X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Chevrole/Daewoo] Evanda By Daszczu

Autor Wiadomość
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4073
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-16, 09:43   

DoLeCk napisał/a:
Jeśli to jest faktycznie 17" to ze zdjęć wygląda najdalej na 15 :P


Bo evanda to duze auto, jak by ja chociaz obnizyc to by wygladalo lepiej.

Frobo napisał/a:
AISIN LUK STATIM VALEO (nie PHC) - to można śmiało do autka założyć


Ja bym wolal zdecydowanie PHC (Koreanskie Valeo) niz Statima. No i jeszcze jest Sachs.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2015-02-16, 10:35   

Ja obecnie u siebie mam 205 / 40 / 17 ale uciekam z tego wymiaru.

Ze zdjęcia wygląda jak DoLeCk powiedział. Na twoim miejscu wsadzałbym treochę większy profil.
Felga ładna, ale pod tak duży błotnik sam zdecydowałbym się na większy profil opony.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 14:21   

DoLeCk napisał/a:
Jeśli to jest faktycznie 17" to ze zdjęć wygląda najdalej na 15 :P

jak założyłem to naprawde patrze qwwa dojazdówka normalnie:P na ten sezon już zostaną , dziś zamówiłem sprężyny, poduszki amorków w razie w i piasty na tył z łożyskami, muszę zobaczyć jak koło będzie siedzialo w błotnikach achh czy jeszcze jakiegoś dystansa nie trzeba będzie założyć et 42 chyba na tych jest to powinno kóleczko troszkę wyjść:P

tak jak wcześniej pisałęm autko pójdzie w dół 3.5cm pozatym oponka będzie większa aczkolwiek teraz załuje naprawde bo 18" wyglądało by znacznie lepiej, za to teraz będe miał dalej wygodnie bo profil 50 przy 215 to jeszcze miekkie koło:D



 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT
Wysłany: 2015-02-16, 14:42   

Skoro już masz, wprowadź opisane modyfikacje a z pewnością wygląd się poprawi :)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 15:15   

DoLeCk napisał/a:
Skoro już masz, wprowadź opisane modyfikacje a z pewnością wygląd się poprawi :)

już się doczekać nie mogę jak po zakładam fanty, ale pierwsze walczymy z rdzą, całe dwa nadkola do wycięcia , malowanie zobaczymy jak koszta wyjdą może całe autko zmieni kolorek



 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2015-02-17, 10:05   

Nic się nie chcę wtrącać, ale przy seryjnej jednostce napędowej i felgach 18'' będzie " spora przymuła ".



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-17, 19:54   

Yoshi napisał/a:
Nic się nie chcę wtrącać, ale przy seryjnej jednostce napędowej i felgach 18'' będzie " spora przymuła ".

czemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie :D
a pozatym skoro już zainwestowałem w silnik (kapitalka) teraz w blacharke zainwestuje, to kto wie może zawita kiedyś chociażby to 2.5v6



 
 
vakir

Auto: Lanos
Wiek: 31
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1087
Wysłany: 2015-02-17, 20:05   

daszczu napisał/a:
zemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie


Masa wrogiem przyspieszenia, a masa wirująca to mega wróg przyspieszenia. 18 prawdopodobnie będą cięższe i szerszei będą generować większe opory toczenia. No chyba, że kupisz jakies OZ Ultraleggera który są mega lekkie.



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-17, 20:32   

vakir napisał/a:
daszczu napisał/a:
zemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie


Masa wrogiem przyspieszenia, a masa wirująca to mega wróg przyspieszenia. 18 prawdopodobnie będą cięższe i szerszei będą generować większe opory toczenia. No chyba, że kupisz jakies OZ Ultraleggera który są mega lekkie.


ojj nie przesadzajcie ile może być 18" cięższa od 16"? :D to na zużytych oponach w takim razie też warto jezdzić bo bieznik to masa która jest wrogiem przyspieszenia:D

(aaa tak porównując tą felge 17" to jest sporo lzejsza od oryginalnej 16")



 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-02, 16:11   

koło założone, sprężyny piasty łożyska amorków i poduszki, wstępnie wygląda to tak



 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT
Wysłany: 2015-03-02, 16:16   

Kozica w terenie naturalnym.
Byłoby super gdyby tak nie odstawała.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
jarekq1990
Grupa Małopolska
daewoo maniak


Auto: Nexia ---> Nubira ----> Lanos SPORT
Imie: Jarek
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1365
Skąd: Małopolska - Śląsk
Wysłany: 2015-03-02, 17:40   

nie jest źle :) :piwo:



Było http://daewooforum.pl/temat49544.html

Było http://daewooforum.pl/temat66055.html#882915

Jest: http://daewooforum.pl/temat77885.html
 
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-03, 20:23   

DoLeCk napisał/a:
Kozica w terenie naturalnym.
Byłoby super gdyby tak nie odstawała.
chodzi Ci o wysokość czy o skosy? bo kółka zaraz po założeniu sprężyn itd dopiero na nastepny dzień geometria była zrobiona, aaa przód mógłby jeszcze usiąść ale noo heh



 
 
LinkinDark


Auto: Lexus IS, Evanda
Imie: Darek
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 305
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-03-03, 22:14   

Ładnie jest! :)

Nie wiem dlaczego Evanda w serii tak nie wychodziła.... Tylko wyje do góry niczym SUV :D
 
 
 
daszczu
Sanok/Wrocław

Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 168
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-04, 19:36   

teraz walczymy z korozją, do wycięcia dwa tylne nadkola napewno a co wyjdzie w praniu to się zobaczy, przy okazji pełna konserwacja



 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt