Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
mateo1731
Auto: Lanos
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 9
Wysłany: 2014-03-29, 23:01 [Lanos] lanos gaz
Witam posiadam lanosa 1.5 16v i mam taki problem strzela mi na gazie ale czemu wymieniłem parownik filtr gazu świece przewody mikser gazu filtr powietrza i nadal jak jade na 3 biegu obroty 1000 dodaje gazu strzał i w wielu innych sytuacjach tak jest co to może być
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-03-29, 23:49
Wez spryskiwacz z wodą do ręki i po ciemku popsikaj na przewody na odpalonym silniku, jak będą przebicia to wiesz o co chodzi. Piszesz ze wymieniales - ale jakie kable i swieczki wlozyles?
I jak tam regulacja po wymianie parownika?
Dolot szczelny, nie łapie gdzieś lewego powietrza?
Swoją drogą dodawanie gazu z niskich obrotów jest szkodliwe dla samego silnika, niepotrzebnie go przeciążasz - redukuj biegi, a nie męcz silnika, bo przy nalocie 250k Ci wypluje korbe bokiem.
W jakichs innych warunkach strzela czy tylko przy jezdzie ' z dołu obrotów'?
War... war never changes...
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil Pomógł: 30 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-30, 06:37
Ja osobiście przyjrzałbym się regulacji (skład mieszanki) często to jest przyczyną. Tłumaczę to sobie tak, że za uboga mieszanka potrafi powodować wystrzały w filtr powietrza. Uboga mieszanka daje oszczędność na stacji, ale wątpię żeby to było zdrowe dla silnika i jego dolotu.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
Strzały są spowodowane tylko i wyłącznie niesprawnym układem zapłonowym.
Jeśli nie ma przebicia na kablach i cewka jest dobra to zmniejsz przerwę na świecach.
m4d4g4sk4r Grupa Pomorska
Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1727 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-03-31, 18:43
jacek76 napisał/a:
Strzały są spowodowane tylko i wyłącznie niesprawnym układem zapłonowym.
Nie prawda - zbyt bogata mieszanka też spowoduje strzelanie lepsze niż w autach z podtrzymaniem turbo.
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
Strzały są spowodowane tylko i wyłącznie niesprawnym układem zapłonowym.
Nie prawda - zbyt bogata mieszanka też spowoduje strzelanie lepsze niż w autach z podtrzymaniem turbo.
Strzela bo nie przepala / wypada zapłon. Ale co tam pewnie gaz montujesz dłużej niż ja , więc się pewnie i lepiej znasz
m4d4g4sk4r Grupa Pomorska
Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1727 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-03-31, 20:25
aaa, czyli rozumiem, że jak mam zbyt bogatą mieszankę i mi strzela to muszę zainwestować w nowe świece, kable i aparat zapłonowy? japrdle.
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
aaa, czyli rozumiem, że jak mam zbyt bogatą mieszankę i mi strzela to muszę zainwestować w nowe świece, kable i aparat zapłonowy? japrdle.
Założyć sekwencję i nie będzie strzelać
Nie mówiłem o zbyt bogatej mieszance a sam temat też nie jest o składzie mieszanki tylko o strzelaniu.
Ale co tam , nie ważne co jest i o czym grunt żeby się podroczyć , prawda?
m4d4g4sk4r Grupa Pomorska
Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1727 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-04-01, 11:09
Cytat:
Ale co tam , nie ważne co jest i o czym grunt żeby się podroczyć , prawda?
Nie chodzi o to, żeby się podroczyć, tylko żeby czegoś się nauczyć.
Sam z LPG przeszedłem b.dużo i też miałem problem ze strzelaniem - wymieniłem cały układ zapłonowy - i najprawdopodobniej na husteczke - dopiero podpięcie pod kompa gazowego wykazało zbyt bogatą mieszankę jeszcze z programowo ustawionym dziwnym skokowym otwarciem krokowego i w tym momencie zawsze pierdolło w puche filtra.
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
Ale co tam , nie ważne co jest i o czym grunt żeby się podroczyć , prawda?
Nie chodzi o to, żeby się podroczyć, tylko żeby czegoś się nauczyć.
Sam z LPG przeszedłem b.dużo i też miałem problem ze strzelaniem - wymieniłem cały układ zapłonowy - i najprawdopodobniej na husteczke - dopiero podpięcie pod kompa gazowego wykazało zbyt bogatą mieszankę jeszcze z programowo ustawionym dziwnym skokowym otwarciem krokowego i w tym momencie zawsze pierdolło w puche filtra.
Pokój
Najczęściej strzela przez ubogą mieszankę i niesprawny układ zapłonowy. I zazwyczaj jeśli wszystko jest sprawne , wystarczy jedynie zmniejszyć przerwę na świecach. Nie zbadane jest jednak działanie pierwszej i drugiej generacji . Miałem dużo różnych , mniej lub dziwnych przypadków z tymi instalacjami. Na szczęście od kilku lat prawie wyłaćznie montuję sekwencję i ... bywa różnie
mateo1731
Auto: Lanos
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 9
Wysłany: 2014-04-08, 18:50
Ale panowie gaz byl ustawiany tylko zauważylem że jak zdejmowałem kable jeden po drugim to na jednej świecy iskra byla mniejsza może być przez to???
warka2119
Auto: Lanos 1.5 16v Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 157 Skąd: SR
Wysłany: 2014-04-10, 15:03
Uszczelnij dolot. Jakie masz te świece i kable? Ustaw przerwę na 0.8mm.
Bob5k napisał/a:
Swoją drogą dodawanie gazu z niskich obrotów jest szkodliwe dla samego silnika, niepotrzebnie go przeciążasz - redukuj biegi, a nie męcz silnika, bo przy nalocie 250k Ci wypluje korbe bokiem.
Popieram kolegę.
Ja wiem, nic nie powinno strzelać, ale po co tak męczysz ten silnik? Nawet diesel się męczy przy tak niskim obrotach na trzecim biegu.