X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] falujace obroty

Autor Wiadomość
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-01, 23:04   [Matiz] falujace obroty

wymienilem krokowy i czujnik polozenia przepustnicy a obroty nadal faluja co jest grane??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2014-04-01, 23:07   

paszeko,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 12:16   

Obroty zaprogramowane? Krokowiec "wystawiony" na dobrą długość?
Co z zaworami?
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-02, 17:57   

zawory regulowane były kiedyś ?



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-02, 18:13   

Obroty zaprogramowane? Krokowiec "wystawiony" na dobrą długość?
co to znaczy z ta dlugoscia?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 19:38   

paszeko napisał/a:
co to znaczy z ta dlugoscia?


trzpień ma mieć 28mm
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-02, 20:21   

a jak go ustawic zeby tyle mial recznie czy jak?? przepraszam ale ta porada mi sie wydaje smieszna.ale spoko oswiec mnie jak mam to zrobic?dzeiki za ospoweidz :)
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 20:35   

paszeko napisał/a:
przepraszam ale ta porada mi sie wydaje smieszna


Skoro Ci się coś wydaje, to po jakiego grzyba tworzysz post po raz n-ty na ten sam temat ?? :wgłowe:

"szukajka" nie gryzie!
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-02, 20:52   

Roger_Vip napisał/a:
paszeko napisał/a:
przepraszam ale ta porada mi sie wydaje smieszna


Skoro Ci się coś wydaje, to po jakiego grzyba tworzysz post po raz n-ty na ten sam temat ?? :wgłowe:

"szukajka" nie gryzie!

o juz wiem jak sie pisze .prosze jak mam go wyciagnac lub zchowac na wymier 28mm?
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 20:54   

paszeko napisał/a:
o juz wiem jak sie pisze .prosze jak mam go wyciagnac lub zchowac na wymier 28mm?


Ręcznie.
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-02, 21:17   

Roger_Vip napisał/a:
paszeko napisał/a:
o juz wiem jak sie pisze .prosze jak mam go wyciagnac lub zchowac na wymier 28mm?


Ręcznie.

ok.to jest naprawde takie wazne?zawsze sie tak robi?przy w ymianie?a jezeli ustawie na 28mm i dalej bedzie falowac?to o co dalej? jak wiesz mam zalozony nowy krokowiec i czujnik przepustnicy.bylem dzisiaj na szrocie i zakladalem dwa orginalne silniczki (mexico) i dalej falowaly obroty.wiec zglupialem juz! co jeszcze moze byc?
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 21:19   

To, że jest nowy nie znaczy, że ma dobrze ustawiony trzpień i że jest przede wszystkim sprawny.
Części teraz są bardziej mizernej jakości niż dobrej.
Jak programujesz obroty biegu jałowego?
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-02, 21:41   

Roger_Vip napisał/a:
To, że jest nowy nie znaczy, że ma dobrze ustawiony trzpień i że jest przede wszystkim sprawny.
Części teraz są bardziej mizernej jakości niż dobrej.
Jak programujesz obroty biegu jałowego?

wlasnie po to pojechalem na szrot ! i dupa blada! iwec wydaje mi sie ze wina lezy gdzies indziej.co do programowania...nigdy tego nie robilem.zawsze dzialalo normalnie :) mam juz drugiego matiza.pierwszego zajechalem na smierc(jestem kurierem)jezdzimy wlasnymi samochodami :( juz nawet nie wierze w programowanie ani w te 28mm.chociaz jutro rano sprubuje te dwa warianty zanim wyjade na trase.wiecej kolego nie masz pomyslow?
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2014-04-02, 21:44   

Do zweryfikowania szczelność układu dolotowego.

Ale resetując ECM należy zdjąć klemę. Później prawidłowo zaprogramować obroty, a skoro, w nic nie wierzysz, to w takim razie czego oczekujesz Szanowny Kolego?
 
 
paszeko

Auto: matiz
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Wysłany: 2014-04-03, 19:02   

Roger_Vip napisał/a:
Do zweryfikowania szczelność układu dolotowego.

Ale resetując ECM należy zdjąć klemę. Później prawidłowo zaprogramować obroty, a skoro, w nic nie wierzysz, to w takim razie czego oczekujesz Szanowny Kolego?

szanowny kolego..rano zaprogramowalem obroty i pupa blada dalej faluje:( co to za auto?porazka :)juz nie mam pomysla :myśli:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt