Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-09-29, 16:23 [Nexia]- Lpg na sekwecji stako . pomocy
Witam mam Taki problem . Iz ... auto zapali przełaczy sie samo na gaz i mianowicie dzieje sie cos takiego na wolnych obrotach silnik pracuje na gazie . po podniesieniu oobrotów . Pika tak jak bym miał rezeerwę i odcina gaz . ;< A Butla jest prawie pełna .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-29, 16:33
ile przejechane ma instalacja, kiedy wymieniane filtry lpg , przewody doprowadzające gaz z butli nie przygniecione itp,płyn chłodzący ok??
robiłeś coś przy instalacji / silniku w okresie poprzedzającym powstanie usterki
Instalacja ma 3 Lata filtry wymienione wczoraj . płyn Ok. a przewody nie wiem nie sprawdzałem . Lecz mysle ze nie mogły sie przygniesc nie miały gdzie i jak moim zdaniem .
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-29, 16:38
Larrson112 napisał/a:
filtry wymienione wczoraj
a czy to powiązane z uszkodzeniem czy było próbą jego wyeliminowania
Wyelminowania Problemu oczywiscie lecz nie pomogło ;/
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-29, 16:48
nie wiem jak u Ciebie w instalacji ale u mnie za przełączenie na rezerwę odpowiada czujnik ciśnienia pomiędzy parownikiem a wtryskiwaczami ... więc pomiędzy nim a butlą mamy :
parownik : sprawdz czy w trakcie pracy ma wystarczającą temp , itp:
filtry : narazie nic o nich bo pisałeś że wymieniłeś (zakładam więc że oba-jeśli występują)
elektrozawory :te mogły się przybrudzić i nie otwierają się do końca
przewody : wspomniane wcześniej uszkodzenia mechaniczne a co za tym idzie zmniejszenie ich przekroju
i oczywiście butla (z tym że pełna to pewne a nie że wskaźnik pokazuje że pełna )
Posprawdzam To o czym pisałes . Filtry tak wymienione 2 sztuki , co do butli to pełna na stacji do pełna tankowane . Jak nie dam rady to tylko Jakis gazownik ./ Dziekuje za pomoc
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2013-09-29, 16:58
odkąd ludzie wymyślili pieniądze wszelkie inne formy podziękowań są zbędne
a poważnie po to jesteśmy na forum by dzielić się wiedzą tak by wszystkie auta jeździły z daleka od niepotrzebnych wizyt u mechaników ... (mam nadzieję że jednak samemu uda ci się ogarnąć - ew uzupełnij w profilu lokalizację możliwe że ktoś w okolicy mieszka i rzuci okiem (ew ma możliwość podpięcia się pod kompa lpg do twojej instalacji i zobaczenia co tam w trawie piszczy)
Pewnie czujnik ciśnienia gazu padł co automatcznie przełącza na benzynę jak braknie lpg. U mnie w brc podobno często pada i odpowiada on oczywiście za piszczenie jak zostaje rezerwa gazu.
mnie tam gazownik powiedział jak odbierałem auto z montażu lpg, żo morze być sytuacja taka iż jak jest problem z wiązką wtryskową bo w laniakach czasem kuleje to wtedy komputer automatycznie wróci na pb, także sprawdź zapłon, przewody wysokiego napięcia , świece no i wiązkę. może któreś z tych elementów dawno nie ruszałeś lub ma przebicia wiązka.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-09-29, 23:41
a można potraktować czujnik ciśnienia jak ten od temperatury ? zewrzeć ?
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-10-01, 04:41
rgre napisał/a:
a można potraktować czujnik ciśnienia jak ten od temperatury ? zewrzeć ?
Czujnika od temp. też za bardzo nie można zwierać, chyba, że przez opornik, a czujnika od ciśnienia gazu, też raczej bym nie zwierał.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-10-01, 06:20
szyna93 napisał/a:
Czujnika od temp. też za bardzo nie można zwierać, chyba, że przez opornik, a czujnika od ciśnienia gazu, też raczej bym nie zwierał.
tyle to ja wiem, i chodzi mi właśnie o tą wartość opornika. z temp wiem co włożyć lub nie.
Artur_jaw napisał/a:
a poważnie po to jesteśmy na forum by dzielić się wiedzą tak by wszystkie auta jeździły z daleka od niepotrzebnych wizyt u mechaników ... (mam nadzieję że jednak samemu uda ci się ogarnąć
bo inaczej zostanie
Artur_jaw napisał/a:
podpięcia się pod kompa lpg
czujnik ma swoją charakterystykę, ale może ktoć już mierzył. ja czujnika nie mam, nie zmierzę.