB.
Jeżeli miga tylko dioda od lpg to jest to błąd.