Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Od jakiegoś czasu zaczęła mi się w trakcie jazdy zapalać kontrolka CHECK ENGINE.
Wczoraj coś dziwnego się wogóle stało, bo zapaliła się znów ta kontrolka zazwyczaj jak zrobiłem redukcję biegu dodałem mocniej gazu i znów zmieniłem bieg to gasła. Wczoraj przez cały czas zaczęła mi się świecić a do tego zaczęła mi w trakcie jazdy mrygać lampka czerwona koło zegara w panelu centralnym kokpitu.
Proszę o pomoc co mam zrobić. Jeszcze jest jeden problem że na LPG nie odpala tak od razu tylko na 2 razy muszę odpalić ale tylko z rana tak jest przy pierwszym zapaleniu silnika potem jest okej.
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-22, 10:29
leszekhirsz napisał/a:
zaczęła mi się świecić a do tego zaczęła mi w trakcie jazdy mrygać lampka czerwona koło zegara w panelu centralnym kokpitu.
to dioda od immobilizera - niestety nie wróźy ona nic dobrego jeśli w czasie przekręconego zapołonu się zapala
Tak jak pisze koenig najpierw spinacz w dłoń i odczytujesz błędy, możesz napisać jak już bedziesz wiedział co i jak postaramy sie dalej pomóc.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-07-22, 10:39
Nie zwróciłem uwagi na to że pisałeś też o diodzie immo. Ciekawa sprawa że się świeci podczas jazdy, ale tak jak pisał Yoshi, nic dobrego to nie wróży.
Ta lampka tylko raz się zapalila do tej pory ani razu. Wczoraj wymieniłem olej i od tego czasu pali się cały czas ta lampa check engine. Kolega mówił że może to wina gazu tankował kiedyś na tej stacji co ja ostatnio i też mu się paliła w serwisie powiedzieli, że to wina gazu niech spróbuje gdzie indziej zatankować, mu zgasła ja zrobiłem to samo ale nadal się pali.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-23, 19:38
A przepraszam co ma tankowanie gazu wspólnego z zapalaniem się Check Engine?
wgtego poradnika co mi tam dałeś zczytałem coś tam. Ale skąd mam wiedzieć jaki to błąd?
Robi tak: MRUG<0,4> MRUG <0,4> MRUG <0,4> MRUG i gaśnie.
Nie wiem jaki to ma być błąd.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-23, 20:21
leszekhirsz napisał/a:
Kolega mówił że może to wina gazu tankował kiedyś na tej stacji co ja ostatnio i też mu się paliła w serwisie powiedzieli, że to wina gazu niech spróbuje gdzie indziej zatankować
WG tego to kod 44 - Czujnik tlenu Uboga mieszanka, napięcie poniżej 274 mV
jak to rozumieć? Co mam sprawdzić. Myślę że pierwszym moim krokiem będzie wymiana świec i przewodów zapłonowych, bo strzelał mi na PB na gazie rzadko ale sie zdarzało. Jak raz odpalałem bo chciałem sprawdzić czy się zapali kontrolka (miałem jeszcze otwartą maskę kumpel miał sprawdzić czy coś tam się specjalnego dzieje) to kolega stwierdził że widział przebicie na jednym kablu. Tata (to był wcześniej taty auto) mówił że był wymieniany przy 14000 km i mówił że to na pewno nie to. Ale myślę że może to też być powód.
Co wy o tym myślicie?
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-24, 00:35
leszekhirsz napisał/a:
kolega stwierdził że widział przebicie na jednym kablu
skoro tak mówi to i tak wymień.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
się wyjaśniła cała ta sytuacja Wymieniam sobie dziś świece i kable i tak patrze sobie na obudowę filtra powietrza i moim oczom ukazało się że wczoraj przy wymianie oleju oraz filtra odłączyli mi czujnik powietrza dlatego się cały czas to świeciło. Ale tak czy siak świece i kable wymieniłem teraz to mi nawet nie strzela na gazie
Dzięki Wam za pomoc
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-07-24, 22:44
leszekhirsz napisał/a:
wymianie oleju oraz filtra odłączyli mi czujnik powietrza
wszystko rozumiem, tylko po co ci odłączali czułnik to nie moge załapać
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-07-25, 14:31
przy wymianie swiec i kabli warto do kpl wymienic f. powietrza ,oczyscic krokowy ,zakod obroty i masz calośc gotowe
ja też nie mogę tego zrozumieć. Ale jestem pewien że od tamtego razu zaczęła się ta kontrolka palić non stop. Filtr powietrza wymieniłem razem z Olejem. Obroty mi nie szaleją więc to nie była wina krokowego.
paker41 [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-29, 18:19 check
U mnie się paliła i to była wina elektryki , no przynajmniej mi tak powiedzieli trzeba najlepiej jechać na komputer i niech sprawdzą ,a przy okazji sprawdzą ci sprężanie w cylindrach