Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-10-13, 13:28 [Seat] Toledo VR5 by Szwedu
Przyszedł czas by pochwalic sie kolejna zabawka ktora cieszy mnie swoja jazda
Marka- Seat Toledo 1M Executive
Pojemność silnika -2324 VR5 AQN
Liczba koni - 170 koni
Moment obrotowy - 225 Nm
Rocznik - 2001
Wyposażenie -
Climatronic,
czujnik deszczu,
kontrola trakcji,
ABS, ESP,
4 el. szyby,
4 poduchy,
radio CD ze zmieniarka na 6 plyt,
kremowa skora,
elektrycznie regulowane fotele, kierowcy z pamiecia na 3 ustawienia,
elektrycznie regulowane lusterka i skladane, grzane z pamiecia na 3 ustawienia pod fotel,
podgrzewane spryskiwacze lamp przednich i przedniej szyby ,
komputer pokladowy,
tempomat,
nagłosnienie Seat Sound System (9 glosnikow),
wspomaganie kierownicy i wiele wiele innych rzeczy o ktorych nie pamietam
Plany- co do planow, przedni zderzak od cupry a zapomnialbym o delikatnej glebie
Modyfikacje- narazie takich powaznych zadnych, poza zalozeniem instalacji sekwencyjnej LPG jezdzi sie teraz szybko i tanio
Szwedu, dzwiek to to ma zajedwabisty nie ? co tydzien slucham tego dzwieku na sciganku i mam dreszcze
POdoba mi sie bo jest to Leon w sedanie a Leon to moje marzenie
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-10-13, 19:14
nie ma to jak V5. dzwiek tego silnika jest nieziemski. pamietam jak kumpel w tunelu niezle zamieszla w glowie kierowcy pewnego mustanga. typ nie mogl uwiezyc ze to golf moze tak brzmiec. jedyny minus to jednak ten lancuszek. jak jest na razie cicho to nie ma sie co martwic, ale jak trzeba go robic to ja bym nie chcial za to placic. ale 170 konny juz nie jest taki awaryjny jesli o to chodzi jak 150.
ogolnie to naprawde super autko. tolek v5 ma praktycznie zawsze max wypas i mimo to jest o wiele tanszy niz np. taka bora v5, ktora technicznie jest blizniacza.
Don Tomasso, to co ja mam to jest praktycznie najbogatsze wyposazenie lancuszka nie slychac, silnik chodzi cicho i rowno jedynie co jest do zrobienia to sonda lamba za katalizatorem bo padla, moze poszukam cos jak ja calkiem wywalic
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-10-13, 22:50
Ach tam wywalic. Wymien normalnie a nie baw sie w druciarstwo. Zderzak z Cupry to tez fajny plan. Choc z top sporta tez by nie byl zly. Do tego fela i gleba i masz auto jak ta lala. Tylko jezdzic i dbac.
Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 34 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 818 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-11-03, 23:32
o, chyba znajomy Tolek. kupowałeś od kogoś z forum LeonClubu?
z przodu Leon, z tyłu Tolek niestety fajnie utrzymany, fajne wyposażenie, no i ten kolor i jego stan ale głośników to masz panie 8, nie 9 chyba że poprzednik wpakował suba z A3 do wnęki w bagażniku?
u mnie pod uczelnią dziennie stoi takie samo Toledo, ze zderzakiem z R właśnie, spoorym obniżeniem i fajną felgą, jak chcesz to Ci walne foto dla zobrazowania Twoich planów.
był Lanos Sport | był Signo+ ASV | byłTop SportARL | jest FR ARL+++