X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[TICO] Problem z gaźnikiem, gaśnie w czasie jazdy PILNE!!!!

Autor Wiadomość
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-21, 07:31   [TICO] Problem z gaźnikiem, gaśnie w czasie jazdy PILNE!!!!

Witam, problem ma się tak.

Odpalam zimny silnik jest wszystko ok jednakże po przejechaniu pewnego odcinka lub ostatnio nawet po przejechaniu 50km i mocniejszym depnięciu tico zaczyna szarpać i gaśnie.

Opcje są dwie silnik odpala i chodzi na wolnych obrotach a delikatne dodanie gazu powoduje przygasanie silnika, lub silnik odpala na 2-3 sekundy i gaśnie.

Tico zostawione na jakiś czas po chwili kręcenia odpala i jest wszystko względnie jakiś czas ok aż problem się powtarza.

Gdzie szukać zonka bo dziś wlokłem się do pracy z prędkością <20 kmh bo każde dotknęcie gazu powodowalo duszenie się silnika.




AKTUALIZACJA OSTATNI POST
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1060
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2013-10-21, 07:37   

Pompa paliwa? Mniej optymistyczna wersja, lub zabrudzony gaźnik/filtr paliwa.



Moje Tico >> http://daewooforum.pl/temat67351.html#902764

Jak podłączyć radio w Tico? :piwo:
http://daewooforum.pl/temat69335.html#932857
 
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-21, 07:45   

Pompa paliwa wymieniona na nową, tak jak i przewody zapłonowe.
 
 
 
Jabolek
VW Polo Klub Polska


Auto: Polo 6N + Matiz
Imie: Szymon
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2013-10-21, 13:05   

tak jak kolega wyżej pisze wymień filtr paliwa, jeśli nie pomoże szukał bym problemu po elektronicznej stronie, tzn prawdopodobnie uwalony czujnik temp. cieczy chłodzącej




 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-10-21, 15:32   

Jabolek napisał/a:
tak jak kolega wyżej pisze wymień filtr paliwa, jeśli nie pomoże szukał bym problemu po elektronicznej stronie, tzn prawdopodobnie uwalony czujnik temp. cieczy chłodzącej

Tico nie ma żadnej elektroniki. To jest gażnik całkowicie sterowany mechanicznie.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Jabolek
VW Polo Klub Polska


Auto: Polo 6N + Matiz
Imie: Szymon
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2013-10-21, 15:41   

ups :D

czyli pozostaje standardowa regeneracja gaźnika




 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-10-21, 15:50   

Wretched napisał/a:
Pompa paliwa wymieniona na nową, tak jak i przewody zapłonowe.

Sprawdz (wymień ) kopułkę , palec ,cewkęWN
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-24, 17:37   

Więc po kolei, potrzebuje rady kogoś mądrego. Wymieniłem pompe paliwa, świece przewody kopułkę i palec, filtr paliwa i samego paliwa w baku jest dużo.

Myślałem że wyeliminowałem swój problem jednak dziś ticol znowu zdechł, po 15min prób odpalenia (kręci normalnie ale nie gada) wężyk dochodzący do pompy paliwa jest suchy na moje, i stwierdziłem że pewnie sie zasrał mułem i wziąłem go na hol z kumplem.

Po przejechaniu kawalka stwierdziłem że dam mu szanse i podczas holowania próbowałem odpalić, po paru metrach odpalił, chodził przez parę sekund jakoś kulawo i mu przeszło. Do domu dojechał już o własnych siłach ale nie mogę tego tak zostawić. Gdzie szukać przyczyny ?
 
 
 
ArturTRN
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Daewoo Tico
Imie: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 1187
Skąd: Toruń
Wysłany: 2013-10-24, 17:42   

Wretched, A jak zajeżdżasz na stację i odkręcasz kurek to słyszysz takie " pssss" ? Jeśli tak to wywierć małą dziurkę w kurku i po problemie :)
 
 
miechomiecho


Auto: Daewoo Tico SX '97 LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 381
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-24, 18:24   

Problem występuje zarówno przy zimnym i rozgrzanym silniku?
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-24, 21:37   

Tak występuje to zarówno na zimnym jak i ciepłym silnuku. W baku nie wytwarza się podciśnienie odpowietrzenie raczej działa.
 
 
 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 183
Skąd: Olesno
Wysłany: 2013-10-26, 15:28   

A jak się ma u Ciebie zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej? Popularnie zwany pcv .



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-30, 08:27   

Szczerze nie mam pojęcia, a on może mieć z tym coś wspólnego ? Sprawa ma się teraz tak.

Autko śmiga generalnie ok ale co jakieś 20 do 40km staje, dzieje się co powyżej, jednak eksperymentalnie wybadałem że pomaga od ręki wstrzyknięcie benzyny z dużej strzykawki bezpośrednio w wężyk który zasila paliwem gaźnik.

Po wstrzyknięciu tam jakiś 30-40ml benzyny autko odpala jak nowe i przez kolejne 20~40km jeździ normalnie.


Ktoś ma jakieś pomysły bo mi już ręce opadają jak muszę np na przystanku wybiegać ze strzykawką i przeprowadzać zabieg żeby pojechać dalej :D
 
 
 
driver129

Auto: matiz
Imie: Krzysztof
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 720
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-30, 20:13   

Może pompa się kończy, albo prąd jest dla niski dla niej.
 
 
Wretched

Auto: eroTICO
Imie: Lukasz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-10-31, 08:53   

Pompa paliwa nowa, koreańska i jaki prąd?????
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt