Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-09-06, 16:03 [Matiz] Pocenie łączenia przewodu hamulcowego z zaciskiem.
Czy przy łączeniu tam gdzie wkręcany jest przewód hamulcowy do zacisku w przednim prawym kole jest jakaś uszczelka? Byłem dzisiaj na przeglądzie i poci mi się w tamtym miejscu.
Zdjęcie podglądowe chodzi o miejsce zaznaczone numerem 3
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 16:56
powinny być z obu stron miedziane/aluminiowe podkładki. miedź można podgrzać do czerwoności /zrobi się miękka/ i znowu wykorzystać od nowa skręcając. lub od razu dokręcić, ale naprawdę z czuciem -śruba to rurka.
Wyczyść, przedmuchaj, odtłuśc, i złóż od nowa nie powinno się pocić.
co do uszczelnienia, powinna być cieniutka uszczelka miedziana i tyle.
verbus
Auto: Lanos
Imie: Bartek Pomógł: 38 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 280 Skąd: SO
Wysłany: 2013-09-06, 18:06
Wyjmij stare podkładki,weź sobie na wzór i kup nowe,skręć i zapomnij o problemie.Jeśli się już poci to z czasem będzie coraz bardziej.Podkładki nie są drogie więc zabawa w ich ratowanie mija się z celem.
Grzenio [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-06, 18:40
Jeszcze jedno pytanie. Jeśli na przewód gumowy zacisnę klucz francuski to trzeba będzie po odkręceniu odpowietrzać wszystkie koła czy starczy tylko to?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 19:03
jeśli dobrze zaciśniesz w najniższym punkcie ? tak. i o ile przewód wytrzyma. stary może naruszyć taka operacja
ale i tak wymieniłbym płyn przy okazji odpowietrzając wszystkie koła / data zarejestrowania > nowy nabytek /
Grzenio [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-06, 19:08
Płyn wymieniony z pół roku temu tak jak wszystkie przewody hamulcowe miedziane i tylne gumowe. Więc chciałbym żeby obyło się to bez odpowietrzania całego układu o ile jest taka możliwość. Bo pod blokiem to nie robota
Jeszcze jedno pytanko, wie ktoś jaki wymiar mają podkładki żebym mógł je kupić bez odkręcania przewodu?
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 20:31
najlepiej zmierzyć swoje . ja nie wiem ja dalej bym trzymał swojej wersji że może wystarczy dokręcić / np. poluzować i znowu dokręcić + oczyszczenie to i wymiar złapiesz / . mógł być odkręcany w celu wykręcenia wymienianego sztywnego przewodu - sztywny przód też zmieniony ?. ale jak zdobędziesz wymiary bądź podkładki ? problem zresztą może polegać nie na uszczelniaczu a dokręceniu i ściśnięciu tych podkładek. jeszcze nie widziałem cieknących uszczelnień z tej strony, tak sobie od zużycia metalowej uszczelki. tylko jakaś "pomoc" wchodzi w grę moim zdaniem.
Grzenio [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-06, 20:48
Z przodu tylko sztywne zmieniane. Spróbuję jutro lekko dokręcić i po pompuje trochę czy będzie dalej coś się pocić.