X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[ Nubira II] "Mocher" Michok'a

Autor Wiadomość
rgre

Imie: Roman
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7844
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-10-22, 20:14   

progów już prawie nie mam, ale błotnik i buda przy tej piance nie była ruszona.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2014-10-22, 21:03   

rgre napisał/a:
progów już prawie nie mam, ale błotnik i buda przy tej piance nie była ruszona.


U mnie zaczęło zjadać właśnie w tamtym miejscu na dole...próg ogólnie wydaje się zdrowy poza tym jednym miejscem...

temat z Das auto:
http://forum.vw-passat.pl...p/t-120658.html



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
rgre

Imie: Roman
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7844
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-10-23, 07:04   

michok napisał/a:
próg ogólnie wydaje się zdrowy poza tym jednym miejscem...

ponad rok temu mój też wydawał się zdrowy, tylko że później szybko to poszło... i cały czas prze do góry :omg:
niestety... taki następny mankament kilkunastoletniego autka :lol:
póki się "wydaje" zabezpiecz progi, po zimie może nie być różowo a rdzawo...
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2014-10-23, 07:37   

rgre tam gdzie miałem rdzę -> czyszczenie + odrdzewiacz + inne pierdoły + mata szklana ;D.
Zabieg ten wykonywałem przed po ostatniej zimie.
Zastanawiałem się nad wymianą progów, ale po wizycie u lakiernika w Warszawie, szanowny Pan krzyknął mi 1200 z wymianą + "Panie wypadałoby podłogę zabezpieczyć, razem 2000zł" :hahaha: :hahaha: :hahaha: .
Mam znajomego lakiernika który ogarnie temat + poprawki lakiernicze.
Ale Pan ten robi to czysto hobbystycznie i różnie z czasem.

Na weekend:
1. walka z krzyżakiem
2. wymiana płynu chłodzącego + 2xtrójniki LPG z plastikowych na metalowe
3. końcówki + gumy staba - szlifierka pójdzie w ruch :) .
4. regulacja ręcznego bo przegląd się zbliża
5. rozebranie zacisków tył (czy odpowietrznikiem można zatkać gumowy wąż hamulcowy?)
6. Czyszczenie wentylatora dmuchawy (ciekawe co tam znajdę...)
7. mechanizm zmiany biegów (powrót do serii -> wsadzenie "T" zamiast śruby)
8. Podświetlenie na podsufitce czasami przygasa (mam lusterko fotochromowe także pewnie "coś nie styka")

Przy mocherze zostają pierdoły...denerwujące ;)



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
Darvin

Auto: Daewoo Nubira Hatch
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 38
Wysłany: 2014-10-23, 13:48   

michok napisał/a:
rgre tam gdzie miałem rdzę -> czyszczenie + odrdzewiacz + inne pierdoły + mata szklana ;D.
Zabieg ten wykonywałem przed po ostatniej zimie.
Zastanawiałem się nad wymianą progów, ale po wizycie u lakiernika w Warszawie, szanowny Pan krzyknął mi 1200 z wymianą + "Panie wypadałoby podłogę zabezpieczyć, razem 2000zł" :hahaha: :hahaha: :hahaha: .
Mam znajomego lakiernika który ogarnie temat + poprawki lakiernicze.
Ale Pan ten robi to czysto hobbystycznie i różnie z czasem.

Na weekend:
1. walka z krzyżakiem
2. wymiana płynu chłodzącego + 2xtrójniki LPG z plastikowych na metalowe
3. końcówki + gumy staba - szlifierka pójdzie w ruch :) .
4. regulacja ręcznego bo przegląd się zbliża
5. rozebranie zacisków tył (czy odpowietrznikiem można zatkać gumowy wąż hamulcowy?)
6. Czyszczenie wentylatora dmuchawy (ciekawe co tam znajdę...)
7. mechanizm zmiany biegów (powrót do serii -> wsadzenie "T" zamiast śruby)
8. Podświetlenie na podsufitce czasami przygasa (mam lusterko fotochromowe także pewnie "coś nie styka")

Przy mocherze zostają pierdoły...denerwujące ;)


Cool plan! Will be happy to see photos =))
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2014-10-23, 16:28   

Darvin this is nothing compare to your mods ;d .
But still thanks ;)



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2014-10-26, 22:48   

trójniki ogarnięte, na dniach będę sprawdzał czy ubywa płynu.
Na początku chciałęm zdjąć dolny wąż ale znalazłęm magiczny motylek :) .

Pękł przebieg 222222km

Nuba Jednak pozostaje w rodzinie :) .

Plany:
Miska skrzyni biegów - uszczelnić wartstwa silikonu + uszczelka + motylgear ;)
tylne lewe jarzmo - powiedziały bajo
wsadzenie T zamiast śruby



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2015-01-14, 19:39   

- uszczelka skrzyni + olej + właściwe momenty (40nm), skrzynia sucha ;)
- uszczelka pompy oleju, silnik w końcu suchy ;) .
- pierdoły w zawieszeniu ;) .

Bałem się, że do wymiany był także krzyżak o którym pisałem na forum...skończyło się na końcówce drążka prawej.

na dniach:
wymiana obejmy od poduszki stabilizatora którą pokonała rdza ;)

Przelot na tę chwilę 225 tys, przegląd moher zaliczył bez problemów
Poza tym przegląd - bez problemów.



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
Piotr
Weteran


Auto: Nubira 2.2.2.
Imie: Piotr
Wiek: 46
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 989
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-14, 23:35   

michok napisał/a:
wymiana obejmy od poduszki stabilizatora którą pokonała rdza


Przesrana troche robota .



Jeżeli pomogłem, kliknij + pomógł :piwo:

 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 20:58   

michok napisał/a:
- uszczelka pompy oleju

Gdzie jest ta uszczelka ?? Bo mi też z tamtych okolic z.....icza olej i być może to jest właśnie remedium na wycieki
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2015-01-20, 18:46   

Nubirowiec napisał/a:
michok napisał/a:
- uszczelka pompy oleju

Gdzie jest ta uszczelka ?? Bo mi też z tamtych okolic z.....icza olej i być może to jest właśnie remedium na wycieki

Jeżeli masz kanał to da się to obczaić.
Ja u siebie przy pomocy telefonu nagrałem filmik i zobaczyłem skąd dokładnie leci.
Niestety, trzeba rozpinać rozrząd i zdejmować miskę.

Piotr napisał/a:
michok napisał/a:
wymiana obejmy od poduszki stabilizatora którą pokonała rdza


Przesrana troche robota .


Śruba jest nowa, także nie będzie problemu z jej odkręceniem...ale faktycznie, obejmy są....każdy właściciel nuibiry który miał z nimi styczność wie ;D.

Mocherowi pękły 2 lata w moich rękach :)



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2015-03-23, 13:09   

mocherowi strzeliło 226 tys, niedlugo wymiana oleum ;) .
Przesiadka z 10w40 na 5w40 była dobrym pomysłem, bo silnik (odpukać) nie bierze ani grama ;) .

Plany:
- walka z rdzą (błotniki) niestety bez demontażu zderzaka się nie obejdzie ;/.
- naprawa mechanizmu zmiany biegów (luzy, bez wyjęcia całego się nie obejdzie)
- walka z szybami (lekko porysowane + problemy z podnoszeniem, czasami z opuszczaniem)
- może uda się wymienić końcówki staba, podchodzę do tego jak pies do jeża ;/



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-23, 13:09   

No to nie powiem - ładnie się trzyma
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2015-03-23, 13:12   

Nubirowiec napisał/a:
No to nie powiem - ładnie się trzyma

dzięki ;) .
Zrobiłem raptem 30 tys.
Troche inwestycji zostało poczynionych.
Mocher ma swoje wady, ale to nic w porównaniu do A6 c5 którą miałem wcześniej :)



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
miaste
Grupa Łódzka


Auto: Nub II
Imie: Miastowy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 855
Skąd: łódź
Wysłany: 2015-03-23, 20:44   

michok, co do łączników staba to 20 min roboty na koło :P




 
 
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt