X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Przegląd techniczny w warszawie

Autor Wiadomość
fiskusmati

Auto: Daewoo Nubira I
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 117
Wysłany: 2014-04-01, 23:13   Przegląd techniczny w warszawie

Witam.

Gdzie w Warszawie podbijają bez problemów przegląd?
Jak przystało na daewoo, nie mam progów, słaby ręczny i słabe tylnie hamulce, teraz przeprowadziłem się z Lublina do Warszawy i nie wiem gdzie pojechać żeby się nie stresować.
A na dodatek przegląd skończył mi się w sobotę 29.03 ...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 20941
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-04-02, 00:24   

Bez znajomości kiepsko to widzę...




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
remol71
kustosz

Auto: NuII 2.0 Kombi CDX
Wiek: 45
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 171
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-04-02, 08:27   

Podbij w Lublinie.



250000 km i leci dalej.
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 30
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1889
Skąd: tyle rdzy

Wysłany: 2014-04-02, 20:28   

Z takimi usterkami nie liczyłbym na podnicie przeglądu



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
NashTomasz
WH


Auto: Lanos Sport + MOD
Imie: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 00:57   

Zapraszam do MotoTeam ostródzka 170!!! pogadamy :)



Daewoo Lanos Sport 1.6 16v
Lancia Lybra 2.4 20v JTD
Usługi Transportowe Kraj-Europa
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
fiskusmati

Auto: Daewoo Nubira I
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 117
Wysłany: 2014-04-04, 16:48   

Właśnie panowie z moto team powiedzieli mi, ze u nich sie nie robi przeglądów. Bez sensu jechałem z bemowa. Nic ci sie nie pomyliło Tomku?
 
 
Matems
Grupa Mazowiecka


Auto: !Espero/Astra2/Kangoo!
Imie: Maciej
Wiek: 23
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 1136
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 13:34   

Hamluce i ręczny akurat mógłbys zrobić dla bezpieczeństwa, progi prowizorycznie też. Nie pytaj gdzie można łatwo popełnić przestępstwo :P





http://daewooforum.pl/temat71166.html
 
 
 
marcin192
Grupa Mazowiecka

Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 709
Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2014-04-08, 15:31   

Dla mnie to zwykła kpina, to co robi - NashTomasz - przegląd techniczny jest po to, żeby po drodze poruszały się bezpieczne samochody, a taki z niesprawnymi hamulcami niewątpliwie do nich nie należy...
 
 
 
fiskusmati

Auto: Daewoo Nubira I
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 117
Wysłany: 2014-04-09, 22:19   

No co ja poradzę, hamulce z tyłu są kompletnie nowe, bębny, linki, okładziny i cały samoregulator...
I tak na oko wydaje mi się że są po prostu za słabe, nie mierzyłem tego no ale tak pewnie jest.
Próbowałem praktycznie wszystkiego, jedyną rzeczą jaką muszę jeszcze spróbować to wyrzucenie tych osłabiaczy tylnych hamulców które są montowane przy pompie...

Reszta jest ok.

W tym temacie nie chodzi o podbicie przeglądu nieprawnego auta. Tylko podbicie przeglądu sprawnego, a niepłacenie za niepodbicie w przypadku jeżeli faktycznie okaże się że tył jest tak jak sądzę za słaby.

Jeżeli panowie powiedzą, że tył jest za słaby to dalej będę z nim walczył, no ale chciałbym żeby mi podbili przegląd, a nie płacić 160zł za niepodbicie i dalej jeździć bez przeglądu...
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3092
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-04-10, 06:20   

Ale nie zapłacisz 160 2x.
Powinieneś zapłacić wyłącznie za wykonane czynności przeglądu. Jeżeli masz mniej jak 3 usterki to dostajesz kwitek co masz do zrobienia (masz na to 14 dni) i gdy już zrobisz wracasz i dopłacasz za to co trzeba sprawdzić ponownie.

3 i więcej usterek - diagnosta zabiera DR i też wystawia stosowny kwit.

Oczywiście jest taka opcja, że diagnosta nie weźmie nic kasy za niepodbity przegląd, pójdzie Ci nieco na rękę i jeżeli się dogadacie, że do niego przyjedziesz jak zrobisz, to dopiero wtedy skasuje normalną cenę, no ale to wszystko jest loteria na kogo trafisz.
Z tego co pamiętam, w regulacjach prawnych dotyczących przebiegu przeglądu jest "taryfikator" poszczególnych czynności.

Jeżeli nic nie pomieszałem to tak to mniej więcej wygląda :D
 
 
 
daw7007
Daw7007

Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 350
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-10, 08:00   

Skoro masz wszystko nowe to myśle że spokojnie można to ogarnąć ;) proponuje najpierw poluzować regulacje ręcznego , następnie zapalić silnik , pompować hamulec zasadniczy kilkanaćsie razy aby samoregulator zaczą działać, a następnie podkręc regulacje ręcznego i zobacz czy trzyma, jeśli wszystko jest poprawnie złożone to napewno będą efekty ;) moim zdaniem godzina na to starczy , w moim przypadku spokojnie to pomagało :P
 
 
fiskusmati

Auto: Daewoo Nubira I
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 117
Wysłany: 2014-04-10, 19:01   

No kupiłem jeszcze jakiś czas temu komplet giętkich przewodów hamulcowych bo ktoś mi powiedział że miękkie heble mogą być spowodowane tym że płyn idzie pomiędzy oplot przewodów elastycznych. No ale już mam dosyć tych hamulców tylnich.

Ktokolwiek wynalazł bębny hamulcowe powinien zostać stracony...
Hamulce tarczowe są prostsze i bardziej skuteczne... A jak widzę nowe auta z bębnami z tyłu to mnie krew zalewa... Jeden z gorszych wynalazków...

Dziadek miał nexie i tam było to samo. Przód hamuje ok, a tył nie hamuje bo jakiś inżynier kretyn wymyślił że tak będzie lepiej i wsadza tam idiotycznie skomplikowane hamulce z jakimś samoregulatorem...
A są i tacy co twierdzą, że bębny są bardziej skuteczne bo mają większą powierzchnie tarcia niż klocki hamulcowe, to z takimi nawet nie warto zaczynać rozmowy :omg:
Gdyby tak było to z przodu wszystkich pojazdów wstawiali by bębny hamulcowe, jak w maluchu.
A znowu polonezy i fiaty 125p miały 4 hamulce tarczowe bez żadnych kombinacji, i tam z tego co pamiętam hamulce były twarde i dobrze hamowały.
Sorki za offtop :)

Pozdrawiam.
 
 
Daewii

Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 1
Wysłany: 2016-09-21, 12:21   

A może znaleźć taką Stację Kontroli Pojazdów, gdzie powiedzą Ci i dokładnie sprawdzą wszystko, co jest złe i może nie będziesz się musiał bać, że oprócz ręcznego coś jeszcze może nie działać i może nie podbiją? Zabierasz się za to od nie tej strony, wydaje mi się.
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 30
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1889
Skąd: tyle rdzy

Wysłany: 2016-09-21, 12:37   

Odkopales, zawsze możesz przyjechac do mnie na przeglad



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt