Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2014-05-01, 11:42 [Lanos] silnik z aveo kalosa do lanosa
witam czy można zastąpić moja 1.5 16v która wymaga remontu nowszym silnikiem z kalosa lub aveo bo jak widze silniki sa w rosadnych cenach i czy bedzie chodzil na wiązce lanosa
chodzi mi o jednostke 1.4 16v etec II
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-24, 22:29
kup sobie taki sam silnik jaki masz albo remontuj i nie cyrkuj, bo wedlug mnie dlubanie elektryki przy takim swapie nie ma wiekszego sensu. Albo wrzucaj tam jakies normalne 2.0 albo swoja jednostke, dlbuanie elektryki zeby wsadzic nieco tanszy silnik niz lanosowy jak dla mnie mija sie z celem.
nie chcę tunningowac tylko wlozyc swierzy silnik do lanosa z przebiegiem 30tys mogę kupić za 1100zloty remont silnika wyniesie dużo więcej głownie chodzi mi o elektrykę myślałem ze będzie to chodziło na elektryce z lanosa
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-24, 23:39
ale nie będzie, wiec po co ciagnac temat. Wiazke musialbys tez przekladac, a w tej kasie kupisz dobry lanosowy silnik.
War... war never changes...
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 11:46
Bob5k napisał/a:
kup sobie taki sam silnik jaki masz albo remontuj i nie cyrkuj, bo wedlug mnie dlubanie elektryki przy takim swapie nie ma wiekszego sensu. Albo wrzucaj tam jakies normalne 2.0 albo swoja jednostke, dlbuanie elektryki zeby wsadzic nieco tanszy silnik niz lanosowy jak dla mnie mija sie z celem.
Tak piszą ludzie niemający pojęcia elektryce dla mnie lepiej jest spiąć kable niż powiesić silnik
A kto sprawdzał ten silnik z Aveo na wiązce Lanosa że twierdzi że nie będzie tak z ciekawości zapytam
Tak teoretycznie to jest tak samo 16V GM a jedynie 0,1 lita mniej, kwestia osprzętu i porównania kilku podzespołów elektrycznych typu TPS, krokowiec itp. czujnik wału myślę że taki sam, MAT też podobnie jak sonda.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 12:06
Mawerix napisał/a:
A kto sprawdzał ten silnik z Aveo na wiązce Lanosa że twierdzi że nie będzie tak z ciekawości zapytam
Zawsze autor moze byc pierwszym
Moznaby, tylko po co, skoro sprawny i dobry 1.5 16v kupi w bardzo podobnej kasie, a odpada ewentualna rzeźba z elektryką - mozliwe ze nie będzie tego duzo, ale jak ktos nie ogarnia (jak ja ) to moze się z tym natrudzić.
Chyba, ze robimy u mechanika, ale to on tez sobie swoje policzy przy takim dłubaniu, na pewno troche wiecej niz za swap takiego samego silnika i podpiecie go do wiazki.
Anyway, ja tak jak pisałem, zamiast bawic sie w aveo albo cos wrzucałbym 2.0 z opla i heja banana, masa osób to robi więc problemu nie będzie, a koszt zapewne niewiele wyzszy niz swap na to cudo z cheviego.
War... war never changes...
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 12:16
Bob5k napisał/a:
tylko po co, skoro sprawny i dobry 1.5 16v kupi w bardzo podobnej kasie
Tak, tak i gazu nie widziało.... przez pierwsze 10k km pewnie byś nawet nie poznał jakby postawić przed Tobą obydwa słupki 1,4 16v i 1,5 16V
Anyway, ja tak jak pisałem, zamiast bawic sie w aveo albo cos wrzucałbym 2.0 z opla i heja banana, masa osób to robi więc problemu nie będzie, a koszt zapewne niewiele wyzszy niz swap na to cudo z cheviego.
Takie same problemy jak przy tym 1,4 a trafić 2,0 żeby bez otwierania nadawało się do włożenia pod maskę to jak 6stka w totka
Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu
Tak czy owak remont obecnej jednostki może się okazać najmniej kosztowny.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 13:16
Mawerix napisał/a:
Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu
wedlug kodow to uszczelki masz takie same, wiec moze i ma to jakis sens
Mawerix napisał/a:
Tak, tak i gazu nie widziało.... przez pierwsze 10k km
a jak!
Mawerix napisał/a:
Takie same problemy jak przy tym 1,4 a trafić 2,0 żeby bez otwierania nadawało się do włożenia pod maskę to jak 6stka w totka
z kazdym uzywanym silnikiem moze byc cyrk, az mi sie wspomnial swap kolezanki z forum, ktorej pekla glowica w nubi 2.0 i wymienila silnik na kolejne 2.0 z peknieta glowica
Mawerix napisał/a:
Tak czy owak remont obecnej jednostki może się okazać najmniej kosztowny.
w zaleznosci od tego co tam trzeba zrobic. No i ze swapem silnika mimo wszystko nie wiemy ile pojezdzi i jak byl traktowany - mozemy wylozyc 2koła na swap i za 15k km go rowniez remontowac...
War... war never changes...
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-05-25, 20:20
Bob5k napisał/a:
Mawerix napisał/a:
Ja bym porównał budowę tych dwóch silników 16V jak uszczelki kolektorów są takie same jest duża szansa że tak można by sam słupek zaadoptować do obecnego osprzętu
wedlug kodow to uszczelki masz takie same, wiec moze i ma to jakis sens
A widzisz czyli jest bardzo duża szansa że wszystko jest P&P a przynajmniej dolot i wydech.. moim zdaniem 70% sukcesu
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-05-25, 20:53
Mawerix, dolot i wydech ma te same uszczelki z tego co widzialem. Ciekawe tylko ja kz reszta osprzetu elektronicznego silnika