X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Tico] Czy taka temperatura silnika jest ok ?

Autor Wiadomość
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-09-11, 14:40   [Tico] Czy taka temperatura silnika jest ok ?

Witam koledzy, czy ktoś może spojrzeć na fote i ocenić czy taka temperatura podczas stania w korku i jazdy po mieście generalnie jest ok? Jest to najwyższy jej poziom, włącza się wtedy wentylator i temperatura spada w oczach, ale wydaje mi się że trochę wysoko ta wskazówka wędruje.



Ponadto czy są jakieś chałupnicze sposoby na ustawienie zbieżności z przodu? Bo wymieniam wahacze końcówki drążków itd i nie widzi mi się jechać tym koreańskim wynalazkiem na ust zbieżności coś ;)
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ArturTRN
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Daewoo Tico
Imie: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 1187
Skąd: Toruń
Wysłany: 2013-09-11, 16:13   

Wretched, Pewnie wentylator Ci padł. Gdy zjedziesz do domu zobacz czy będzie chodził wentylator. Rozgrzej go trochę i po pewnym czasie powinien się włączyć sam wentylator. Jeśli nie to szukaj czy wszystkie kabelki od wentylatora są podłączone. Wina też może być termostatu i nie wysyła sygnału żeby chłodzić.
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2013-09-11, 22:16   

termostat co najwyżej może sie nie otwierac, on nic nie wysyła :D sprawdz czy chłodnica przy takiej temp jest goraca.



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2013-09-11, 23:21   

Wskaźnik tylko wskazuje temperaturę jak widać na oko. A i tak wentylator włancza czujnik termiczny a on ma swoją temperaturę chyba 105 stopni. Więc jak wiatrak dziala to jest ok.
 
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-09-12, 10:23   

Panowie - zamiast pisać bzdury i zadawać niepotrzebne pytanie, nie lepiej dokładnie przeczytać temat?
ArturTRN napisał/a:
Wretched, Pewnie wentylator Ci padł

Wretched napisał/a:
Jest to najwyższy jej poziom, włącza się wtedy wentylator i temperatura spada w oczach


Wg mnie wszystko jest ok. Kolega napisał wyraźnie
Wretched napisał/a:
czy taka temperatura podczas stania w korku i jazdy po mieście generalnie jest ok

Jak dla m,nie, to podczas stania czy jazdy w korku, temp płynu chłodzącego silnik wzrasta, co jest jak najbardziej normalne. Jak przekroczy daną wartość, włacza się wentylator i temp spada. Jak najbardziej normalne zjawisko...
Zastanowić się można jedynie nad drugą cześcią zdania, że ta temp. wzrasta podczas jazdy. Pytanie tylko, czy podczas jazdy w korku, czy podczas normalnej jazdy. Jak to pierwsze to ok, a jak to drugie, to trzeba by się zastawić nad wspominanym termostatem.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-09-12, 14:12   

Podczas "normalnej" jazdy wszystko jest ok, zaobserwowałem też wczoraj że po ostygnięciu autka, górny przewód od chłodnicy jest zassany do środka, skoro w układzie wytwarza się podciśnienie to może korek do chłodnicy jest coś nie teges?
 
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Pomógł: 83 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-09-12, 14:30   

Wretched napisał/a:
Ponadto czy są jakieś chałupnicze sposoby na ustawienie zbieżności z przodu? Bo wymieniam wahacze końcówki drążków itd i nie widzi mi się jechać tym koreańskim wynalazkiem na ust zbieżności coś


50zł Ci szkoda ? To jakieś wielkie pieniądze nie są, a będziesz przynajmniej pewny, że Ci gum nie będzie cięło.




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-09-12, 15:18   

Tzn bardziej chodziło mi o to że patrząc na to jak wyglądają tu elementy zawieszenie i generalną plastelinowość tego ustrojstwa nie widzę sensu ustawiania zbieżności jak w normalnym samochodzie ;)

Dlatego pytam o jakąś chałupniczą metodę, bo za te 50-80zł to opon do tikacza można kupić całą taczkę ;)
 
 
 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2013-09-12, 15:22   

Wretched napisał/a:
Dlatego pytam o jakąś chałupniczą metodę, bo za te 50-80zł to opon do tikacza można kupić całą taczkę


Nie chciałbym spotkać Twojego pojazdu na drodze.
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-09-12, 15:45   

Panowie, bez przesady to jest TICO, robi trasy bagatela po 10km dziennie więc nad czym się tu spuszczać ?
 
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-09-12, 19:12   

Jak masz mieć takie podejście to jeździj aż się rozpadnie.
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24287
Skąd: SI
Wysłany: 2013-09-12, 22:27   

Wretched napisał/a:
więc nad czym się tu spuszczać ?


jak nie potrafisz się należycie zająć autem i jego problemami to rób to nad zdjęciem :omg:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2013-09-12, 23:23   

A propos tak chałupnicza metoda ustawiania zbieżności tak samo jest dobra i można samemu sobie to zrobić. Odpada koszt fachowca a i opony dłużej wytrzymają. Wiem, że na złomiskach można kupić całe koła do tico nawet za 20zł sztuka ale chyba lepiej ustawić sobie zbieżność nawet miarką.
 
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-09-13, 00:36   

Panowie, tikola kupiłem za niecałe 900zł, wiem co znaczy zająć się samochodem nauczyły mnie tego między innymi mr2 oraz 200sx ale widzę że nie można tu znaleźć odpowiedzi na proste pytania bo urażam tym czyjeś przekonania czy upodobania ehhh.
 
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-09-13, 09:53   

Wretched napisał/a:
Ponadto czy są jakieś chałupnicze sposoby na ustawienie zbieżności z przodu?

Wretched napisał/a:
ale widzę że nie można tu znaleźć odpowiedzi na proste pytania bo urażam tym czyjeś przekonania czy upodobania ehhh


Zbieżność można ustawić w domu samemu, ale jest to naprawdę skomlikowane i naprawdę mało precyzyjne. W domu można ustawić zbieżnośc, ale tylko po to, żeby aby dojechać do mechanika. Nie o to chodzi, że nikt nie chce ci pomóc, albo że urażasz czyjeś przekonania czy upodobania. Sam, chałupniczą metodą zbieżnosci prawidłowo nie ustawisz. Potrzebne do tego są pewne urządzenia, którymi ty nie dysponujesz. Jeżeli chcesz być bezpieczny na drodze, to lepiej ustaw zbieżność u mechanika. Opróćz bezpieczeństwa jest jeszcze bardzo szybkie zużycie podzespołów, które są zalezne od prawidłowego ustawienia zbieżności.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt