X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Alternator x20xev -> c20xe wymiana kola alternato

Autor Wiadomość
Świr


Auto: Lanos
Imie: Wojtek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 726
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-01-04, 03:37   [Lanos] Alternator x20xev -> c20xe wymiana kola alternato

W moim alternatorze 70A na waski pasek chyba konczy sie regulator napiecia, bo swiatla na wolnych migaja i przy duzym obciazeniu pradowym, tj. nawiew. grzanie szyby i lusterek, radio itp. Itd czuc, ze auto kangurkuje). Ladowanie dosyc lata, nawet glownie pod 15V. Okablowanie wykluczylem.
Teoretycznie wina regulatora, ale moga byc i ktores diody z tego co czytalem, w ciemno wymieniac nie chce, a spece od alternatorow wezma tyle co wyniesie mnie ponizsze przedsiewziecie.
Stwierdzilem, ze skoro mam troche pradozernych bajerow na pokladzie to zamiast naprawy tego doloze troche gotowki i wsadze wydajniejszy i tutaj rodzi sie pytanie - jaki?

Wpadlem na pomysl altka z x20xev - bo sa 100A i mozliwe, ze nawet 120A.
Jako, ze bigblocki opla zasadniczo sa takie same, to dolne mocowanie przeloze z xeva (np. Vectra B).
Czy gorne mocowanie - sposob naciagu jest taki sam przy alternatorze na pasek wielorowkowy?
I najwazniejsza kwestia - czy mozliwe jest przelozenie kola pasowego na waski pasek klinowy? Oczywiscie dokrecane pneumatem albo w jakims warsztacie specjalizujacym sie w altkach, zeby nie bylo przygod z odkreceniem owego.
Czy walek wirnika ma taka sam srednice na pasek klinowy i wielorowkowy?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt