Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ja na razie nie snuje planów co do silnika, zobaczę jak się będzie sprawować jednostka przynajmniej przez przyszły sezon, później ewentualnie jakieś rozkminy będą ( chociaż mam nadzieję, że nie )
Odświerze temat, bo jak zawsze trochę się zapuścił jakiś czas temu dl a frajdy zakupiłem pare gratów:
długo poszukiwany zderzak na kwadratową blachę:
elektryka luster
oraz progi z GSI
co do samych progów to na pewno je ogarnę na lalke, jednak nie potrafie powiedzieć czy będę je montował do nexii, decyzja zapadnie po przymiarce.
Co do zderzaka i lusterek wstrzymam się do przyszłego roku, zrobię polerkę budy i tryśnie się te elementy,
przeglądając fotki auta, dopatrzyłem się, że przy ostatnim zrzucaniu czapki zarzuciłem szpilki głowicy ARP ( sukcesywnie staram się zmieniać, jeśli ma to sens i logike i w danym momencie mnie na to stać)
Generalnie parcie na auto jest cały czas, może nie tyle co na dłubanie, a samą jazdą i delektowanie się tym co się udało do tej pory zrobić, co prawda parę rzeczy to auto bolało, przede wszystkim totalny brak świateł mijania, który nie pozwolił tak naprawdę na jesień finalnie wystroić wozu ( musiałem zrezygnować z jazdy bo totalnie nic nie było widać po ciemku), problem tkwił, w mega zużytych lampach po gr0śkowej nexii, światła mijania dawały niewiele więcej światła niż postojówka w dobrym aucie, dodatkowo, pęknięte były mocowania, przez co lampa przenosila drgania :/ nosiłem się z zamiarem kupna fabrycznie nowych lamp,ale żal mi było ich przyciemniać, przypadkiem udało mi się zakupić drugie używane lampy ( podobno z nexii Lenarta) i tutaj nastąpiło oświecenie, różnica jest naprawdę duża i światła wystarcza na moje jazdy dodatkowo dorzuciłem żarówki Philips White Vision, które naprawdę dają rade.
Międzyczasie tak naprawdę z musu zmieniłem świece zapłonowe na dedykowane do c20let ( podczas strojenia na świecach z c20xe zdmuchiwało iskrę) dodatkowo zmieniłem wysłużone pozostałe elementy układu zapłonowego pamiętające jeszcze czasy składania xe od podstaw.
Ponadto wczesną wiosną auto przeszło kompletny remont zawieszenia przedniego ponieważ pojawiło się już trochę luzów udało się także auto przygotować do strojenia, bo ciągle jakieś pojedyncze bolączki stawały na przeszkodzie, ale wreszcie udało się finalnie wystroić auto na hamowni
Tak jak było wcześniej doładowanie jest progresywne i rośnie wraz ze wzrostem obrotów, co by za szybko nie za**!!&& dołu
jeśli chodzi o modyfikacje silnika, jeżeli nie zdarzy się (tfu tfu tfu) żadna awaria to temat uważam za zamknięty. Przy mojej jeździe szacuje, że jest co najmniej jakieś 40KM i 60 Nm za dużo
Na koniec klimatyczne zdjęcie ze Skoja w zeszłym roku
Nexia 2.0T & Megane II DCi
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2016-06-03, 08:16
Fajnie wyszło.
Sporo momentu w porównaniu do mocy.