X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] pompa paliwa?

Autor Wiadomość
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-11-30, 23:20   [Lanos] pompa paliwa?

"szczaueczka" ;)

otoz taka sytuacja - auto nie jezdzilo pare dni, poszedlem odpalic (zeby pozniej z aku nie bylo problemow) - odpalil bez problemu, pochodzil pare minut, po czym slysze, ze jakos glosniej zaczal chodzic - tak jakby na 3 gary - no to mu przygazowalem, chwile pochodzil i zgasl...

przekrecam kluczych - pompe slychac, ale glosniej - auto odpala i zaraz gasnie, na gaz w ogole zero reakcji, tzn moge miec noge w podlodze a z obrotami nic sie nie dzieje...

1 co mi przyszlo do glowy to pompa paliwa, tylko pytanie - czemu ja slychac?

i teraz pytanie - czy wystarczy zmienic to - http://allegro.pl/nowa-po...3694440358.html

bo przedzial cen na allegro - od 70 do 250...
wymiana trudna? bo znalazlem temat gdzie ktos sobie nie mogl z wyjeciem poradzic...

pozdr

[ Dodano: 2013-11-30, 23:21 ]
ps - wczesniej nie bylo zadnych objawow, ze pompa sie konczy, odpala zawsze od 1 strzala, pompa nie chodzila ani glosniej, ani nic...dzisiaj 1 raz taki cyrk
gazu nie mam



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11099
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-12-01, 20:20   

A paliwa ile masz ?? filtr dawno wymieniałeś ??

patryk napisał/a:
i teraz pytanie - czy wystarczy zmienic to - http://allegro.pl/nowa-po...3694440358.html


Ja bym tego badziewia nie kupił :P

Jak filterek ok to mam kompletną oryginalna sprawną pompę paliwa, odłączasz dwa wężyki i wtyczkę podpinasz nową i ma śmigać :D




 
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-02, 10:23   

filtr paliwa? dawno ;)

rezerwa sie nie pali - wiec obstawiam, ze paliwo jest - taaa termistor kiedys tam zmieniany byl ;)

czy chodzi o jakis tam filterek w pompie? z pompa nic nie bylo robione od nowosci...

a ile bys chcial za pompe ;) ?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-12-02, 12:24   

Wkładów nie warto kupować, często są problemy z nimi.

Ja zakupiłem pompę nową, ale nie wiem czy to możliwe ale nie widzę działania rezerwy po zmianie (wskaźnik działa prawidłowo). Przy jakim wskazaniu, mniej-więcej powinna się rezerwa zapalić?

Druga sprawa,że nowa pompa pokazywała w cały świat paliwo (zalane koło 10-20 litrów a ta, że jest nie wiele) dopiero mechanik podmienił pływak ze starej na nową i jest OK.

Ehhh czekałem, aż rezerwa się zapali ale byłem zmuszony zatankować (w pracy).
 
 
 
awar


Auto: Lanos był, jest Xsara Picasso i Golf IV
Imie: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 55
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-12-02, 18:02   

grzech1991 napisał/a:
Przy jakim wskazaniu, mniej-więcej powinna się rezerwa zapalić?


W moim lanku rezerwa zaczynała się "palić" gdy wskazówka zaczynała wchodzić
na czerwone pole.

Edit: powinno być "schodzić z czerwonego pola" :D
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11099
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-12-02, 20:56   

patryk, Chodzi o filtr na grodzi...
Co do pompy PW ;)




 
 
 
KamilM


Auto: Astra H 1,9 kombi
Pomógł: 22 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 604
Skąd: Płock
Wysłany: 2013-12-02, 22:47   

W lanosach, to rezerwa zapala się stosunkowo późno :) . Kiedyś też myślałem, że już coś z lampką nie tak, a okazało się że trzeba mieć naprawdę niewiele w baku.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt