Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-10-26, 11:17 [Lanos] Objawy za niskiego napięcia na wtyczce tps.
Jakie są objawy za niskiego napięcia na wtyczce tps? Chodzi mi o komfort jazdy.
[ Dodano: 2013-10-26, 13:49 ]
Czy mogą do nich należeć takie rzeczy jak -lekkie dławienie podczas jazdy? zwłaszcza na dwójce jak się rozpędzam?
Wszystkie rzeczy jak kable, świece i filtry wymienione.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2013-10-26, 20:49
a sprawdziłeś TPS że go obstawiasz
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Sprawdziłem błędy na kompie A po wymianie na dwa tygodnie było lepiej aż do niedawna gdzie ponownie zaczęło się lekkie dławienie. Zmieniłem tps ale napięcie za niskie zostało. Pomogło w obrotach a po dwóch tyg z dym delikatnym dławieniem powróciło.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-10-27, 20:09
D512265760 napisał/a:
Jakie są objawy za niskiego napięcia na wtyczce tps?
skąd wziąłeś "za niskie napięcie" ? z błędu 22 ?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2013-10-27, 21:16
ten błąd nie musi być generowany bezpośrednio przez TPS
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Ok, dziękuję za odpowiedzi!
Tak wziąłem to z błędu 22. Po wymianie tps auto nie dławiło i obroty były normalne. Jednak po dwóch tygodniach raz zaczęło dławić na pół dnia i teraz znów dobrze.
Czy to sprawa za niskiego napięcia?
Dostałem poradę, aby przeczyścić te... hm przełączki które biegną od klemy minusowej tak? Bo tam prąd może słabiej dochodzić przez bród albo coś.
Co radzicie? Tylko tak po chłopsku
I dziękuję w końcu za zainteresowanie
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-10-28, 00:51
za niskie napięcie to może być brak zasilania plusem tps-a. masę ma i dlatego na jego wyjściu pojawia się zero. tylko z tym potencjałem /napięciem się styka i tylko te napięcie może się pojawić na wyjściu. a komp krzyczy bo czyta 0V zamiast spodziewanego 0.5V. za niskie napięcie.
uszkodzenie wtyczki , we wtyczce lub w instalacji na tym przewodzie. zmiana na lepsze po wymianie tps-a to też wtedy może być wynik wyjmowania i wkładania wtyczki do nowego tps-a, przy okazji ruszy się tu i ówdzie przewodami i może coś tam zaczęło się lepiej stykać. do czasu. a że przewody w puszce za kielichem to częsta przyczyna różnych cyrków w lanosie, to wiązka lanosa się kłania.
niestety wspólnego i spójnego tematu nie ma w tej kwestii.
wpisz w http://daewooforum.pl/search.html "przelutowanie"
i poczytaj
może to to.