Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2015-02-16, 10:35
Ja obecnie u siebie mam 205 / 40 / 17 ale uciekam z tego wymiaru.
Ze zdjęcia wygląda jak DoLeCk powiedział. Na twoim miejscu wsadzałbym treochę większy profil.
Felga ładna, ale pod tak duży błotnik sam zdecydowałbym się na większy profil opony.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
daszczu Sanok/Wrocław
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 14:21
DoLeCk napisał/a:
Jeśli to jest faktycznie 17" to ze zdjęć wygląda najdalej na 15
jak założyłem to naprawde patrze qwwa dojazdówka normalnie:P na ten sezon już zostaną , dziś zamówiłem sprężyny, poduszki amorków w razie w i piasty na tył z łożyskami, muszę zobaczyć jak koło będzie siedzialo w błotnikach achh czy jeszcze jakiegoś dystansa nie trzeba będzie założyć et 42 chyba na tych jest to powinno kóleczko troszkę wyjść:P
tak jak wcześniej pisałęm autko pójdzie w dół 3.5cm pozatym oponka będzie większa aczkolwiek teraz załuje naprawde bo 18" wyglądało by znacznie lepiej, za to teraz będe miał dalej wygodnie bo profil 50 przy 215 to jeszcze miekkie koło:D
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2015-02-16, 14:42
Skoro już masz, wprowadź opisane modyfikacje a z pewnością wygląd się poprawi
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 15:15
DoLeCk napisał/a:
Skoro już masz, wprowadź opisane modyfikacje a z pewnością wygląd się poprawi
już się doczekać nie mogę jak po zakładam fanty, ale pierwsze walczymy z rdzą, całe dwa nadkola do wycięcia , malowanie zobaczymy jak koszta wyjdą może całe autko zmieni kolorek
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Yoshi Weteran
Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2015-02-17, 10:05
Nic się nie chcę wtrącać, ale przy seryjnej jednostce napędowej i felgach 18'' będzie " spora przymuła ".
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
daszczu Sanok/Wrocław
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-17, 19:54
Yoshi napisał/a:
Nic się nie chcę wtrącać, ale przy seryjnej jednostce napędowej i felgach 18'' będzie " spora przymuła ".
czemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie
a pozatym skoro już zainwestowałem w silnik (kapitalka) teraz w blacharke zainwestuje, to kto wie może zawita kiedyś chociażby to 2.5v6
zemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie
Masa wrogiem przyspieszenia, a masa wirująca to mega wróg przyspieszenia. 18 prawdopodobnie będą cięższe i szerszei będą generować większe opory toczenia. No chyba, że kupisz jakies OZ Ultraleggera który są mega lekkie.
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
daszczu Sanok/Wrocław
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-17, 20:32
vakir napisał/a:
daszczu napisał/a:
zemu tak uważasz??? bo nie rozumie za bardzo dajesz felgę przykładowo 18" ale obniżasz opone na profilu i wychodzi na to samo bo koło jest tej samej wielkości:P tak jak obecnie zakładam 17" ale na profilu 50 więc hmmm nie rozumie
Masa wrogiem przyspieszenia, a masa wirująca to mega wróg przyspieszenia. 18 prawdopodobnie będą cięższe i szerszei będą generować większe opory toczenia. No chyba, że kupisz jakies OZ Ultraleggera który są mega lekkie.
ojj nie przesadzajcie ile może być 18" cięższa od 16"? to na zużytych oponach w takim razie też warto jezdzić bo bieznik to masa która jest wrogiem przyspieszenia:D
(aaa tak porównując tą felge 17" to jest sporo lzejsza od oryginalnej 16")
daszczu Sanok/Wrocław
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-02, 16:11
koło założone, sprężyny piasty łożyska amorków i poduszki, wstępnie wygląda to tak
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2015-03-02, 16:16
Kozica w terenie naturalnym.
Byłoby super gdyby tak nie odstawała.
Auto: Evanda/Punto 2 Sporting
Imie: Daniel
Wiek: 30 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 168 Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-03, 20:23
DoLeCk napisał/a:
Kozica w terenie naturalnym.
Byłoby super gdyby tak nie odstawała.
chodzi Ci o wysokość czy o skosy? bo kółka zaraz po założeniu sprężyn itd dopiero na nastepny dzień geometria była zrobiona, aaa przód mógłby jeszcze usiąść ale noo heh