Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
witam i pilnie prosze o pomoc
w lanosie 1,5 8v mam problem ze spadkiem mocy pomiedzy 3000a4000 obrotow potem jest ok idzie ładnie. objaw jest taki jak by go cos dławiło powoli rozpedza sie silnik sie czesie .
wymieniłem juz kable świece cewke zapł. czujnik poł. walu, filtry
pomocy bo juz niewiem co mam z nim robić
pozdrawiam
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2014-05-02, 16:59
Nie wiem jak w 8v ale u mnie w podobnym przypadku okazało się że przewód we wtyczce wchodzącej do cewki nie łączył, samochód dusił się i nie miał siły przekroczyć właśnie owych 3000/4000 obr.
Iskrę sprawdzałeś?
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-02, 18:09
mam nowe kable świece i cewke zapłonowa
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-05-02, 20:45
regulaminu się nie czytało ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2014-05-02, 20:58
krislanos, ale czytasz co pisałem? Ja nie mówię o cewce czy o kablach zapłonowych, a o wtyczce którą wpinasz w cewkę, u mnie tam właśnie nie łączyło na 1-4 cylindrze była iskra ale słaba i przy pełnym bucie nie dawał rady przebić się przez 4,5kprm, z czasem nasiliło się do tego stopnia że przestał wogóle odpalać.
Też wymieniałem cewkę itd. ale objawy nie zniknęły, dopiero na nowo zarobiona wtyczka, ale jak piszę to było u mnie!
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-02, 21:29 [Lanos]
sam robiles ta wtyczke jesli tak to jakie byly ewetualne problemy
jescze dodajac do problemu
problem zaczyna sie jak silnik dostaje temperatury
mechanicy rozkładaja rece
problem pojawił sie jesiena ustal jak tylko spadly temperatury wiosna i znow tosamo
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2014-05-03, 11:30 Re: [Lanos]
krislanos napisał/a:
sam robiles ta wtyczke jesli tak to jakie byly ewetualne problemy
jescze dodajac do problemu
problem zaczyna sie jak silnik dostaje temperatury
mechanicy rozkładaja rece
problem pojawił sie jesiena ustal jak tylko spadly temperatury wiosna i znow tosamo
Ja z elektryką jestem na bakier i robił mi to znajomy mechanik, u mnie nie było różnicy czy zimno czy ciepło, może u Ciebie problemem jest czujnik temperatury ten wkręcony w blok, skoro problem zmienia się zależnie od temperatury silnika...
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-03, 11:47
Raczej czujnik MAT w dolocie - to na początek bym zmienił bądź chociaż popsikał jakimś środkiem penetrującym zarówno gniazdo jak i wtyczkę. A po zwarciu spinaczem nic nie wybłyskuje poza kodem 12
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-03, 11:51
wlasnie sprawdzalem tylko 12
objaw wyglada tak jak by gazu brakowalo tylko ze tak sie dzieje na benzynie i na lpg
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-03, 22:58
To jeszcze posprawdzaj czy rura dolotu nie jest popękana bo to też może powodować przekłamania czujnika
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-04, 09:06
to raczej nie rura dolotowa bywalo ze filtr mi sie otwieral i bylo ok
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-04, 10:47
No to już więcej nie mam pytań - sam sobie na to odpowiedziałeś nieszczelny układ dolotowy zawsze powoduje problemy - w komorze silnika panuje znacznie wyższa temperatura niż na zewnątrz - ogarnij najpierw dolot a jak się potem będzie coś działo to dalej trzeba szukać
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-04, 14:17
dolot sprawdzony jeszcze bawilem sie rurkom od map sensora teraz mam gratis blad 33
reasumując problem nadal jest
jescze pytanko co sie dzieje jak nie zaprogramujemy tego calego biebu jalowego czy cos takiego
krislanos [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-05, 19:03
KOLEDZY naprawe pomocy
dzis jeszcze podmienilem map sensor dolot szczelny
dalej tosamo
wymrugal mi tylko kod 12
powiedzcie mi co mi wyjdzie jak pod kompa podepne wyjda jakies jeszcze bledy czy jescze jakies parametry mi szczyta
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-05-05, 19:15
zatkany wydech ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw