X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Kompletna regulacja/ustawienia Lanos/Bingo S

Autor Wiadomość
szyna93
Grupa Podlaska
Chirurg metaloplasta


Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Pomógł: 30 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-09-16, 14:00   [Lanos] Kompletna regulacja/ustawienia Lanos/Bingo S

Witam, jestem posiadaczem Lanosa 1,5 16V oraz zaczynam swoją przygodę z LPG. Zdecydowałem się wymienić instalację gazową z OMVL Millenium, na Bingo S4. Problemem jest przełączenie z Pb na LPG, gdyż takowe nie następuje. Instalacja została podłączona według schematu Bingo. Jedyna różnica to zmasowany różowy kabelek od czujnika temp, ale to raczej nie problem (i tak nie chcę korzystać z tego, gdyż w zimę zawsze rozgrzewam silnik przed zmianą paliwa). Teraz do sedna, szukałem szukałem i albo jestem ślepy, albo nie mogę znaleźć. Jak mam ustawić ten sterownik? Na chwilę obecną nie mogę odczytać ustawień, gdyż czekam na interfejs usb, ale mam wrażenie jakby sterownik się zresetował do ustawień fabrycznych (dłuuugo był odłączony od prądu). Prosiłbym więc o porady jak mam skonfigurować swój sterownik by działał oraz był wyregulowany jak trzeba. Dodam, że zmieniałem również parownik z OMVL R90E na Tomasetto AT, jego też chciałbym od razu wyregulować. Proszę o pomoc przy rozpoczęciu przygody z LPG, ponieważ wiem, że sam jak zrobię to przynajmniej nie na odwal się (tak jak to robi większość gaziarzy).

Pozdrawiam ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
szyna93
Grupa Podlaska
Chirurg metaloplasta


Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Pomógł: 30 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-09-19, 14:29   

Póki co mam takie ustawienia Bingo:



Czy takie opcje są odpowiednie czy ew. coś zmienić?



Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4.
Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-19, 19:28   

Są fotki - można rozpocząć dyskusję z pierwszego posta :D

Zwiększ maksymalne otwarcie na biegu jałowym.
Zwiększ o tyle, by na biegu jałowym pojawiło się falowanie sondy lambda, nie wiem, może +10-15 wystarczy?
Obecnie na biegu jałowym jest problem z zaciągnieciem gazu przez reduktor, mieszanka jest za uboga.

Można pokusić się o lekkie odkręcenie śruby od napięcia membrany, ale tym samym zakres pracy krokowca pod obciążeniem przesunie się w lewo (krokowiec będzie bardziej się przymykał), dlatego to nie jest zbyt dobre rozwiązanie.

W przypadku włączenia się funkcji cut-off w skrajnych sytuacjach może dochodzić do gaśnięcia auta - wrzucenie na luz przy b.dużej prędkości.
Jeżeli nie dochodzi to tylko się cieszyć :)

Ogólnie na jałowych też powinna sonda falować...

Jak wskazania podczas jazdy? Da radę podpiąć się laptopem?
Ogólnie wszystko jest ładnie :)

Jaka jest temp. przełączania? Jeżeli jakieś 20 stopni, czas opóźnienia odczytu sondy lambda można wyzerować albo dać nie wiem 5-10 sekund maksymalnie.
 
 
 
szyna93
Grupa Podlaska
Chirurg metaloplasta


Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Pomógł: 30 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-09-20, 08:21   

To tak, podoczas jazdy sonda fajnie faluje. Regulacja śrubą napięcia membrany nic nie daje - lambda nie chce falować na jałowych. Do 6 tys. raczej nie kręcę silnika ;D Temp. przełączania jest wyłączona bo nie mam czujnika.



Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4.
Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt