X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] pytanie o mozliwosc tuningu w samochodzie z lpg

Autor Wiadomość
winre

Auto: Lanos 1,5 16v
Imie: Bartek
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-18, 21:29   [lanos] pytanie o mozliwosc tuningu w samochodzie z lpg

Witam jestem tu nowy. mam lanosa 1,5 16v z wydechem przelotowym ale chcialbym z tego silnika wyciagnac jeszcze kilka koni tak zeby z hondami v gen powalczyc na 1/4 mili ale nie wiem czy mozna zalozyc turbo do samochodu z instalacja lpg :) czy ktos to moze testowal ewentualnie co innego byscie polecali wklejajcie linki piszcie pomozcie :)
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-07-18, 21:33   

Eeee... może najpierw zadam jedno najprostsze pytanie - ile tysięcy złotych chcesz na to wydać?
 
 
winre

Auto: Lanos 1,5 16v
Imie: Bartek
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-18, 21:35   

troche :) mysle ze do okolo 3-4
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-18, 21:43   

winre napisał/a:
troche mysle ze do okolo 3-4


kupujesz oplowską 2,0 16 V ( oczywiście z elektryką ) , robisz SWAP-a i instalkę gazu przekładasz do nowego silnika jesli tak bardzo chcesz mieć LPG w wyścigach na 1/4 mili...



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-07-18, 21:54   

No powiedzmy, że trzeba liczyć 4-5 tys... ale to raczej nie na turbo, bo do takiego ścigania, aby co chwila coś Ci nie padało, to trzeba w turbo więcej kasy włożyć. Dlatego chyba najsensowniejszym i najprostszym wyjściem jest wrzucenie silnika C20XE z Astry GSi (150KM).

Ps. rozumiem, że sam tego nie będziesz robił, tylko chcesz to dać do jakiegoś warsztatu?

[ Dodano: 2008-07-18, 23:15 ]
Aha i jeszcze jedno... co do ścigania z Civicami V gen... o wiele łatwiej jest przerobić do takich wyścigów Civica niż Lanosa... sąsiad ma takiego Cifa i cały czas przy nim grzebie, więc widzę jaki ten samochód (mimo że stary -93 r.) ma potencjał. Koleś zrobił sobie swap z silnika D15B2 (90KM) na D16A9 (130KM). Ten pierwszy silnik po lekkich modyfikacjach miał 105 KM. Obecny, po swapie i zestrojeniu, na hamowni pokazał 135KM, a następnie po modyfikacjach dolotu, wydechu moc wzrosła do 145KM.
Po modyfikacji zawieszenia, montażu short-shifter'a, na dobrych oponach do setki rozpędza się mniej więcej w 7,7 sek...
Nawet przy sprawnym C20XE w Lanosie będziesz miał problem go dogonić... chyba, że wybebeszysz wnętrze... tak jak niejaki Spawos.
Przy okazji swap'u C20XE do Lanosa i chęci ścigania się tym, oczywiście wypadałoby jeszcze poprawić zawieszenie (amorki+sprężyny+rozpórki), hamulce (tarcze nacinane+lepsze klocki, ew. większe tarcze i zaciski)... ale wtedy te 5 tys to już niestety może być trochę mało.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-07-21, 01:10   

Temat turbo - LPG jak i tamety o swapach byly nie raz. Polecam szukajke.
Pozdrawiam



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt