Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-07-18, 22:56
kisiel napisał/a:
wsadzasz LET'a, żeby spokojnie jeżdzić
Dokładnie!!!! Tu nie ma kompromisu, jesli chcesz mocne auto to musi byc dobrze podlane i na spalanie sie nie zwraca uwagi....Mi Lanos potrafił spalić i 18l ale wiedziałem przynajmniej za co przepłacam
Auto: Lancer
Imie: Przemek Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 283 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-05, 08:53
Marcin-Lani napisał/a:
kisiel napisał/a:
Na necie niestety nie znalazłem takiego rozwiązania - zawsze C20XE lub LET'y
To ile tych letów w Lanosach znalazłeś?
Stosunkowo dużo hehehe Większość swapów, jakie ludziska robią, to C20XE lub LET'y - nie tylko w Polsce, w całym święcie.
Zastanawiałem się nad MV6, ale ten silnik jest ciężki i nie wiem, jak będzie z prowadzeniem się samochodu. Moim zdaniem auto ma nie tylko dobrze przyspieszać, ale i nieźle skręcać i zatrzymywać się W tym przypadku chyba downsizeing ma rację bytu Myślę, że kolega Ziemniak może nam powiedzieć coś o zmianach w prowadzeniu, po założeniu v6'stki
Pozdro
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-09-05, 09:10
Powiem tak; do jazdy na codzien nie odczulem wiekszej roznicy w porownaniu do 2.0 Ale pewnie na torze by roznica wyszla hehe