X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Pocenie łączenia przewodu hamulcowego z zaciskiem.

Autor Wiadomość
Grzenio
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 16:03   [Matiz] Pocenie łączenia przewodu hamulcowego z zaciskiem.

Czy przy łączeniu tam gdzie wkręcany jest przewód hamulcowy do zacisku w przednim prawym kole jest jakaś uszczelka? Byłem dzisiaj na przeglądzie i poci mi się w tamtym miejscu.
Zdjęcie podglądowe chodzi o miejsce zaznaczone numerem 3
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 16:56   

powinny być z obu stron miedziane/aluminiowe podkładki. miedź można podgrzać do czerwoności /zrobi się miękka/ i znowu wykorzystać od nowa skręcając. lub od razu dokręcić, ale naprawdę z czuciem -śruba to rurka.
 
 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1060
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2013-09-06, 16:59   

Wyczyść, przedmuchaj, odtłuśc, i złóż od nowa nie powinno się pocić. :P
co do uszczelnienia, powinna być cieniutka uszczelka miedziana i tyle. :piwo:
 
 
 
verbus


Auto: Lanos
Imie: Bartek
Pomógł: 38 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 280
Skąd: SO
Wysłany: 2013-09-06, 18:06   

Wyjmij stare podkładki,weź sobie na wzór i kup nowe,skręć i zapomnij o problemie.Jeśli się już poci to z czasem będzie coraz bardziej.Podkładki nie są drogie więc zabawa w ich ratowanie mija się z celem.
 
 
Grzenio
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 18:40   

Jeszcze jedno pytanie. Jeśli na przewód gumowy zacisnę klucz francuski to trzeba będzie po odkręceniu odpowietrzać wszystkie koła czy starczy tylko to?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 19:03   

jeśli dobrze zaciśniesz w najniższym punkcie ? tak. i o ile przewód wytrzyma. stary może naruszyć taka operacja
ale i tak wymieniłbym płyn przy okazji odpowietrzając wszystkie koła :P / data zarejestrowania > nowy nabytek / :D
 
 
Grzenio
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 19:08   

Płyn wymieniony z pół roku temu tak jak wszystkie przewody hamulcowe miedziane i tylne gumowe. Więc chciałbym żeby obyło się to bez odpowietrzania całego układu o ile jest taka możliwość. Bo pod blokiem to nie robota :D
Jeszcze jedno pytanko, wie ktoś jaki wymiar mają podkładki żebym mógł je kupić bez odkręcania przewodu?
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-06, 20:31   

najlepiej zmierzyć swoje :P . ja nie wiem :niewiem: ja dalej bym trzymał swojej wersji że może wystarczy dokręcić / np. poluzować i znowu dokręcić + oczyszczenie ?? to i wymiar złapiesz / . mógł być odkręcany w celu wykręcenia wymienianego sztywnego przewodu - sztywny przód też zmieniony ?. ale jak zdobędziesz wymiary bądź podkładki ? problem zresztą może polegać nie na uszczelniaczu a dokręceniu i ściśnięciu tych podkładek. jeszcze nie widziałem cieknących uszczelnień z tej strony, tak sobie od zużycia metalowej uszczelki. tylko jakaś "pomoc" wchodzi w grę moim zdaniem.
 
 
Grzenio
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 20:48   

Z przodu tylko sztywne zmieniane. Spróbuję jutro lekko dokręcić i po pompuje trochę czy będzie dalej coś się pocić.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt