Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
To i ja się pochwalę co ostatnio zreanimowałem Zamarzyło mi się jakieś klasyczne japońskie wozidło z lat 90tych, podstawowym kryterium było silnik z turbo i porządne 4x4, oglądałem kilka modeli... imprezy pedalskie, zgniłe i awaryjne, evo za drogie, audi s2 całkiem fajne ale te 5 cyl wiszące przed przenia osią zniechęcało Znalazłem ogłoszenie o sprzedaży GT-czwórki i niedługo później już po nią jechałem Okazała się trupem jak każde tego typu auto, które nigdy nie było remontowane. Ale że udało się zjechać dość znacznie z ceny, to niedługo potem wracałem nią do domu. Silnik nie miał na pewno fabrycznej mocy, kopcił na pełnej wecy, turbina bardzo wolno wstawała, tylny most tłukł, w skrzyni synchronizatory dwóch pierwszych biegów nie istniały, hamulce ledwo co działały...
Marka / Model -Toyota Celica Turbo4WD
Pojemność silnika - 2000ccm
Liczba koni - Seria 204KM/271Nm
Rocznik - 1990
Modyfikacje
Styling -Seryjne Wide body, białe Oz Racing superturismo 16"
Tuning Mechaniczny - Silnik po generalnym remoncie tj. szlif cylindrów pod kute tłoki Wiseco na 1-wszy nadwymiar, szlif wału + panewki główne i korbowodowe ACL Race, osiowanie wału i zacieśnianie kap korb i podpór walu, wyważony układ korbowo-tłokowy, nowa pompa oleju OEM Toyota, szpilki głowicy ARP, stalowa uszczelka głowicy Cometic, nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze, nowy kpl. rozrząd + pompa wody, sprzęgło Exedy stage 1, nowe prowadnice zaworów, regeneracja kap wałków rozrządu, zawory na 3 kąty, ustawione luzy zaworowe, turbina Ct26 po regeneracji, MBC pro-perfect, Fmic pod zderzakiem, orurowanie intercoolera 2,4" z nierdzewki, Bov HKS style, 3" dolot z nierdzewki z filtrem Fujita, 3" DP + reszta wydechu 2,75" na dwóch przelotach wszystko z kwasówki, porting kolektorów, usunięty T-Vis, Egr + wywalony boostcut na pierwszych dwóch biegach.
Napęd- Skrzynia biegów z celicy ST205 (potrójne synchro na pierwszych biegach), tylni dyfer z torsenem.
Wnętrze - Seria + kubeł Bimacro Futura i 4pkt.pasy Takata, kurnik na desce + 3 zegary Stack - Egt+Boost+Oil press. Akumulator w bagażniku.
Car Audio - seria z jakimś tam radiem.
Zawieszenie / Hamulce - Sprężyny seria + bilstein B4, nowe łączniki stabilizatorów + gumki Whiteline. Zaciski po regeneracji (ocynk, nowe tłoczki i reperaturki), tarcze przód Brembo, tył tarcze DBA, szczęki oem toyota, klocki Hawk. Pionowa hydrołapa, płyn Motul RBF.
Plany - Postawić silnik na EMU, zmiana kol. wydechowego i turbiny na TD05 z Evo, wtryski i listwa top feed, konwersja z przepływki na map'a, gwint i większe hamulce na przód + jakieś sensowne koła na szutry i asfalty, zmienić wnętrze na skórzane + deska z kurnikiem i tunel w czarny flock, zamontować jakieś sensowne audio, założyć mniejszą fajerę.
Celina zaraz po zakupie
Remont
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-01-17, 16:09
nareszcie się pochwaliłeś niech służy i lata jak na takie auto przystało jak ostatnio ją widziałem to była jeszcze w puzlach
edit:
widzę, że moja paść się na jednym zdjęciu uchowała
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
jak teraz autko się sprawuje?! Cieszy jazda ? Warto było ? Myślę, że tak
Dopiero co skończyłem składać , na razie na drogach szklanka taka że mimo 4x4, lipa z jazdą zwłaszcza na twardych fedrealach 595, zimówki z dobrym kolcem by się przydały
RIPER napisał/a:
jak ostatnio ją widziałem to była jeszcze w puzlach
Pół roku składania to jak na mnie i tak niezły wynik
DoLeCk napisał/a:
Michał czekamy kiedy tym podjedziesz
Fajnie, że udało się skończyć kiedy te problemy po drodze występowały
Jak ogarnę do końca wszystkie pierdoły to chętnię wpadnę na jakiegoś spota
Fajnie się fura prezentuje, ciasno pod maską jak nie wiem.
A że byś wiedział że jaram się tymi lampami jak dzieciak W tym aucie nawet zapalanie i gaszenie świateł sprawia mi radochę A co do ciasnoty pod maską to i tak wywaliłem kupę zbędnego żelastwa, w tym aucie np. wymiana sprzęgła=wyjęcie silnika ze skrzynią z budy
Frobofrut napisał/a:
Widząc ten model od razu kojarzy mi się Krzysztof Hołowczyc i jego mistrzostwo Europy w tymże aucie - piękna furka
Zaraz po zakupie, jadąc nią do domu spotkałem Hołka tankując na orlenie w Olsztynie. Pochwalił auto, ale nie chciał się zamienić na gtr-a którym przyjechał
DoLeCk napisał/a:
Cóż jeszcze pozostało?
Czekam jeszcze na wentylator chłodnicy i chłodnicę oleju skrzyni