X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Pionner MVH-150UI zakłócenia

Autor Wiadomość
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-15, 20:31   [Matiz] Pionner MVH-150UI zakłócenia

Witam!
Posiadam radio jak w temacie i mam problem. Otóż występują zakłócenia. Zakłócenia występują tylko podczas słuchania radia fm, przy odtwarzaniu z usb wszystko jest ok. Przy odpalonym silniku "pierdzi' w głośnikach wraz ze wzrostem obrotów. W cb radiu jest to samo. Zakłócenia wchodzą przez antenę bo po jej odłączeniu wszystko jest ok. Wymieniłem cewkę WN, kable, ściągałem pasek od alternatora i nic... Nie mam już siły i proszę o pomoc
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-15, 21:19   

swieru jak tam masa?



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-16, 09:28   

smisnykolo, masa jest. Zmieniałem nawet ostatnio klemy. Na aku od - idzie jeden przewód na silnik, drugi na karoserie. Mierząc miernikiem przejście masy, pokazuje że jest.
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-16, 09:48   

swieru okej a gdzie jest masa urządzeń podłączona?



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-16, 10:36   

Nie wiem kolego, liczę, że mi powiesz :)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-16, 11:48   

swieru niestety ale na odległość nie jestem jasnowidzem. Podłącz masę do aku i sprawdź czy się coś zmieniło.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-16, 12:43   

Ale czego masę? Masa od silnika i karoserii jest podłączona do aku
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-16, 13:14   

swieru a o czym jest mowa w 1 poście?

dodatkowo tu masz poradnik odnośnie omawianego problemu: http://www.strefacaraudio...ikach-poradnik/



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-16, 14:45   

W takim razie sprawdzę niebawem masę radia czy się nie uwaliła. Jeżeli to nie to , to gdzie mam dalej szukać? Przypominam, że cb też 'gra' w rytm obrotów silnika, jest identyczne pierdzenie elektryczne. Było podłączane pod aku, zapalniczkę, kabel anteny układany w różne sposoby i dalej to samo...
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-02-16, 19:00   

Nikt nie jest mi w stanie pomóc?
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-16, 20:08   

swieru jeżeli chodzi o CB Radio to jeśli słabe radio to słabe filtry, można dokładać filtr na kabel zasilający, czasem pomaga. Ale w instalacji nie ma co szukać jeśli radio zbiera a nie wycina. Włóż inne dobre radio od razu będzie wiadomo czy radio czy w aucie problem.
Radio cd zapnij masę do aku.
Ale jeśli sieje tu i tu to trzeba szukać przyczyny gdzie indziej, może być jakieś przebicie np. alternatora. Nie wiem czy taki temat się nie kwalifikuje bardziej do działu elektryka.

Moderator też pewnie zwróci na to uwagę, nie pisz postów pod postem, jeśli zadałeś pytanie poczekaj na odpowiedź.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
Frobo
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-16, 23:37   

Jeśli chodzi o CB to jeśli to antena o podstawie magnetycznej to niestety tak będzie - tylko anteny mocowane na stałe do karoserii poprawiają w znacznym stopniu odkłócenie pracy silnika - w takiej antenie najczęściej masa realizowana jest poprzez wstawienie kondensatora czyli tak zwanej sztucznej masy. Druga sprawa to samo radio bo to jest też temat rzeka, generalnie większość radii ma wbudowany filtr ANL ale on w małym stopniu pomaga - jeśli już czegoś konkretnego szukać to takiego radia które ma jeszcze dodatkowo filtr NB (Noise Blanker). Dobrym przykładem niech będzie President Herbert pierwszej generacji gdzie te filtry pracowały niemalże wzorowo (podpieram to doświadczeniem opartym na montażu takiego radyja w PF 126p gdzie wszelakie szumofony nie dawały rady). Czasem pomaga też podpięcie samego cymbała bezpośrednio do akumulatora a nie jak to jest w większości przypadków pod gniazdo od zapalniczki
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt