X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Silnik

Autor Wiadomość
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-01, 19:34   [Lanos] Silnik

Witam panowie i panie,

Ostatnio sprawdzilem miarke od oleju i okazalo sie ze nie bylo ani grama na miarce... a sprawdzalem miesiac temu i bylo bodajze miedzy min. a maks. moj lanos jest zalany olejem 15w-40 Lotos taki olej wlewal wczesniejszy wlasciciel, i przy okazji wymieniajac na nowy filtr oleju i sam olej sprawdzilem cisnienie w cylindrach i okazalo sie ze w 1,2,4 jest po 10,5 a w 3- 11,
wydaje mi sie ze za niedlugo trzeba bedzie chyba robic remont silnika... i takie pytanie czy warto robic taki remont czy zrobic juz swapa??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2014-03-01, 20:21   

damian_bielsko napisał/a:
15w-40 Lotos


Super wybór :|
 
 
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-01, 20:25   

nie bylo innej opcji, olej przynajmniej mu zwieksza troszke wieksze cisnienie... juz wiem dlaczego byl lany 15w-40 , tak czy innaczej silnik na wykonczeniu... ;/
 
 
michal26
Grupa Kujawsko-pomorska
V6 in progress


Auto: lanos 3.0 V6
Imie: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 646
Skąd: Borówno
Wysłany: 2014-03-01, 21:43   

Jeżeli tanim kosztem chcesz zwiększyć moc w lanku to tylko swap. 2k na dziendobry musisz mieć, koło 1k silnik a reszta osprzęt i robocizna. Oczywiście mówimy o 2.0.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-03-01, 22:40   

a masz kase na swapa czy teoretyzujesz ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-01, 23:46   

Teorezytuje, i prawdopodobnie bede robil swapa na c20xe a czemu pytasz?
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-03-01, 23:56   

Rip Ci pewnie poleci v6 :lol2:
A tak serio, to jak nie masz kasy na swapa to nie ma chyba co sie nad tym głowić, bo kosztam oga byc dosc.. pokazne ;]
Na pewno taniej bedzie ogarnac jezdzacy silnik z jakiegos rozbitka i przerzucic do Ciebie (albo zdiagnozowac czemu przepala olej i machnac remont) niz sie bawic w swap.



War... war never changes...
 
 
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-01, 23:59   

Ja licze sie z cena jaka napisal michal26 za silnik, tylko teraz zeby kupic taki aby byl w dobrej kondycji...
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-03-02, 00:01   

Popytaj ludzi z forum ile ich wyszedl swap liczac silnik, osprzet, wiazki, pierdoły i robocizne.
BTW sam osobiscie tez bym pakował v6, po co sie bawic w polsrodki, a trafic na niedorżnięte xe graniczy z cudem czasami ;]



War... war never changes...
 
 
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-02, 00:06   

No wlasnie tak jak napisales, graniczy z cudem... V6 to dla mnie za droge w utrzymaniu by bylo :P
 
 
BarSko
Grupa Łódzka
LaniR1


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC+
Imie: Bartek eS.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11481
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2014-03-02, 00:09   

jest jeden Magik co ma pewne c20xe ;) ale szczerze? nie polecam swapa nie mając duzego zapasu pieniedzy... lepiej wyremontowac swoją jednostke za pare zł ;)




 
 
 
michal26
Grupa Kujawsko-pomorska
V6 in progress


Auto: lanos 3.0 V6
Imie: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 646
Skąd: Borówno
Wysłany: 2014-03-02, 02:08   

nie podcinajcie chłopakowi skrzydeł na samym początku, ma kase niech się bawi w swap. jeżeli da duży nakład swojej pracy to za te 2k powinien zrobić swapa bez większych problemów. z silnikiem nigdy nie wiadomo jaki się trafi , nawet te z pewnych rąk mogą się okazać złomem. Najlepiej szukaj silnika z jeżdżącego auta, żebyś mógł sprawdzić jak dana jednostka się zachowuje, jak z jej osiągami. Poprosisz znajomego mechaniora to powinien zrobić podstawą diagnostykę silnika jakieś tam pomiary kompresji itd. jeżeli tak zrobisz to masz tam jakąś gwarancje że ten swap pojeżdzi ci trochę.
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-03-02, 08:12   

damian_bielsko napisał/a:
Ja licze sie z cena jaka napisal michal26 za silnik, tylko teraz zeby kupic taki aby byl w dobrej kondycji...


3K nie wystarczy na dobre XE.

Bob5k napisał/a:
BTW sam osobiscie tez bym pakował v6, po co sie bawic w polsrodki,


Czasem nie chodzi o moc i można wsadzić ekonomiczne 2,0 ;)

michal26 napisał/a:
Najlepiej szukaj silnika z jeżdżącego auta, żebyś mógł sprawdzić jak dana jednostka się zachowuje, jak z jej osiągami. Poprosisz znajomego mechaniora to powinien zrobić podstawą diagnostykę silnika jakieś tam pomiary kompresji itd. jeżeli tak zrobisz to masz tam jakąś gwarancje że ten swap pojeżdzi ci trochę.


Jaką masz gwarancję po takich oględzinach ?? uszczelniaczy czy pierścieni przecież nie obejrzy a za miesiąc będzie temat znika olej z mojego super silnika :D


BTW: z motyka na księżyc jak niema nawet na remont 1,5......




 
 
 
damian_bielsko

Auto: Lanos
Imie: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 142
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-03-02, 09:15   

Nad czyms trzeba myslec
 
 
KamilM


Auto: Astra H 1,9 kombi
Pomógł: 22 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 604
Skąd: Płock
Wysłany: 2014-03-02, 10:38   

Problem polega na tym, że kupując inny motor i tak należałoby go rozebrać, wymienić np. pierścienie, uszczelniacze, czy obejrzeć głowicę i inne rzeczy. To oczywiście generuje koszty. Do tego dolicz trochę osprzętu, który nie pasuje z Lanosa.

Zaś w przypadku swojego silnika wymieniasz tylko pierścienie i jeździsz dalej. Wyjdzie na pewno taniej, ale osiągi Ci się nie poprawią, zaś na takim 2.0 - zdecydowanie :) .
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt