X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Nexia] Kondzio - Nexia 2.0 16v Turbo

Autor Wiadomość
Kita8000
Młody Fan Daewoo


Imie: Bartek
Wiek: 18
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 100
Skąd: DKL
Wysłany: 2014-10-10, 22:42   

Ta Nexia dalej żyje?




Zapraszamy na jedyny polski FP o Daewoo. Prowadzony przeze mnie i darewnoo.
https://www.facebook.com/Daewoo.Cars.Fans?ref=hl
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-10-12, 14:20   

a czemu ma nie żyć ? żyje...



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
Kita8000
Młody Fan Daewoo


Imie: Bartek
Wiek: 18
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 100
Skąd: DKL
Wysłany: 2014-10-12, 20:56   

A bo tak cicho na forum, widocznie pomyliłem z inną wybacz :pomocy:




Zapraszamy na jedyny polski FP o Daewoo. Prowadzony przeze mnie i darewnoo.
https://www.facebook.com/Daewoo.Cars.Fans?ref=hl
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-10-13, 16:46   

auto w tym sezonie i tak pochłonęło dużo czasu i pracy, więc niczego spektakularnego nie ma się co spodziewać narazie



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-11, 14:43   

Po długim przestoju udało mi się wreszcie dopiąć swego jeszcze w tym sezonie, tzn. skompletować odpowiednie graty i podziałać z doładowanie.
Już jakiś czas temu nabyłem ECU Mastera DET3 i EBC MAC

Przez drobne przyświrowawnie obecnej mapy i dość konkretne zalewanie się wozu udało mi się namówić mojego magika, żeby poświęcił trochę czasu mojemu autu no i stało się ;)
Poszedł montaż DET3

i EBC MAC

dodatkowo został zamontowany czujnik temperatury powietrza w dolocie

W tzw. międzyczasie wróciła pokrywa świec i osłona kolektora wydechowego po odpowiednim doszlifowaniu

Na chwilę obecną konieczna jest wymiana TPS na ten z nowszej wersji tj. M2.8 co za tym idzie również konieczna będzie podmiana przepustnicy. (nowsza wersja tps ma potencjometr, starszy działa na zasadzie 0-1)
Jeśli chodzi o strojenie zrobione jest FI na DET3, które spisuje się naprawdę fajnie, aktualnie potrzebna jest mała ingerencja w EBC i uszczelnienie wydechu tuż za kolektorem gdyż wydmuchało uszczelkę. Po powyższych zmianach pójdzie jakaś korekta w programie.
Na chwilę obecną do 4500 turbina ładuje 0,8 bara, powyżej 0,9 do około ~5200 po czym niestety spada do 0,8. Po ogarnięciu w/w pierdół będziemy się starać, żeby do 5500 było 0,8 bara powyżej do końca 0,9.



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ArturTRN
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Daewoo Tico
Imie: Artur
Wiek: 24
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 1170
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-11-11, 17:16   

Kondzio, Czyli 0.9b to będzie max już który chcesz mieć czy może jakieś 1.5b ? :)
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-11, 17:24   

na seryjnym nie odprężonym silniku ? hello ;) 0,9b na chwilę obecną to będzie max i mam nadzieję, że tak zostanie. Poza tym już przy 0,9 jest średni sens w ośce, k16 niestety generuje dość spory moment.



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
ArturTRN
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Daewoo Tico
Imie: Artur
Wiek: 24
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 1170
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-11-11, 19:17   

Myślałem że jak uturbiasz to odprężasz już od razu silnik :)
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-11, 19:33   

nie, zostawiłem jedynie tłoki z podciętymi kieszonkami, coś tam odprężają :P ;) a tak poważnie szedłem w low budget, jedynie co zakręciłem arp na korby. Jakieś odprężenie będzie dopiero jak dmuchnie uszczeleczkę ;)



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
michal26
Grupa Kujawsko-pomorska
V6 in progress


Auto: lanos 3.0 V6
Imie: Michał
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 646
Skąd: Borówno
Wysłany: 2014-11-11, 20:43   

to teraz poprosimy o filmik jak to się też odpycha :piwo:
 
 
vakir

Auto: Lanos
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1081
Wysłany: 2014-11-11, 20:44   

Kondzio napisał/a:
k16 niestety generuje dość spory moment.


Moment da się ograniczyć, albo trzeba założyć dobre kapcie :P
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-12, 09:16   

to jest samochód do spokojnej jazdy, a nie do wyścigów dobre kapcie tu nie są potrzebne :P starczy to co jest :P



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3941
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-11-15, 16:01   

Wydaje mi sie z enawet do spokojnej jazdy w takim aucie semislik by sie przydal. Jakiej srednicy masz dolot od ic do przepustnicy?



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 170KM & 227NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-15, 16:12   

wstępnie 2' ale myślę, że na razie tak zostanie ;)



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3941
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-11-15, 16:23   

Kondzio napisał/a:
wstępnie 2' ale myślę, że na razie tak zostanie ;)


czyli jest tak jak u mnie, chociaz moze kiedys tez to zmiennie na wieksze ale narazie jest ok :)



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 170KM & 227NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt