Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
W jakim stanie jest turbina, dwumas, DPF (o ile jest)? Jeśli przebieg jest realny to pierwsze dwa mogą niedługo wołać o wymianę. No i szkoda, że to nie polift, bo są ładniejsze z przodu. A poza tym to fajne autko, z doświadczenia wiem że miłe w użytkowaniu i wcale nie tak awaryjne jak piszą (przynajmniej zadbane egzemplarze bez masy wodotrysków). Z ciekawości ile dałeś?
hiroshima, w tym dieslu nie ma jeszcze dwumasy ani DPF turbina w porządku , a dałem dużo poniżej rynkowej wartości i z tego się ciesze , ale gdyby to nie było auto znajomej to w rzeczywistości pieniądze by dużo wyższe
Drobne naprawy blacharsko lakiernicze kontakt: pw lub 510-527-347
Panowie z tą dwumasą faktycznie jest taki dramat? Jedni piszą że to się sypie jak klocki lego inni znów zachwalają. Czytam i czytam, trafiłem na taki artykuł http://iparts.blox.pl/201...sploatacja.html i w sumie już nie wiem co myśleć.
witam , troszkę mnie tu nie było ,może ktoś jeszcze mnie pamięta , ale powodem był brak czasu . Puga nadal śmiga dzielnie , w ostatnim czasie dostała nową łape silnika z prawej str , filtr paliwa przed zimą jak na klekota przystało Kilka dni temu przeszedł przegląd kolejny bez problemowo , noi latem pomalowałem dach , z którego łuszczył się bezbarwny już przy kupnie auta a po malowaniu spolerowaliśmy się i uzbroiliśmy w CB
Drobne naprawy blacharsko lakiernicze kontakt: pw lub 510-527-347