Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
A próbowaliście zakręcić wyżej? Czy to bez sensu? No to mój widok mało wiarygodny jak po strojeniu wyszło 124KM. Jak poskładam to trzeba będzie się umówić na CC
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
KsiadZ Grupa Mazowiecka ZakoN SquaD
Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 4178 Skąd: WarszawA
Wysłany: 2014-03-06, 11:34
Jestem za jak najbardziej
TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
m4d4g4sk4r, a Ty się tak nie pluj . Czytałem co ma porobione w silniku. Pisząc seria miałem na myśli, że motor jest seria 1.6, a nie jakiś swap.
RESPECT
Auto: LANOS
Imie: Łukasz
Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 58 Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-03-06, 21:13
hiroshima napisał/a:
m4d4g4sk4r, a Ty się tak nie pluj . Czytałem co ma porobione w silniku. Pisząc seria miałem na myśli, że motor jest seria 1.6, a nie jakiś swap.
KsiadZ napisał/a:
Jestem za jak najbardziej
Ja przyjade z Pajczakim to sprawdzę się z Twoim 2.0
vakir napisał/a:
A próbowaliście zakręcić wyżej? Czy to bez sensu? No to mój widok mało wiarygodny jak po strojeniu wyszło 124KM. Jak poskładam to trzeba będzie się umówić na CC
Nie ma sensu kręcić wyżej (na razie) bo moc max ma przy 6000obr/min
Nie ma sensu kręcić wyżej (na razie) bo moc max ma przy 6000obr/min
Ciekawe czego to wina, u mnie niby moc była do samego końca. A przeróbki podobne:
- powerbox Simota z rurą
- Kolektor 4-2-1 na przelocie 2" z dwoma tłumikami
- wtryski c20xe niebieskie
- nowy silnik który ma przejechane około 30-40 tysięcy.
Jeszcze jedno pytanie, jaki był koszt podłączenia Ecumastera i wystrojenia przez Pana Śpiącego ?
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
RESPECT
Auto: LANOS
Imie: Łukasz
Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 58 Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-03-07, 00:07
vakir napisał/a:
RESPECT napisał/a:
Nie ma sensu kręcić wyżej (na razie) bo moc max ma przy 6000obr/min
Ciekawe czego to wina, u mnie niby moc była do samego końca. A przeróbki podobne:
- powerbox Simota z rurą
- Kolektor 4-2-1 na przelocie 2" z dwoma tłumikami
- wtryski c20xe niebieskie
- nowy silnik który ma przejechane około 30-40 tysięcy.
Jeszcze jedno pytanie, jaki był koszt podłączenia Ecumastera i wystrojenia przez Pana Śpiącego ?
Masz fotkę dolotu Simoty w swoim autku?? Stożek w nadkolu?? Ja mam kiepskie doświadczenia z dolotami simoty, w BMW dawały spadek mocy i momentu. W najlepszym przypadku moc wychodziła niezmieniona. BMC CDA w mojej 330ci dał 10KM i 8Nm
Masz fotkę dolotu Simoty w swoim autku?? Stożek w nadkolu?? Ja mam kiepskie doświadczenia z dolotami simoty, w BMW dawały spadek mocy i momentu. W najlepszym przypadku moc wychodziła niezmieniona. BMC CDA w mojej 330ci dał 10KM i 8Nm
Mam w obudowie i rura poprowadzona z grilla. Załozyłem ten największy do 360KM niby bo własnie slyszałem, że te simoty są małe Fotki nie mam .
Płynie do mnie filtr Amsoila, i będzie teraz to jakoś inaczej rozwiązane
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
vakir, Też nie przesadzaj, chociaż zależy od stopnia co w piecu robione. W przypadku pełnego rebuildu 100-150 km trzeba spokoju na panewki, dopiero potem można grubo, bo tam jest miejsce gdzie w razie w pierwsze klęknie przy docierce
vakir, Też nie przesadzaj, chociaż zależy od stopnia co w piecu robione. W przypadku pełnego rebuildu 100-150 km trzeba spokoju na panewki, dopiero potem można grubo, bo tam jest miejsce gdzie w razie w pierwsze klęknie przy docierce
Grunt to nie przegrzać to po pierwsze. Po drugie 100km robimy, jeżdząc ze zmiennymi obciążeniami, co nie oznaczania je**nia do odcinki Tylko 20 km robimy robiąć wybiegi od 2tys do 3 , nastepnę 20 od 3 do 4 itp itd.... Po 100-120km zmiana oleju filtra i mamy dotarty samochód. Mój był praktycznie jeba*y od samego początku i ma piękne gładzie na cylindrach. Obchodzenie się z silnikiem jak z jajkiem nie jest wcale dobre
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM