Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-07-18, 21:29 [lanos] pytanie o mozliwosc tuningu w samochodzie z lpg
Witam jestem tu nowy. mam lanosa 1,5 16v z wydechem przelotowym ale chcialbym z tego silnika wyciagnac jeszcze kilka koni tak zeby z hondami v gen powalczyc na 1/4 mili ale nie wiem czy mozna zalozyc turbo do samochodu z instalacja lpg czy ktos to moze testowal ewentualnie co innego byscie polecali wklejajcie linki piszcie pomozcie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-07-18, 21:33
Eeee... może najpierw zadam jedno najprostsze pytanie - ile tysięcy złotych chcesz na to wydać?
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-18, 21:43
winre napisał/a:
troche mysle ze do okolo 3-4
kupujesz oplowską 2,0 16 V ( oczywiście z elektryką ) , robisz SWAP-a i instalkę gazu przekładasz do nowego silnika jesli tak bardzo chcesz mieć LPG w wyścigach na 1/4 mili...
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-07-18, 21:54
No powiedzmy, że trzeba liczyć 4-5 tys... ale to raczej nie na turbo, bo do takiego ścigania, aby co chwila coś Ci nie padało, to trzeba w turbo więcej kasy włożyć. Dlatego chyba najsensowniejszym i najprostszym wyjściem jest wrzucenie silnika C20XE z Astry GSi (150KM).
Ps. rozumiem, że sam tego nie będziesz robił, tylko chcesz to dać do jakiegoś warsztatu?
[ Dodano: 2008-07-18, 23:15 ]
Aha i jeszcze jedno... co do ścigania z Civicami V gen... o wiele łatwiej jest przerobić do takich wyścigów Civica niż Lanosa... sąsiad ma takiego Cifa i cały czas przy nim grzebie, więc widzę jaki ten samochód (mimo że stary -93 r.) ma potencjał. Koleś zrobił sobie swap z silnika D15B2 (90KM) na D16A9 (130KM). Ten pierwszy silnik po lekkich modyfikacjach miał 105 KM. Obecny, po swapie i zestrojeniu, na hamowni pokazał 135KM, a następnie po modyfikacjach dolotu, wydechu moc wzrosła do 145KM.
Po modyfikacji zawieszenia, montażu short-shifter'a, na dobrych oponach do setki rozpędza się mniej więcej w 7,7 sek...
Nawet przy sprawnym C20XE w Lanosie będziesz miał problem go dogonić... chyba, że wybebeszysz wnętrze... tak jak niejaki Spawos.
Przy okazji swap'u C20XE do Lanosa i chęci ścigania się tym, oczywiście wypadałoby jeszcze poprawić zawieszenie (amorki+sprężyny+rozpórki), hamulce (tarcze nacinane+lepsze klocki, ew. większe tarcze i zaciski)... ale wtedy te 5 tys to już niestety może być trochę mało.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-07-21, 01:10
Temat turbo - LPG jak i tamety o swapach byly nie raz. Polecam szukajke.
Pozdrawiam