Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-10-21, 07:31 [TICO] Problem z gaźnikiem, gaśnie w czasie jazdy PILNE!!!!
Witam, problem ma się tak.
Odpalam zimny silnik jest wszystko ok jednakże po przejechaniu pewnego odcinka lub ostatnio nawet po przejechaniu 50km i mocniejszym depnięciu tico zaczyna szarpać i gaśnie.
Opcje są dwie silnik odpala i chodzi na wolnych obrotach a delikatne dodanie gazu powoduje przygasanie silnika, lub silnik odpala na 2-3 sekundy i gaśnie.
Tico zostawione na jakiś czas po chwili kręcenia odpala i jest wszystko względnie jakiś czas ok aż problem się powtarza.
Gdzie szukać zonka bo dziś wlokłem się do pracy z prędkością <20 kmh bo każde dotknęcie gazu powodowalo duszenie się silnika.
Pompa paliwa wymieniona na nową, tak jak i przewody zapłonowe.
Jabolek VW Polo Klub Polska
Auto: Polo 6N + Matiz
Imie: Szymon Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2013-10-21, 13:05
tak jak kolega wyżej pisze wymień filtr paliwa, jeśli nie pomoże szukał bym problemu po elektronicznej stronie, tzn prawdopodobnie uwalony czujnik temp. cieczy chłodzącej
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-10-21, 15:32
Jabolek napisał/a:
tak jak kolega wyżej pisze wymień filtr paliwa, jeśli nie pomoże szukał bym problemu po elektronicznej stronie, tzn prawdopodobnie uwalony czujnik temp. cieczy chłodzącej
Tico nie ma żadnej elektroniki. To jest gażnik całkowicie sterowany mechanicznie.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Jabolek VW Polo Klub Polska
Auto: Polo 6N + Matiz
Imie: Szymon Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2013-10-21, 15:41
ups
czyli pozostaje standardowa regeneracja gaźnika
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-10-21, 15:50
Wretched napisał/a:
Pompa paliwa wymieniona na nową, tak jak i przewody zapłonowe.
Więc po kolei, potrzebuje rady kogoś mądrego. Wymieniłem pompe paliwa, świece przewody kopułkę i palec, filtr paliwa i samego paliwa w baku jest dużo.
Myślałem że wyeliminowałem swój problem jednak dziś ticol znowu zdechł, po 15min prób odpalenia (kręci normalnie ale nie gada) wężyk dochodzący do pompy paliwa jest suchy na moje, i stwierdziłem że pewnie sie zasrał mułem i wziąłem go na hol z kumplem.
Po przejechaniu kawalka stwierdziłem że dam mu szanse i podczas holowania próbowałem odpalić, po paru metrach odpalił, chodził przez parę sekund jakoś kulawo i mu przeszło. Do domu dojechał już o własnych siłach ale nie mogę tego tak zostawić. Gdzie szukać przyczyny ?
ArturTRN Grupa Kujawsko-pomorska
Auto: Daewoo Tico
Imie: Artur Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 1187 Skąd: Toruń
Wysłany: 2013-10-24, 17:42
Wretched, A jak zajeżdżasz na stację i odkręcasz kurek to słyszysz takie " pssss" ? Jeśli tak to wywierć małą dziurkę w kurku i po problemie
miechomiecho
Auto: Daewoo Tico SX '97 LPG Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 381 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-24, 18:24
Problem występuje zarówno przy zimnym i rozgrzanym silniku?
Szczerze nie mam pojęcia, a on może mieć z tym coś wspólnego ? Sprawa ma się teraz tak.
Autko śmiga generalnie ok ale co jakieś 20 do 40km staje, dzieje się co powyżej, jednak eksperymentalnie wybadałem że pomaga od ręki wstrzyknięcie benzyny z dużej strzykawki bezpośrednio w wężyk który zasila paliwem gaźnik.
Po wstrzyknięciu tam jakiś 30-40ml benzyny autko odpala jak nowe i przez kolejne 20~40km jeździ normalnie.
Ktoś ma jakieś pomysły bo mi już ręce opadają jak muszę np na przystanku wybiegać ze strzykawką i przeprowadzać zabieg żeby pojechać dalej
driver129
Auto: matiz
Imie: Krzysztof Pomógł: 41 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 720 Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-30, 20:13
Może pompa się kończy, albo prąd jest dla niski dla niej.