Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.
W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432
Auto to Nexia z 97r wersja wyposażenia GLE,nadwozie sedan
Seryjnie 1.5 75KM & 123Nm
Początkowo zmianą została poddana seryjna jednostka napedowa
-DF
-Brak katalizatora
-zaspawany zawór EGR
-Kolektor rurowy 4-2-1 z c20xe
-Pierwszy tlumik przelotowy firmy MG Motorsport
-końcowy tlumik -> strumienica KAT-EXPO
-Stożkowy filtr powietrza
-Nadmuch poprowadzony z pod zderzaka rurka o srednicy 80mm
-Przyśpieszony zapłon
-Przefazowany rozrząd
-ECU przestawione z 91 oktanow na 95
-Modyfikacja poddana zostala głowica :
-zawory
-gniazda
-prowadnice
-komora spalania
-kanaly
-spasowane równierz zostały z głowica kolektory
Auto shamowane zostało na 94KM & 137Nm
Jednak jak to w zyciu bywa,apetety rosnie w miare jedzenia Zapadla decyzja o zmianie jednostki napedowej,finanse pozwolily niestety tylko na jednostke 8-zaworowa z Kadetta GSi.
Oznaczenie silnika to 20SEH,który legitymuje sie moca 129KM & 180Nm
W silniku na chwile obecną został zmieniony dolot powietrza,ze stożkiem umieszczonym w nadkolu oraz pewnym modyfikacja została poddana głowica,t.j splanowana o 1.1mm,poprawione oraz powiekszone zostały kanały dolotowe ,kanaly wydechowe powiekszone oraz spolerowane "na lustro",zamontowane zostały krótkie prowadnice (nie wnikaja w kanaly),poza tym wymienione zostały uszczelniacze zaworowe oraz zawory docierane z gniazdami.
Zawieszenie
-KIT (sprezyny + amortyzatory o skróconym skoku) FK Automotive -60mm/-40mm
Styl zewnetrzny
-Felgi ATS Exclusive Line Typ Q 15x6,5 ET35
-Usunięte oznaczenia marki i modelu
-Wyciete pomarańczowe bańki z kierunkowskazów przednich i tylnich
-Biale boczne kierunki zapożyczone od Opla Astry
-Grill
-Spoiler na klapie dedykowany do Nexii
-listwa od Forda Focusa pod przednim zderzakiem
Styl wnetrza
-Sporotwa Kierownica Formula 1 o średnicy 320mm z naba Luisi
-Kubełkowe podgrzewane fotele Recaro z astry gsi
-pas szelkowy firmy Schroth
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-13, 20:18
Bardzo fajna Nexia. Byłeś już może na hamowni ? Sprawdzałeś osiągi auta ?
Jakie plany na przyszłość? :-)
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-13, 20:20
I to się nazywa Nexia
Wielkie brawa za włożone serce w Nexusa
Administrator Administrator
Dołączył: 28 Lip 2006 Posty: 3843
Wysłany: 2006-11-13, 20:22
Widze kolejne piękne auto na forum i do tego szybkie . Z jednego z zdjęć wynika że startowałeś na 1/4 . Jakie czasy wykręciła ?
na hamowni nie bylem,pokrzyzowala mi plany wydmuchana uszczelka pod glowica,wiec nie shamowalem jej przed modyfikacjami jakimi kolwiek,generalnie chce jeszcze 2' uklad wydechowy z kolektorem 4-2-1 od c20xe i to tyle,bo seryjny z 1.5 jest troszke za waski
Auto sluzy normlanie do jazdy,wiec wszelkie extremalna plany musze odlozyc na bok,jak sie dorobie jakiego kolwiek innego auta do turlania sie wtedy pomysle,zeby z nexii zrobic auto do zabawy
Danon nie mam nic przeciwko wrzuceniu auta na stronke.Co do startu na 1/4 to byla to lokalna zabawa,gdzie nie bylo pomiaru czasu
Ostatnio zmieniony przez Kondzio 2006-11-13, 20:28, w całości zmieniany 1 raz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-13, 20:28
Ps :
Gdzie można dostać taki spojler na klapę jak ty masz Kondzio
Gdzie można dostać taki spojler na klapę jak ty masz Kondzio
ja go qpowalem bardzo dawno,nie pamietam juz dokladnie,ale z jakiejs stronki w necie.Niedawno widzialem takie spoilery na allegro,sprawdz moze jeszcze sa,ale zarzuc temat na nexia.pl ,moze tam sie ktos orientuje.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-13, 20:34
ok dzięki
Na allegro są ze stopem a ja potrzebuje czysty
Co do zewnetrznych róznic miedzy SEH`em,a NE to nie ma zadnej Przy przekladce nie ma takze zadnych wiekszych problemow,w zasadzie sa to jakies glupoty,np. nie pasujace przewody od wspomagania czy tez inna linka od gazu,itp.
Ja osobiscie robilem wszystko z 2 kolegami i co do kosztów to nie mam zielonego pojecia,kiedys na jakims forum koles mi proponowal przekladke za 700pln,ale nie wiem jak sie do tej ceny ustosunkowac
Nieublaganie nadchodzi czas aby zaczac prace nad autem zaczalem juz powoli kolekcjonowac zabawki,ktory zagoszcza w aucie na przyszly sezon
O poprawe proszą się hamulce,a raczej spowalniacze gdyz aktualnie auto ma seryjne zaciksi z tarczami Brembo MAX jednak o srednicy 236mm,z tylu standardowo bebny :?
W zwiazku z tym zakupilem komplet hamulcow z rozbiorki Kadetta GSI16V,a wiec sa to zaciski ATE z tarczami srednicy 256mm oraz tylna belka z tarczami.Teraz wystarczy wlozyc troche pracy (tu poczyscic,tam pomalowac )i mam nadzieje,ze auto zacznie hamowac duzo lepiej
Poza tym zakupiłem takze kolektor 4-2-1 ,ktory zostanie zamontowany wraz z 2' układem wydechowym,gdyz obecny,ktory jest jeszcze pozostałościa po starym silniku jest stanowczo za ciasny (42mm).
I to chyba wszystkie plany,ktorych jestem pewien na 100%,jesli starczy funduszy moze cos sie jeszcze pojawi,ale nie chce zapeszac,bo ciorono to widze
Ostatnio zmieniony przez Kondzio 2006-11-24, 16:04, w całości zmieniany 1 raz
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-24, 16:03
No to widzę, że prace nad autem trwają i tak trzymać ;-)
DamianDlugi [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-24, 19:51
Widze, że nie tylko Chester rozwija Nexie.... Tak trzymać!