Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-07-28, 20:55
Zabrałem się za wstawienie v-gisa i powiem wam że różnica jest odczówalna zwłaszcza na wysokich obrotach ciągnie równo do samej odcinki, przy seryjnym kolektorze była lekka zamóła i zastanawiał się czy jechać czy nie
Trzeba jeszcze zrobić kosmetyke i ogarnąć niskie obroty ale najgorsze już zrobione
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-07-28, 20:57
A jak rozwiązałeś sterowanie przepustnic
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-07-28, 22:45
Teraz jest podłączone bez sterowania na próbę, gdy jest podłączone podciśnienie to działą długi układ a gdy się je odłączy działa układ krótki. Na razie dołożę elektrozawór który będzie sterowany ręcznie bo podczas testów zauważyłem jednak że nie tylko poprawił się górny zakres obrotów ale w całym zakresie jest odczówalna poprawa, więc prawdopodobnie zostanie przycisk załączający krótki układ, a do jazdy na co dzień zostanie długi
Już nawet wymyśliłem jak jeszcze polepszyć cały układ ssący ale nie ma to sensu przed zrobieniem GT głowicy
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-07-28, 23:25
Fajnie by było obczaić jakiś prostu układ sterujący podciśnieniem przy określonej liczbie obrotów - było dać znać mi taki kolektor po portingu leży a mam obecnie na nowo kontakt z mie_ciusiem
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-07-28, 23:39
Co do portingu to na pewno na kolektorze i głowicy się powiększanie dolotu nie skończy Mam ciut większe plany ale to kiedyś
Teraz szukam kolektora 4-2-1 z XE
Jeżman
Auto: Ford Mondeo MK2 1.6 16v i sedan 2.0 16V LPG
Imie: Mateusz
Wiek: 28 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 504 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-07-29, 06:32
Nubirowiec napisał/a:
Fajnie by było obczaić jakiś prostu układ sterujący podciśnieniem przy określonej liczbie obrotów - było dać znać mi taki kolektor po portingu leży a mam obecnie na nowo kontakt z mie_ciusiem
Z tego co ja wiem to ten elektrozawór otwiera się oryginalnie w lanosie przy jakiejś tam liczbie obrotów silnika, chyba 4200obr. Ja bym poszedł w strone elektroniczną i dopadł shiftlight-a tyle że zamiast kontrolki podłączyłbym przekaźnik który załączałby elektrozawór V-GIS
"Szpachla robiona w betoniarce zacierana drzwiami od stodoły"
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-07-29, 11:32
Co niektórzy się pewnie zastanawiają jaka jest różnica między seryjnym kolektorem a v-gis, sam się zastanawiałem i tutaj można zobaczyć
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-08-11, 19:22
Nareszcie przyszły oczekiwane paczuszki
Znudziło mi się brak suba w aucie i mówie zalicytuje i udało się za fajne pieniążki wylicytować taki piecyk
No i dla silniczka szykuje się mały upgrade
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-08-11, 19:24
Panie ale ten drugi link coś nie bangla
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-08-11, 20:22
Czy mi się zdaje czy kolek 4-2-1 się szykuje
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2015-08-17, 08:22
Temat do zamkniecia. Powód pęknieta rolka napinacza, po przeliczeniu kosztów nie opłaca się jej reanimować :-(