Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Grzegorz
Wiek: 26 Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 20 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-10-01, 19:21 [Leganza] Szarpanie przy 2200 obr
Witam,
Leganza 2.0 133KM 1997 cdx
temat pewnie nie jeden raz wałkowany, ale ja nie znalazłem niestety rozwiązania tego, konkretnego problemu na forum. A mianowicie:
Samochód szarpie przy 2200 obr i tylko przy takich obrotach, czasami wywala check. Obojętnie na jakim biegu, szarpie przy 2200 orb. Test spinacza dał błąd 63 i 64, cewkę wykluczam bo podstawiłem dwie jedna z jeżdżącej nubiry z tym samym silnikiem, a druga nowa. Dodatkowo samochód jest po wymianie filtra paliwa, filtra powietrza, świec oraz przewodów WN. Próbowałem ruszać wiązką do cewki, czyścić styki i to niestety nic nie daje... Proszę o jakieś podpowiedzi, może ktoś miał identycznie. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Grzegorz
EDIT:
Właśnie zaślepiłem krócieć i przewód EGR, szarpie ale dużo słabiej.
Wasza pomoc, moja wdzięczność.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1136 razy Wiek: 32 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24213 Skąd: SI
Wysłany: 2013-10-01, 21:12
a miałeś założoną choć jedną cewkę oryginalną ?
jakie kupiłeś świece i kable ?
czy gniazda świec są suche i nie ma w nich oleju ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Grzegorz
Wiek: 26 Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 20 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-10-01, 21:36
ZCwka z nubiry to GM tak samo jak ta którą miałem dotychczas, a kupiona to zamiennik, świece NGK, oleju było troszeczkę na gwincie, ale to może być efekt cieknącej uszczelki pokrywy zaworów, która została już zrobiona i nowe świece suche są, przewody także NGK, modelu Ci konkretnie nie podam, ale na allegro coś około 100zł
Wasza pomoc, moja wdzięczność.
rgre
Auto: nubira l 1.6 16V lpg lllgen
Imie: Roman Pomógł: 736 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7431 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-10-03, 08:22
brocom1 napisał/a:
Właśnie zaślepiłem krócieć i przewód EGR, szarpie ale dużo słabiej.
a zawór jest zamknięty ?
zaślepiłeś przewód odprowadzający spaliny czy podciśnienie ?
63 i 64 to również przewody od ecm do cewki , mogą być dalej niż przy cewce uszkodzone... przy kompie wtyczki oglądałeś ?
przeczyść styki czujników położenia wału/wałka rozrządu.
brocom1 człek
Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Grzegorz
Wiek: 26 Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 20 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-10-03, 19:04
Dzięki za podpowiedzi, dzisiaj szarpanie załatwiła podmiana EGRu z rozbitka, jak ręką odjął, można spokojnie wyprzedzać , a błędy 63 i 64 zniknęły po wymianie wtyczki cewki, widocznie coś tam było nie tak, ale nie działo się nic jak nią ruszałem.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam i proszę o zamknięcie