Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
dokładnie setup bez zmian, porobione zostało narazie to co miało zostać zrobione w pierwszej kolejności, tzn. wymieniona została poprzednia sprężarka, która puszczała dymy na wolnych obrotach, na w pełni po regeneracji, poza tym podstawka chłodnicy Mocal z termostatem, który otwiera się częściowo przy temperaturze 80 stopni a pełne otwarcie następuje przy 90 stopniach Celsjusza. Dodatkowo przez przypadek u kumpla namierzyłem prawie nową chłodnicę Mocal z demontażu z nissana s13 V8 bi turbo, w którym nie dawała rady. Chłodnica jest około 2,5 razy większa od ori oplowskiej do xe, więc u mnie jest na pewno zapas w temacie. Dodatkowo zakute zostały nowe przewody od oleju. No i konieczna była wymiana ori chłodnicy z nexii na chłodnicę z Astry 1.7TD, ogólnie powierzchnia chłodnicy jest mniejsza, przez co mieści się pod przedni pas, za to rdzeń jest sporo grubszy.
Fotek z prac nie ma,bo nie miałem zbytnio czasu na to, wszystko było składane na tempa w noc przed zlotem, tj. z środy na czwartek.
teraz myślę, że lipiec/sierpień uda się wystroić drugą mapę 0,7/0,8 bara i jeśli chodzi o mody mechaniczne to będzie finał na ten sezon i tak dużo się udało zrobić, ew. jakaś kosmetyka będzie grana.
Nexia 2.0T & Megane II DCi
Ozzy [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-06, 16:51
Kondzio napisał/a:
jeśli chodzi o mody mechaniczne to będzie finał na ten sezon i tak dużo się udało zrobić
W związku z tym, że kosztownych i poważnych modów w tym sezonie było już dość sporo (mam nadzieję, że jeszcze jeden przede mną)i mocno nadszarpnęło budżet to dziś postanowiłem ogarnąć coś taniego i przyjemnego tzn. wskazówki liczników, które gryzły mi się ze wskazówkami "gajgerków" dodatkowo ściągnąłem zielone kondony i zostawiłem białą żarówkę, że niby taki youngtimer
Ogólnie efekt mi się bardzo podoba i udało się w miarę wbić w odcień wskazówek z wskaźników Może kiedyś powoli dojdę do tego jak ten środek ma wyglądać (dla czepliwych wskazówki nie mają być nawiązaniem do wskazówek z calibry c20let )
podświetlenie zostaje takie jak jest,tzn. "żarówkowe" takie podświetlenie mają dodatkowe wskaźniki i będzie miała reszta, poza tym taki był zamysł w środku ma się niewiele ogólnie zmienić.
Nexia 2.0T & Megane II DCi
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2014-07-25, 09:39
Fajnie się wkomponowało
Jedynie za nisko wskaźniki, ja już nad EGT i AVC-R ubolewam, że tak nisko póki co...
nie ma egt jest tylko 2 x olej i boost. Jak będzie egt to zostawiłem dla niego miejsce w rogu przy lewym słupku na kratce od głosników Ogólnie był pomysł na wskaźniki na obudowie kolumny, tzn. dwa na obudowie i dwa tam gdzie są teraz te trzy, ale niestety budowa tych plastików i umiejscowienie manetek nie pozwoliły na taki zabieg i żeby to dodatkowo ładnie wyglądało :/ ogólnie naprawdę nie chcę zbytnio ingerować w seryjne wnętrze, tak samo jak i zewnętrzną część ma się cały czas ocierać o serie wóz
Na chwilę obecną nie ma tutaj żadnej mocy, to nie ma co świrować, chociaż monitorowanie temp. oleju na początku się przydało bo olej bardzo się grzał...
Nexia 2.0T & Megane II DCi
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2014-07-26, 09:42
Wskaźnik doładowania mam nowiutki jeśli byś chciał
Monitorowanie zawsze wskazane, nawet jak jeszcze mocy piekielnych nie ma