Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Proszę zapoznać się z regulaminem ! Bo poleci ostrzezenie!
Pozdrawiam
Ziemniak
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-16, 15:45
Ja miałem ten problem! Sprawdz dokładnie czy nie masz luzu na tym wielowpuscie (3 fotka z dolnego linka) z jednej strony (górnej) jest skrecany śrubą (wchodzi w zacisk) a z drugiej (dolnej) nie ma sruby tylko sa dwa takie nity! U mnie tam wlasnie był luz! W jednym serwisie chcieli mi regenerować maglownice koszt 180pln. W drugim serwisie powiedzieli ze na 100% musze wymienic wałek pośredni koszt po nad 250pln. Sprawdz najpierw 2 razy zanim dasz sie omamic w serwisie.
NIE MAM WSPOMAGANIA.
Ostatnio zmieniony przez profil skasowany 2008-07-18, 17:20, w całości zmieniany 2 razy
browarek10
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 139
Wysłany: 2008-07-16, 16:21
No własnie mi wymienili przekładnie i to nic nie dało.Czy do tego musze wymontowac kolumne?Z tego co sie orientuje to sa takie nity które w momencie uderzenia złamia kierownice.Jezeli mozna to wiecej podpowiedzi a i byłem u takiego fachowca od przekładni to mowił ze mam luz na tym wielowpuscie.
A czy te stuki najbardziej objawiały sie na bruku i od strony kierowcy
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-16, 16:33
To jest to! na 100%
Ostatnio zmieniony przez profil skasowany 2008-07-18, 17:12, w całości zmieniany 1 raz
browarek10
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 139
Wysłany: 2008-07-17, 19:30
Dziekuje bardzo uzytkownikowi aseramati (panu Mariuszowi) z usterka ta meczyłem sie prawie rok wymieniłem pare niepotrzebnych rzeczy w tym przekładnie a okazała sie w sumie błacha rzecz która zrobiłem w 15 minut.Jeszcze raz wielkie dzieki
Temat uwazam za zamkniety
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2008-07-18, 13:11
co jak co ale te nity ulegaja scieciu przy zderzeniu czolowym i wpust wsuwa sie dalej,kierownica zostaje przez to na mjiescu,zalatwienie sprawy przewierceniem jest ok ale przy zderzeniu[oby nie]ta sruba zblokuje i moze dojsc do przesuniecia calej kolumny z kierownica,niesadze aby przeguby pekly.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-18, 14:21
Tak tak.
Ostatnio zmieniony przez profil skasowany 2009-03-26, 21:53, w całości zmieniany 7 razy
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2008-07-18, 16:46
Kol Steyr ma całkowitą rację ,a kol, Aseramati po raz któryś wypisuje teksty , które nijak się mają z tech. samochodową.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-18, 17:15
stifff napisał/a:
Kol Steyr ma całkowitą rację ,a kol, Aseramati po raz któryś wypisuje teksty , które nijak się mają z tech. samochodową.
To w koncu jesteś mechanikiem czy adwokatem? bo już sie bogubiłem.
browarek10
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 139
Wysłany: 2008-07-18, 18:45
w 100% z panami sie zgadzam nity sa po to zeby sie scieły pan aseramati poprostu naprowadził mnie na to zrobiłem zeby to sprawdzic (bo juz mnie wnerwiało ze jezdze po mechanikach a kazdy co innego) teraz poprostu wiem co było jak tylko bedzie czas to wymienie ta czesc.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-18, 21:00
No tak.
Ostatnio zmieniony przez profil skasowany 2009-03-26, 21:51, w całości zmieniany 2 razy
daro780 [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-26, 21:37
Witam Panowie. Dołacze się do tematu bo mam ten sam problem przy jezdzie po bruku czy nierównościach stuki na kierownicy i stuki te słychać w samochodzie. Każdy mechanior co innego mówi. Jest dużo roboty z wymianą tego wielowpustu i która to jest dokładnie część
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-03-26, 22:10
to jest ta rzecz co powyzej jest wspominana w watku,lub masz luz na zaciskach hamulcowych,u mnie stukal lewy zacisk własnie tak
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
daro780 [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-27, 00:52
Nie dawno patrzyłem i niby jest luz na którymś przegubie układu kierowniczego a ze jest teraz ciemno poszukiwania wznowie jutro i dam znać
Rzeczywiście był luz na wielowpuście. Tak zrobiłem jak kolega browarek10 mi doradził i całkiem inna jazda,teraz juz wiem co trzeba wymienić. A o mały włos kupiłbym przekładnie i 300 na darmo by poszło. Jeszcze raz dzięki
radek76
Auto: Matiz JOY LPG '99 Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 51 Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2009-03-28, 08:54
Witam!
Mam podobny problem ze stukaniem podczas jazdy po nierównościach,jak docisnę kierownicę ta jakby nie stukało.Zawieszenie OK, więc podejrzewam coś przy kierownicy,może te nity mają luz?Jak temu zaradzić?