Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-09-15, 22:44 [Nexia] zmiana 1 generacji na 2 generacje
witam mam nexie i załozona instalke 1 generacji a chciałbym to zmienic na 2 generacje z krokowcem bo wiadomo na registrze to se mozna ustawic w jednym zakresie obrotow chyba ze w czsie jazdy sie tym bedzie krecic i pytanko duzo roboty jest przy tym roboty i jaka instalke wybrac bingo stag? co najlepiej gra z tym silnikiem z gory dzieki
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 43 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-16, 17:20
w praktyce :
-wymiana sterownika + podłączenie
-podciągnięcie sygnału z sondy lambda
-wymiana śruby na krokowiec + podłączenie
-regulacja
posiadając 2 schematy ori instalacji i nowego sterownika myślę że całość na spokojnie do ogarnięcia w jedno popołudnie + ew podjazd na regulację
a co do marki sterownika : praktycznie każdy będzie działał aczkolwiek polecam coś popularnego żeby się nie okazało że żaden z gazmanów w okolicy nie ogarnie tematu ..
pomogłem kliknij pomógł
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil Pomógł: 30 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-09-16, 21:56
Artur_jaw napisał/a:
a co do marki sterownika : praktycznie każdy będzie działał aczkolwiek polecam coś popularnego żeby się nie okazało że żaden z gazmanów w okolicy nie ogarnie tematu ..
To fakt. Np. nie znalazłem kogoś, kto by się podłączył do mojego omvl millenium, więc teraz walczę z bingo s4.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.