X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] zmiana 1 generacji na 2 generacje

Autor Wiadomość
pierekh

Auto: nexia 1,5 8v
Imie: piotrek
Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Skąd: tomaszów mazowiecki
Wysłany: 2013-09-15, 22:44   [Nexia] zmiana 1 generacji na 2 generacje

witam mam nexie i załozona instalke 1 generacji a chciałbym to zmienic na 2 generacje z krokowcem bo wiadomo na registrze to se mozna ustawic w jednym zakresie obrotow chyba ze w czsie jazdy sie tym bedzie krecic :D i pytanko duzo roboty jest przy tym roboty i jaka instalke wybrac bingo stag? co najlepiej gra z tym silnikiem z gory dzieki
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-16, 17:20   

w praktyce :
-wymiana sterownika + podłączenie
-podciągnięcie sygnału z sondy lambda
-wymiana śruby na krokowiec + podłączenie
-regulacja
posiadając 2 schematy ori instalacji i nowego sterownika myślę że całość na spokojnie do ogarnięcia w jedno popołudnie + ew podjazd na regulację

a co do marki sterownika : praktycznie każdy będzie działał aczkolwiek polecam coś popularnego żeby się nie okazało że żaden z gazmanów w okolicy nie ogarnie tematu ..



pomogłem kliknij pomógł
 
 
szyna93
Grupa Podlaska
Chirurg metaloplasta


Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Pomógł: 30 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-09-16, 21:56   

Artur_jaw napisał/a:
a co do marki sterownika : praktycznie każdy będzie działał aczkolwiek polecam coś popularnego żeby się nie okazało że żaden z gazmanów w okolicy nie ogarnie tematu ..

To fakt. Np. nie znalazłem kogoś, kto by się podłączył do mojego omvl millenium, więc teraz walczę z bingo s4.



Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4.
Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
 
 
pierekh

Auto: nexia 1,5 8v
Imie: piotrek
Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Skąd: tomaszów mazowiecki
Wysłany: 2013-09-16, 23:55   

ok to pomysle nad stag a jak cos to jaki model tego staga bo jest kilka typów
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt