X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] SWAP Silnika

Autor Wiadomość
Marcin-Lani


Auto: Lanos Turbo
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 233
Wysłany: 2008-07-18, 22:56   

kisiel napisał/a:
wsadzasz LET'a, żeby spokojnie jeżdzić

Dokładnie!!!! Tu nie ma kompromisu, jesli chcesz mocne auto to musi byc dobrze podlane i na spalanie sie nie zwraca uwagi....Mi Lanos potrafił spalić i 18l ale wiedziałem przynajmniej za co przepłacam :D



Lanos Turbo 300KM+/400Nm+ ;)
13.21s - II miejsce 1/4 mili Olsztyn 2010
13.16s - 1/4 mili Lublin 2010
http://www.cardomain.com/ride/3807631
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kubric
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 13:30   

A tak z ciekawosci sie spytam. Jakie sa koszty wymiany silnika na C20Xe razem z silnikiem ??
 
 
bartek_161
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 09:58   

No właśnie tylko trzeba mieć jeszcze kase na to spalanie...:/
 
 
Marcin-Lani


Auto: Lanos Turbo
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 233
Wysłany: 2008-07-20, 12:47   

swap c20xe ok 5tys, swap c20let ok 10tys razem z silnikiem + dobre heble ok 1tys



Lanos Turbo 300KM+/400Nm+ ;)
13.21s - II miejsce 1/4 mili Olsztyn 2010
13.16s - 1/4 mili Lublin 2010
http://www.cardomain.com/ride/3807631
 
 
Kubric
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 14:56   

5tys to nie jest jeszcze tak tragicznie. Trzeba bedzie nad tym pomyslec ale to na nastepny rok , narazie sie zajme zawieszeniem.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
bartek_161
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 07:22   

ale przy zmianie na c20xe też chyba trzeba będzie zmdoyfikować troche zawieszenie?? Czy wystarcza np. twardsze sprezyny??
 
 
kisiel


Auto: Lancer
Imie: Przemek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 283
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-21, 08:21   

Lanos ma przednie zawieszenie prawie identyczne, jak w Astrze GSi (nie wiem tylko jak jest ze sprężynami, ale hamulce są te same)
 
 
Marcin-Lani


Auto: Lanos Turbo
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 233
Wysłany: 2008-07-21, 21:06   

nic nie trzeba przerabiać! Jedynie heble trzeba wzmocnic bo seryjne mogą miec problem z zatrzymaniem.



Lanos Turbo 300KM+/400Nm+ ;)
13.21s - II miejsce 1/4 mili Olsztyn 2010
13.16s - 1/4 mili Lublin 2010
http://www.cardomain.com/ride/3807631
 
 
ali3n
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 11:44   

a z forum zajmuje sie ktos zawodowo :P swampem z forum i np mozna do niego wstawic autko ??
 
 
kisiel


Auto: Lancer
Imie: Przemek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 283
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-01, 19:13   

A czy ktoś przymierzał się do B16A2 B18C4 ??
Na necie niestety nie znalazłem takiego rozwiązania - zawsze C20XE lub LET'y :|
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-01, 19:36   

Jak zrobisz sobie nowe mocowania silnika, zalatwisz macpersony, polosie, skrzynie i piasty to..... czemu nie? ;p
 
 
kisiel


Auto: Lancer
Imie: Przemek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 283
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-02, 08:39   

Bradley napisał/a:
Jak zrobisz sobie nowe mocowania silnika, zalatwisz macpersony, polosie, skrzynie i piasty to..... czemu nie? ;p


hehehe wiem o tym ;) Ale zastanawiam się, czy ktoś bawił się już w coś takiego :)
 
 
Marcin-Lani


Auto: Lanos Turbo
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 233
Wysłany: 2008-09-05, 07:23   

kisiel napisał/a:
Na necie niestety nie znalazłem takiego rozwiązania - zawsze C20XE lub LET'y

To ile tych letów w Lanosach znalazłeś?

Wkładaj MV6 :) W Lanosie jest wiecej miejsca niz w Oplu :)



Lanos Turbo 300KM+/400Nm+ ;)
13.21s - II miejsce 1/4 mili Olsztyn 2010
13.16s - 1/4 mili Lublin 2010
http://www.cardomain.com/ride/3807631
 
 
kisiel


Auto: Lancer
Imie: Przemek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 283
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-05, 08:53   

Marcin-Lani napisał/a:
kisiel napisał/a:
Na necie niestety nie znalazłem takiego rozwiązania - zawsze C20XE lub LET'y

To ile tych letów w Lanosach znalazłeś?


Stosunkowo dużo ;) hehehe Większość swapów, jakie ludziska robią, to C20XE lub LET'y - nie tylko w Polsce, w całym święcie.
Zastanawiałem się nad MV6, ale ten silnik jest ciężki i nie wiem, jak będzie z prowadzeniem się samochodu. Moim zdaniem auto ma nie tylko dobrze przyspieszać, ale i nieźle skręcać i zatrzymywać się ;) W tym przypadku chyba downsizeing ma rację bytu ;) Myślę, że kolega Ziemniak może nam powiedzieć coś o zmianach w prowadzeniu, po założeniu v6'stki
Pozdro :piwo:
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-09-05, 09:10   

Powiem tak; do jazdy na codzien nie odczulem wiekszej roznicy w porownaniu do 2.0 ;) Ale pewnie na torze by roznica wyszla hehe ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt