X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Tomek91

Autor Wiadomość
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2013-10-02, 07:34   

Felgi obowiązkowo z dekielkami, wizualnie jest mega różnica :ok:

mati16v napisał/a:
zdecydowanie potrzebna tu gleeeeeeeeeba :D :D :D :D :D :D


podpisuję się pod tym.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-03, 21:30   

Mamy pierwszy problem ręczny trzymał na samiutkim końcu, a teraz przestał całkowicie trzymać zrobił się luźny, pracuje całkowicie bez oporu. Do wymiany obie linki + pewnie szczęki. Delikatnie widać że sprężarka od klimy się rozszczelnia widać zielony barwnik od spodu, trzeba na wiosnę wymienić. Do tego prawa tuleja wahacza i te gumy drążka stabilizatora z przodu. To wszystko w poniedziałek + serwis olejowy i nowa uszczelka pod klawiaturę i uszczelka pod miskę. Ogarniał już ktoś temat zamiany plastikowej pokrywy na metalową z oplowskiej 2.0 ? Jest to w ogóle wykonalne?
 
 
Gość

Wysłany: 2013-10-03, 22:00   

Tomek91 napisał/a:
Do wymiany obie linki + pewnie szczęki.


Raczej obstawiam rozpierak , taka kolejna przypadłość tego modelu .

Tomek91 napisał/a:
Jest to w ogóle wykonalne?


Podobno jest .
 
 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-24, 22:30   

Auto powoli mechanicznie ogarnięte. Ręczny działa założone nowe linki i szczęki. Wymienione filtry, olej full syntetyk, sprężyny tył wraz z górnymi mocowaniami (udało się dostać nowe na allegro). W zawieszeniu powymieniane wszystkie elementy gumowe. Jutro przychodzi nowy reduktor do LPG (pozostaje przy tym samym modelu który był założony). Dwa pytania. W załączniku foto. W jakim miejscu powinna być wskazówka od temperatury? To jest maximum na jakie ona się podnosi. Nie powinna być wyżej? Mam problem ze wskazaniem rezerwy. Auto pokazuje pusty bak, mimo tego wchodzi tylko około 30l PB do odbicia. Dostałem od Shoguna drugą pompę paliwa, czy jej wymiana rozwiąże problem błędnych wskazań poziomu? Dodatkowo co powiecie na obecne umiejscowienie reduktora? Jest jakieś lepsze miejsce? Pozdro!



 
 
mati16v
CLUB MAZOVIA aWc


Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 1218
Skąd: RADOM
Wysłany: 2013-10-24, 22:36   

Wskazówka od temperatury jest w idealnym położeniu. Tak ma być, u mnie jest tak samo.



28 miesięcy z GLEBUNIĄ:
http://daewooforum.pl/temat53409.html#678250
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Gość

Wysłany: 2013-10-24, 22:53   

Frobofrut napisał/a:
Jak to wskazówka pokazuje pusty bak jak jest on pełny To jakieś cuda niewidy


Normalne . Przytarty masz najwidoczniej suwak od wskaźnika paliwa . Jak wyjmiesz pompe zobaczysz co i jak . Można czasem dostać na allegro nowy , kosztuje coś koło 40 zł .

[ Dodano: 2013-10-24, 22:57 ]
http://allegro.pl/czujnik...3614847783.html
 
 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-24, 23:00   

Pełny bo świeżo zatankowany :) Tankowałem bo wskazówka leżała, a tak naprawdę było pół baku.
 
 
michasw
Espero pałer


Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 869
Skąd: TKA
Wysłany: 2013-10-25, 00:19   

Z reduktorem jest ok, mało ważne gdzie kto go upchnie. Najważniejsze tylko żeby był wzdłuż auta.



serwus ;)
 
 
 
fuel11

Auto: Daweoo Lanos
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 21
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-10-25, 10:07   

fajna nubira i fajne felgi masz do niej :)
 
 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 08:16   

Witam po dłuższym czasie. Nubira dalej sprawuje się generalnie ok... oprócz kilku upierdliwych usterek. Od ostatniego wpisu zrobiłem:
- nowe wycieraczki
- nowy aku Bosch 56ah
- nowy reduktor emmegas wraz z regulacją + wymiana filtra lpg
- zakonserwowane mechanizmy centralnego i el.szyb
- 4x nowe zimówki 185/65 r14 + komplet kołpaków marki Tesco ;)
Generalnie jest ok. Spalanie w jeździe mieszanej ~9,5l LPG 70% trasy. Od wymiany oleju po kupnie zrobiłem 7tys km i autko nie wzięło ani grama oleju (5W40). Niestety wczoraj mnie Nubka nie miło zaskoczyła. Strasznie długo kręciła przy odpalaniu:

- Długie kręcenie przy odpalaniu mimo wciśniętego gazu (na PB dzisiaj juz chciałem sie rano poddać, po dojeździe do pracy i zgaszeniu odpaliła przyzwoicie, ale z lekko wciśniętym gazem. Nubira zawsze lubiła gdy przy odpalaniu dodało się trochę gazu nie wiem w czym rzecz?
- Wskakuje na wyższe obroty po odpaleniu jak jest zimny, potem obroty chwilowo skaczą
- Silnik dmuchawy działa tylko jak dostanie kopa w obudowe, po tym działa ale słabo.
- Problem z nagrzewaniem wnętrza, powietrze leci lekko ciepłe, grzeje mocniej gdy przeciągnie się po obrotach, ale to też tylko chwilowo.

Trochę tych problemów regularnie przybywa. Nie wiem czy inwestować dalej w autko bo jeszcze trochę i przeinwestuje. Co myślicie o problemie z odpalaniem? Podjadę dzisiaj na kompa.


Zimowy setup pod pracą ;)
 
 
miaste
Grupa Łódzka


Auto: Nub II
Imie: Miastowy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 855
Skąd: łódź
Wysłany: 2014-01-20, 08:38   

Odpalanie , prawdopodobnie jakiś elektrozawór nie zamyka sie do końca , i dlatego musisz dłużej kręcić , może też być wina wtrysków ( tak jak u mnie było ) zimny pali od zaraz ciepły kręcenie i kręcenie .

Rozbierz obudowę nawiewu zobacz czy wszystkie kostki są dobrze dociśnięte .I czy sam wentylator chodzi lekko . Może ma w środku jakiś syf i dlatego tak chodzi .
A co do ogrzewania spróbuj z kilka razy przepłukać układ wodą i sprawdzić czy będzie różnica . Jeżeli nie to możliwe że zawalona jest nagrzewnica .




 
 
 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 08:46   

miaste napisał/a:
Odpalanie , prawdopodobnie jakiś elektrozawór nie zamyka sie do końca , i dlatego musisz dłużej kręcić , może też być wina wtrysków ( tak jak u mnie było ) zimny pali od zaraz ciepły kręcenie i kręcenie .
.


Generalnie problem z mega długim kręceniem pojawił się teraz na zimnym silniku (odpalił za 5 razem). Ciepły pali od kopa z lekka pomocą gazu.
 
 
Roslina
Grupa Opolska
JBL

Auto: Nubira I
Imie: Mateusz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 125
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2014-01-20, 19:40   

Witamy witamy :)

- wymiana aku na coś od Bosch'a - przy sprzęcie car audio aku boscha będzie idealne, sam ze swojego jestem zadowolony :) troszkę sporo wydałem na niego ale grać może dniami i nocami :D

- czasami problemy z wbiciem 2ki (pomaga zmiana na inny bieg i wtedy wskakuje, ale to sporadycznie)

w mojej nubie jest ten sam problem...
 
 
mati16v
CLUB MAZOVIA aWc


Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 1218
Skąd: RADOM
Wysłany: 2014-01-20, 20:00   

Roslina napisał/a:
Witamy witamy :)

- wymiana aku na coś od Bosch'a - przy sprzęcie car audio aku boscha będzie idealne, sam ze swojego jestem zadowolony :) troszkę sporo wydałem na niego ale grać może dniami i nocami :D

- czasami problemy z wbiciem 2ki (pomaga zmiana na inny bieg i wtedy wskakuje, ale to sporadycznie)

w mojej nubie jest ten sam problem...



co do biegów -
a może czas wymienić olej w skrzyni biegów??? :P - u mnie pomogło :)



28 miesięcy z GLEBUNIĄ:
http://daewooforum.pl/temat53409.html#678250
 
 
Tomek91
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-21, 09:07   

Roslina napisał/a:
Witamy witamy :)

- wymiana aku na coś od Bosch'a - przy sprzęcie car audio aku boscha będzie idealne, sam ze swojego jestem zadowolony :) troszkę sporo wydałem na niego ale grać może dniami i nocami :D

- czasami problemy z wbiciem 2ki (pomaga zmiana na inny bieg i wtedy wskakuje, ale to sporadycznie)

w mojej nubie jest ten sam problem...


Aku jest nowiutkie 2 tygodniowe Boscha S3 56ah. Ze skrzynią sobie poradziłem wcześniej właśnie dzięki wymianie oleju :) Dzisiaj autko odpaliło bez problemu od kopa. Nie wiem w czym rzecz z tym wczorajszym długim kręceniem. Muszę szybko przemyśleć temat wymiany nagrzewnicy.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt