Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Raport po kolejnych miesiącach codziennego użytkowania auta:
Spalanie LPG w tym silniku jest naprawdę dziwne, bo bez względu czy jeżdżę spokojnie, czy mocniej cisnę, czy miasto czy trasa, różnica pomiędzy min i max jest znikoma. Min: 9 l/100km, max 11 l/100km. Średnia z prawie 40 kkm to 9.98 l/100 km. Poza tym trzeba pamiętać, że auto "pije" benzyny około 0.6 l/100km.
Od remontu zawieszenia minęło około 5 kkm i już swożeń/tuleja i końcówka drążka wymaga wymiany. Pojawiły się stuki/puki oraz luzy. Wydaje mi się, że ma zawieszenie ma zbyt delikatne jak na polskie warunki...
Elektryka - padła pompka do spryskiwacza, spalił się jakiś moduł (150pln).
Poza tym OK. Jeździ i musi jeszcze kilka lat wytrzymać, wtedy zmieniam z powrotem na RWD.
Pozdrawiam.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2014-01-16, 13:55
Może w zawieszeniu to słaba jakość materiałów?
Po zwykłych drogach jeździłeś czy jakiś offroad był także?