Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
a jak go ustawic zeby tyle mial recznie czy jak?? przepraszam ale ta porada mi sie wydaje smieszna.ale spoko oswiec mnie jak mam to zrobic?dzeiki za ospoweidz
Roger_Vip
Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz Pomógł: 144 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 20:35
paszeko napisał/a:
przepraszam ale ta porada mi sie wydaje smieszna
Skoro Ci się coś wydaje, to po jakiego grzyba tworzysz post po raz n-ty na ten sam temat
o juz wiem jak sie pisze .prosze jak mam go wyciagnac lub zchowac na wymier 28mm?
Ręcznie.
ok.to jest naprawde takie wazne?zawsze sie tak robi?przy w ymianie?a jezeli ustawie na 28mm i dalej bedzie falowac?to o co dalej? jak wiesz mam zalozony nowy krokowiec i czujnik przepustnicy.bylem dzisiaj na szrocie i zakladalem dwa orginalne silniczki (mexico) i dalej falowaly obroty.wiec zglupialem juz! co jeszcze moze byc?
Roger_Vip
Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz Pomógł: 144 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 21:19
To, że jest nowy nie znaczy, że ma dobrze ustawiony trzpień i że jest przede wszystkim sprawny.
Części teraz są bardziej mizernej jakości niż dobrej.
Jak programujesz obroty biegu jałowego?
To, że jest nowy nie znaczy, że ma dobrze ustawiony trzpień i że jest przede wszystkim sprawny.
Części teraz są bardziej mizernej jakości niż dobrej.
Jak programujesz obroty biegu jałowego?
wlasnie po to pojechalem na szrot ! i dupa blada! iwec wydaje mi sie ze wina lezy gdzies indziej.co do programowania...nigdy tego nie robilem.zawsze dzialalo normalnie mam juz drugiego matiza.pierwszego zajechalem na smierc(jestem kurierem)jezdzimy wlasnymi samochodami juz nawet nie wierze w programowanie ani w te 28mm.chociaz jutro rano sprubuje te dwa warianty zanim wyjade na trase.wiecej kolego nie masz pomyslow?
Roger_Vip
Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz Pomógł: 144 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 21:44
Do zweryfikowania szczelność układu dolotowego.
Ale resetując ECM należy zdjąć klemę. Później prawidłowo zaprogramować obroty, a skoro, w nic nie wierzysz, to w takim razie czego oczekujesz Szanowny Kolego?
Ale resetując ECM należy zdjąć klemę. Później prawidłowo zaprogramować obroty, a skoro, w nic nie wierzysz, to w takim razie czego oczekujesz Szanowny Kolego?
szanowny kolego..rano zaprogramowalem obroty i pupa blada dalej faluje:( co to za auto?porazka :)juz nie mam pomysla