X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] silnik kreci, nie podaje paliwa - dziwna sprawa

Autor Wiadomość
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-18, 21:32   [Lanos] silnik kreci, nie podaje paliwa - dziwna sprawa

hej,

otoz dziwna sprawa - zaczelo sie pare dni temu..
samochod 4 dni stal, poszedlem go odpalic - odpalil bez problemu, pochodzil z 10min i zaczal glosniej chodzic - jakby na 3 gary; dodalem gazu - chodzil coraz slabiej - jakby paliwo nie dochodzilo, no i zgasl...pare prob odpalenia i nic...

tu zaznacze, ze pompe bylo slychac - ale mysle moze jednak pompa,
kupilem uzywana [z forum, ponoc sprawna] - wlozylem - pompa sie zalacza - tak samo jak moja wyjeta, ale paliwo nie leci - wiem, ze nie leci bo [pare dni wczesniej ulamal mi sie wezyk do filtra paliwa] - wiec paliwo do filtra nie dochodzi

podsumowanie
1. pompe slychac
2. bezpiecznik sprawdzony, przekaznik tez
3. pompa jakby nie dostalawala cisnienia
4. paliwo z wezyka, ktory idzie do filtra nie leci - paliwo nie leci tez z "kranikow" przy pompie

i teraz czy mozliwe, ze uzywana pompa jest po prostu walnieta - czy jednak szukac gdzies indziej?
[tzn oczywiscie jest to mozliwe :P )
tu jeszcze ciekawostka, nie chcial sie wloczyc "czek" zeby bledy sprawdzic - spinka wpieta w a i b i nic....

ja ogolnie jestem caly ogupialy...
moze komp?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-12-18, 21:37   

pompa może być słychać ale może być zatarta i nie będzie podawała paliwa .
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-18, 21:53   

jutro jeszcze dla pewnosci ja wyjme i zanurze w paliwie...

no ze moze byc zatarta to wiem...dlatego chce to sprawdzic

[ Dodano: 2013-12-18, 21:54 ]
tylko jeszcze pytanie za 1000punktow, dlaczego - zakladajac ze ta moja, ktora wyjalem sie zatarla - auto zgaslo jak bylo odpalone? pompa zatarla sie podczas pracy?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-12-18, 22:02   

pompa nie dawał odpowiedniego ciśnienia na listwę i auto zgasło .
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-19, 18:52   

no ale wlasnie dlaczego pompa nie daje odpowiedniego cisnienia???

po zalozeniu uzywanej pompy..po dotankowaniu, po zalaniu pompy paliwem [wlaniu do srodka] - nic nie dalo, pompe slychac ale nie podaje paliwa...

ktos ogarnia o co moze chodzic?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-12-19, 20:42   

przytarta pompa ostatni raz to powtarzam i jak tego nie ogarniasz to zaprowadź auto do mechanika.
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-19, 20:48   

konkretnie, ze jest przytarta - cokolwiek to znaczy w twoim mniemaniu, bo ja moge sie domyslac, ze moze to np oznaczac, ze dziala ale slabo, ze dziala ale nie dostaje pradu, ze cos tam cos tam..itp itd... -
napisales 1 raz...
poprzednio z tego co widze, napisales - moze, wiec sam nie jestes pewien...

czyli prosty wniosek uzywka tez byla walnieta i tyle, nie ma co sie rozwodzic

[ Dodano: 2013-12-19, 21:10 ]
a i jeszce mi sie przypomnialo...apropo, ze niby pompa zatarta...

pare lat temu, pare razy zdarzylo mi sie, ze wyjezdzilem paliwko do zera, tak ze auto stanelo..po zaciagneciu na stacje i zalania, pompa tez nie chciala od razu podac paliwa - tak bylo za kazdym razem jak jezdzilem do wyjezdzenia paliwa...
to wtedy na pych, od razu odpalil i pozniej zadnych cyrkow nie bylo z pompa,
to tak napisalem apropo tego, ze nie jezdzic bez paliwa :P - a to bylo dobre 4/5 lat temu...



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-20, 16:30   

jakies sugestie ktos?

w lanosie za cisnienie w pompie jest odpowiedzialna sama pompa czy cos innego?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11099
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-12-20, 20:35   

patryk napisał/a:
w lanosie za cisnienie w pompie jest odpowiedzialna sama pompa czy cos innego?


Dobre pytanie... pompa służy do pompowania czyli przy okazji w zamkniętym obiegu robi ciśnienie w otwartym wyrzuca ciecz na wysokość a i też przelicza się ilość przepompowanej cieczy w czasie czyli l/h.

Tak... ta drugą pompę patryk, ma ode mnie... pompa pochodziła z auta z rozbiórki i samochód na niej do końca bez problemu funkcjonował w baku od 6 lat nigdy nie było rezerwy bo właściciel był świadomy konsekwencji.
Albo coś nie tak idzie przy zalewaniu pompy albo jest coś innego uszkodzone o ile już nie pompa przy próbach uruchomienia.... mam jeszcze jedna luźną ale pewnie będzie jak z tą .

Gdzie sprawdzasz to ciśnienie na tym ułamanym króćcu przy silniku ??




 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-12-20, 21:00   

patryk napisał/a:
poprzednio z tego co widze, napisales - moze, wiec sam nie jestes pewien...
wróżką nie jestem jak bym miał samochód u siebie to bym ci odpowiedział na to pytanie .
ile paliwa masz w zbiorniku ?
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7842
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-12-21, 11:26   

patryk napisał/a:
Wysłany: 2013-12-18, 21:53     
jutro jeszcze dla pewnosci ja wyjme i zanurze w paliwie...

całą ją zanurzyłeś ?
Mawerix napisał/a:
lbo coś nie tak idzie przy zalewaniu pompy albo jest coś innego uszkodzone

coś dużo jest problemów z odpowietrzaniem pomp paliwowych. jakiś oring czy cóś ?

mariusz24 napisał/a:
ile paliwa masz w zbiorniku ?

śmiem twierdzić że dopóki cała nie utonie może być dalej zapowietrzona. ile masz tego paliwa ?
komuś kiedyś założyli wężyk paliwa na wyjście pompy do rurek "ze zbiornika". długo nie działało bo wężyk jednak nie był paliwowy, spuchł w środku zatykając przepływ. tobie nikt i nic ?
pompa ma pewnie plus i minus by kręcić w dobrą stronę. jest ok ?
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2013-12-29, 03:00   

rgre, dolalem dla pewnosci 15litrow - dalej dupa...

zeby bylo zabawniej - obie pompy podlaczone do akumulatora - kreca, tylko jeszcze nie wiem czy daja odpowiednie cisnienie

dzisiaj sprawdzilem i przeczysczyilem wszsytkie bezpieczniki. przekazniki - i dupa
przekaznik wyjety - nie zalacza pompy, wlozony dziala
tak samo z alarmem - wlaczony alarm - pompa nie zalacza sie...
immo - sprawny

ale ja ta cala pompe zalalem paliwem, recznie wlalem - nic ne dalo

a ile razy mi stanal na rezerwie - dolane 5 litrow i odpalil, nie musiala pompa byc cala w paliwie

wiec ja juz zdurnialem ogolnie
"pompa ma pewnie plus i minus..." - nie rozumiem ;)

mariusz24, niecale pol zbiornika


to juz jest smieszne dla mnie...i pewnie sie okaze, ze bede mial 2 pompy sprawne :D

[ Dodano: 2013-12-29, 03:01 ]
aha - komputer nie pokazuje zadnych bleedow



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7842
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-12-29, 03:21   

pompa ma końcówkę plus i minus zasilania. odwrotne połączenie tych konektorów to zamiast tłoczenia na zewnątrz zbiornika mogłaby pchać w niego. podłączenie jej nie powinno być przypadkowe i same wtyki powinny być przypasowane jak klemy w aku. minus mniejszy jak plus. tu nie wiem ale jak jednak można i silnik pompy będzie chodził w drugą stronę ?
oprócz pompy zmieniałeś jej filterek ?
ostatnio walczyliśmy z podobnym trochę przypadkiem. winnym okazał się filtr w zbiorniku. twój to to obok pompy
http://allegro.pl/pompa-p...3760748320.html
bez niego próbowałeś ? wyglądać może dobrze, ale może być zatkany
zanurz samą pompę na krótko w baniaku 5L i zobacz czy w ogóle leci paliwo. mając trochę wężyka możesz nawet zasilić silnik w ten sposób. powrót także do bańki bo szybko się skończy paliwo w bańce, jak jazda -test spalania- na 1L o ile kojarzysz.

[ Dodano: 2013-12-29, 03:40 ]
zawór zwrotny. chyba wszystkie samochody go mają. w naszych nic o nim nie ma w mądrych książkach. co wskazuje na to że jest w pompce. z jednej strony zapobiega zapowietrzaniu pompki z drugiej może zabezpieczać pompkę przed stanięciem gdyby zagniotły się przewody paliwowe. bo wtedy palimy bezpiecznik lub silnik pompki. z otwartym ciśnienie nie pójdzie w przewody tylko od razu łatwiejszą drogą z powrotem w zbiornik /pewnie w obudowę pompki czego na złożonej nie widać/ ma działać gdy trzeba , nie zawsze.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt