Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Kat
Auto: Leganza 2.0 CDX Pomógł: 43 razy Wiek: 49 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 972 Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-07-25, 15:23
Zawieszenie w lanosie, a w legii ,to zupełnie inna sprawa. Amortyzator (jak sama nazwa wskazuje) ma za zadania amortyzować: czyli służy do tego, żeby autko się nie huśtało, po wjechaniu w jakąkolwiek nierówność na drodze. Natomiast stuki w zawieszeniu mogą pochodzić od mocowania tego zawieszenia. W leganzie przód (McPhaerson) jest mocowany na aż 4 gumach w przednich wahaczach, a tył jest jeszcze bardziej skomplikowany: najczęściej wybijają się gumy na drążku stabilizatora (poprzecznego, bo jest jeszcze wzdłużny, ale mniej narażony, i na łącznikach tegoż stabilizatora). Słychać tak jakby się tłukło tuż przy tylnym głośniku w kabinie.
michaslbn18 napisał/a:
Mam problem z tylnim amortyzatorem wymienilem go na nowy i mi stuka. Wszystko jest sprawne. Stuki pochodza z amortyzatora.
Polecam sprawdzić to co opisałem powyżej. Pozdrawiam.