Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ja NIE mam swapa czyli mam 1.6 16V - teraz 120KM - planuje wymienic wałki na sportowe + ECU Master + jeszcze zmienic troche wydech to wszystko da ok 150KM wiec te opony dadza rade a najbardziej marzy mi sie SEMI-SLICK ale nie ma takiego wymiaru jak mi odpowiada a nie chce jakiegos balona na 15"
Za takie informacje cieszyłbym się jak głupi, nic tylko wydrzeć i zmierzyć, nikt Ci nie poda rozwiązania na talerzu, bo to dziedzina gdzie każdy swojego pilnuje
Ludzi z forum DU ktorzy maja szpere mozna zliczyc na palcach jednej reki, a informacji teez nie ma bo i nie wypowiadaja sie dluzszy czas na forum.
A widzisz Tomaszu
Terenówka a auto osobowe to jednak różnica Do osobówek podobno sprawdzają się bardziej jak kłajf
Val-Racing to śmietnik ,no chyba że ktoś używa auta tylko do okazjonalnego sprintu spod świateł i to nie za często, bo dużych przebiegów też toto nie znosi. Miałem w łapach parę sztuk gównie do kijanek i gazopochodnych terenówek i osobiście w życiu bym sobie tego nie zamontował. Jedyna zaleta to cena i nic po za tym.
Porównywanie Quifa do Val Racing jest trochę nie na miejscu
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2014-05-23, 07:50
A jednak ludzie używają i chwalą raz jeszcze napiszę osobowych (nie terenowych)
A jednak ludzie używają i chwalą raz jeszcze napiszę osobowych (nie terenowych)
Chwalą sobie tez chińskie bovy, magnetyzery i wzmacniacze siły hamowania
Te szpery które miałem w rekach były zrobione ze stopu gówna z betonem i działało tylko przez chwilę i nie mówię tu o żadnej wyczynowej eksploatacji. Dyfer to nie turbo-gwizdek w wydech tutaj idzie o bezpieczeństwo na drodze
Quife to uznana firma z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w motosporcie, val-racing to jakaś ruska szopa której produkty nie dorastają do pięt nawet chińskim kopiom popularnych blokad dyfrów, i to do jakich pojazdów są dedykowane ich produkty nie ma znaczenia.
Co wypadalo by wymienic przy montazu szpery - mam tu taki schemat mechanizmu roznicowego w lanosie - łozyska i uszczelniacze nr 11 i 13 to napewno ale czy moze cos jeszcze
Maciekx Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek Pomógł: 26 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1958 Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2014-05-28, 15:49
Łożyska i uszczelniacze przy odpicowaniu skrzynki są dobrym zabiegiem, inne elementy tylko w przypadku rażącego zużycia raczej.
Czyli przy montazu szpery trzeba wymienic tylko łozyska i uszczelniacze a reszta nr 14, 16, 12, 17, 18, 15, 19 zostaja stare oczywiscie jezeli nie jest uszkodzone
Wiec Quife ma Wess i mial Marcin-Lani, oni juz sie nie wypowiedza, natomiast wypowiedziec sie moze Nadol na temat Val-Racing. U mnie juz czeka na montaz i mam nadzieje ze w nastepnym sezonie bede mogl opisac jak sie sprawuje. Wszak opinie osob ktore uzytuja je w Oplach/DU sa wiarygodniejsze niz osob ktorych znajomy, kolegi ma w aucie marki XYZ i zadowolony nie jest bo cos tam.