X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] silnik z aveo kalosa do lanosa

Autor Wiadomość
pawelekk24

Auto: lanos 1,5 16v
Imie: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 46
Wysłany: 2014-05-01, 11:42   [Lanos] silnik z aveo kalosa do lanosa

witam czy można zastąpić moja 1.5 16v która wymaga remontu nowszym silnikiem z kalosa lub aveo bo jak widze silniki sa w rosadnych cenach i czy bedzie chodzil na wiązce lanosa
chodzi mi o jednostke 1.4 16v etec II
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2014-05-01, 12:54   

Nikt tego jeszcze nie praktykował.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-01, 13:26   

Kiedyś oglądałem Aveo 1,4 miało być dawcą dla Nubiry czy Leganzy :myśli: ( ponoć w UA były z 1,5 8V ) i tam miał być robiony swap.

Co do silnika Aveo MOIM zdaniem bardzo podobny do silnika 1,3/1,4 z Lanosa




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-05-01, 19:37   

silnik da się szybko powiesić reszta to elektryka, poza tym temat nie pasuje do tuningu mechanicznego, bo jaki związek z tuningiem ma Twój temat ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
pawelekk24

Auto: lanos 1,5 16v
Imie: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 46
Wysłany: 2014-05-24, 21:40   

bedzie to chodzilo na wiązce 1.5 16v?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-05-24, 22:28   

nie



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-24, 22:29   

kup sobie taki sam silnik jaki masz albo remontuj i nie cyrkuj, bo wedlug mnie dlubanie elektryki przy takim swapie nie ma wiekszego sensu. Albo wrzucaj tam jakies normalne 2.0 albo swoja jednostke, dlbuanie elektryki zeby wsadzic nieco tanszy silnik niz lanosowy jak dla mnie mija sie z celem.

BTW Rip - tuning: jak stracic 6 koni na swapie :lol:
 
 
pawelekk24

Auto: lanos 1,5 16v
Imie: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 46
Wysłany: 2014-05-24, 22:43   

nie chcę tunningowac tylko wlozyc swierzy silnik do lanosa z przebiegiem 30tys mogę kupić za 1100zloty remont silnika wyniesie dużo więcej głownie chodzi mi o elektrykę myślałem ze będzie to chodziło na elektryce z lanosa
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-24, 23:39   

ale nie będzie, wiec po co ciagnac temat. Wiazke musialbys tez przekladac, a w tej kasie kupisz dobry lanosowy silnik.



War... war never changes...
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 11:46   

Bob5k napisał/a:
kup sobie taki sam silnik jaki masz albo remontuj i nie cyrkuj, bo wedlug mnie dlubanie elektryki przy takim swapie nie ma wiekszego sensu. Albo wrzucaj tam jakies normalne 2.0 albo swoja jednostke, dlbuanie elektryki zeby wsadzic nieco tanszy silnik niz lanosowy jak dla mnie mija sie z celem.


Tak piszą ludzie niemający pojęcia elektryce :cfaniaczek: dla mnie lepiej jest spiąć kable niż powiesić silnik :lol:

A kto sprawdzał ten silnik z Aveo na wiązce Lanosa że twierdzi że nie będzie ?? tak z ciekawości zapytam ;)
Tak teoretycznie to jest tak samo 16V GM a jedynie 0,1 lita mniej, kwestia osprzętu i porównania kilku podzespołów elektrycznych typu TPS, krokowiec itp. czujnik wału myślę że taki sam, MAT też podobnie jak sonda.




 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 12:06   

Mawerix napisał/a:

A kto sprawdzał ten silnik z Aveo na wiązce Lanosa że twierdzi że nie będzie tak z ciekawości zapytam

Zawsze autor moze byc pierwszym :cfaniaczek:
Moznaby, tylko po co, skoro sprawny i dobry 1.5 16v kupi w bardzo podobnej kasie, a odpada ewentualna rzeźba z elektryką - mozliwe ze nie będzie tego duzo, ale jak ktos nie ogarnia (jak ja :lol: ) to moze się z tym natrudzić.
Chyba, ze robimy u mechanika, ale to on tez sobie swoje policzy przy takim dłubaniu, na pewno troche wiecej niz za swap takiego samego silnika i podpiecie go do wiazki.

Anyway, ja tak jak pisałem, zamiast bawic sie w aveo albo cos wrzucałbym 2.0 z opla i heja banana, masa osób to robi więc problemu nie będzie, a koszt zapewne niewiele wyzszy niz swap na to cudo z cheviego.



War... war never changes...
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 12:16   

Bob5k napisał/a:
tylko po co, skoro sprawny i dobry 1.5 16v kupi w bardzo podobnej kasie


Tak, tak i gazu nie widziało.... przez pierwsze 10k km :hahaha: pewnie byś nawet nie poznał jakby postawić przed Tobą obydwa słupki 1,4 16v i 1,5 16V :D

http://allegro.pl/aveo-ka...4189329218.html

Bob5k napisał/a:
Anyway, ja tak jak pisałem, zamiast bawic sie w aveo albo cos wrzucałbym 2.0 z opla i heja banana, masa osób to robi więc problemu nie będzie, a koszt zapewne niewiele wyzszy niz swap na to cudo z cheviego.


Takie same problemy jak przy tym 1,4 a trafić 2,0 żeby bez otwierania nadawało się do włożenia pod maskę to jak 6stka w totka ;d

Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu ;)

Tak czy owak remont obecnej jednostki może się okazać najmniej kosztowny.




 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 13:16   

Mawerix napisał/a:
Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu

wedlug kodow to uszczelki masz takie same, wiec moze i ma to jakis sens :piwo:
Mawerix napisał/a:
Tak, tak i gazu nie widziało.... przez pierwsze 10k km

a jak! :lol:
Mawerix napisał/a:
Takie same problemy jak przy tym 1,4 a trafić 2,0 żeby bez otwierania nadawało się do włożenia pod maskę to jak 6stka w totka

z kazdym uzywanym silnikiem moze byc cyrk, az mi sie wspomnial swap kolezanki z forum, ktorej pekla glowica w nubi 2.0 i wymienila silnik na kolejne 2.0 z peknieta glowica :lol:
Mawerix napisał/a:
Tak czy owak remont obecnej jednostki może się okazać najmniej kosztowny.

w zaleznosci od tego co tam trzeba zrobic. No i ze swapem silnika mimo wszystko nie wiemy ile pojezdzi i jak byl traktowany - mozemy wylozyc 2koła na swap i za 15k km go rowniez remontowac...



War... war never changes...
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 20:20   

Bob5k napisał/a:
Mawerix napisał/a:
Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu

wedlug kodow to uszczelki masz takie same, wiec moze i ma to jakis sens :piwo:


A widzisz czyli jest bardzo duża szansa że wszystko jest P&P a przynajmniej dolot i wydech.. moim zdaniem 70% sukcesu ;)




 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 20:53   

Mawerix, dolot i wydech ma te same uszczelki z tego co widzialem. Ciekawe tylko ja kz reszta osprzetu elektronicznego silnika ;)



War... war never changes...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt