Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Otóż od miesiąca mam problem następujący problem występujący tylko na zimnym silniku.
Rano na Pb po dodaniu gazu przy ruszaniu strasznie dusi się i brak mu mocy, Po 3 krotnym delikatnym naciśnięciu pedału gazu przestaje się dusić. Jak jadę rano na pół sprzęgle to problem nie występuje dopiero jak dodaje gaz.
Jak robię reset kompa to chodzi na zimnym idealnie., ale jak przejadę pare km na lpg problem wraca. Piesze dlatego w dziale lpg bo podejrzewam że problem leży po stronie lpg.
Dodam tylko ze emulacje mam ustawioną na masę.
Co to może być ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-10-08, 18:28
Według mnie siada silnik krokowy i przez to masz problemy na LPG.
Na LPG chodzi idealnie na pb tylko na zimnym szwankuje
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-10-08, 20:15
wojmat89 napisał/a:
Jak robię reset kompa to chodzi na zimnym idealnie., ale jak przejadę pare km na lpg problem wraca.
Dobrze myślisz -tu leży problem . Zapomnij o silniku krokowym.
g18
Auto: Lanos 1.5 16V 100KM
Imie: Daniel
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 203 Skąd: SC
Wysłany: 2013-10-08, 20:38
Miałem swego czasu taki problem, u mnie był związany z EGR. Początkowo tylko odłączyłem i zaślepiłem przewód sterownia zaworem, a później wyczyściłem samego EGR i nawet z podłączonym przewodem działa ok.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2013-10-08, 21:04
problem leży tylko i wyłącznie po stronie instalacji gazowej
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-10-08, 21:32
wojmat89 napisał/a:
Jak robię reset kompa to chodzi na zimnym idealnie., ale jak przejadę pare km na lpg problem wraca.
błędy ?
wojmat89 napisał/a:
Piesze dlatego w dziale lpg bo podejrzewam że problem leży po stronie lpg.
pojeździj dzień dwa tylko na benzynie, się upewnisz bo jeśli
wojmat89 napisał/a:
Na LPG chodzi idealnie na pb tylko na zimnym szwankuje
to jak chodzi na ciepłym ?
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2013-10-08, 23:55
wez zalej mu z 20l pb i przekulaj go na benzynie jakis czas. jak dlugo smigales na samym lpg odpalajac na pb tylko 'na zagrzanie' i nie jezdzac za duzo na bezołowiowej to tak moze byc. Sprawdzone w moim 1.4 - jak przeciągne go ze 100-200km na samej pb bez przelaczania na gaz to chodzi picuś glancuś.
A troche wachy na pewno wtryskom nie zaszkodzi.
BTW u mnie byl motyw ze jak smigalem na zimnym, jak sie juz sensownie zagrzal po przejechaniu 15-20 km i troche go pocisnalem pod czerwone pole to później na zimnym odrazu lepiej sie zbierał na pb.
problem leży tylko i wyłącznie po stronie instalacji gazowej
Brawo Długo nad tym się zastanawiałeś?
Co do tematu:
W sumie to wiem o co chodzi w 90%. Zrób mały test a mianowicie zatankuj parę litrów bp i jeździj dwa-trzy dni. Po tych dniach jeździj już normalnie na LPG tzn. tak jak dotychczas.
Daj znać co i jak.
Voycek [Usunięty]
Wysłany: 2013-10-12, 19:53
wojmat89 napisał/a:
RIPER napisał/a:
problem leży tylko i wyłącznie po stronie instalacji gazowej
Czyli co sprawdzić emulator wtrysków czy zmienić emulacje?
Sprawdź, czy nie zacina się przypadkiem elektrozawór.
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2013-10-12, 21:59
zależy jaki masz emulator, ja mam stag L plus
rozebrałem emulator zastałem taki widok
wg tabeli
tps 0-5v
symulacja: włączona fala 0,8 s
sonda: wyłączona ustawiona w pozycji 200 kroków
typ sondy: 0-1v
symulacje przestawiłem w pozycje zwierającej do masy, ustawienie typu sondy pozostawiłem wg postów na forum
od dwóch lat jeżdżę na tym ustawieniu i nie mam problemów z jazda na bezynie, auto zawsze jest na niej odpalane
Sprawdź, czy nie zacina się przypadkiem elektrozawór.
Kolego przestań pisać BZDURY
Voycek [Usunięty]
Wysłany: 2013-10-13, 18:50
Timoti napisał/a:
Kolego przestań pisać BZDURY
Po pierwsze mój wpis nie był adresowany do ciebie, więc po cholerę się wcinasz ?
Podałem koledze jedno z możliwych rozwiązań. Nigdzie nie napisałem, że tak jest na 100%.
Po drugie: Riper się nie zna. Ja piszę bzdury. Tylko ty wszystko wiesz, wszystkich znasz, wszędzie byłeś i wszystko widziałeś.
Dzięki Riperowi zlikwidowałem kangurka i gwarantuję ci, że gość wie, co pisze.
Otóż informuję cię, że miałem taki przypadek z objawami, jakie opisał wojmat89 i był to zacięty elektrozawór. Gaziarz to znalazł podczas przeglądu instalacji LPG. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Nie zabieraj głosu, jak nie wiesz, o czym jest dyskusja.