Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam. Przedstawiam wam już nabyte już jakiś czas temu Cherokee. Samochód jakiś czas jeździł w Wielkiej Brytanii. Ogółem fajny samochodzik zwłaszcza w tej wersji . Zdjęcia trochę stare... ale jak będę miał czas to zrobię coś lepszego.
Marka / Model - Jeep Cherokee XJ
Pojemność silnika - 4000
Liczba koni - 192 ( tyle w dowodzie, podobno więcej)
Rocznik -1991
Styling - W pełni oryginal. Wersja Performance; szerokie zderzaki, inne progi itd.
Tuning Mechaniczny - Tu niczego nie jestem pewny. Na pewno jest podwójny, sportowy wydech, poza tym można się dowiedzieć ze były wzmocnione do 235. Ale ze nie mam dowodów to niech pozostanie 192
Wnętrze - Full opcja; w drewnie, kierownica BBS, wszystko elektrycznie sterowane.
Car Audio - Oryginalne o łącznej mocy 230 wat.
Zawieszenie / Hamulce - W tej wersji był ciut obniżony.
Plany - Dowiedzieć się ile ma mocy. I odświeżyć wnętrze.. Mocno zniszczone jest
kacper@wp.pl, kumpel kiedyś miał xj przez chwile. I mówił, że raz jak pojechał po coś do sklepu to przepędził kilka omeg i beemek jak pokazał im jak sie lata bokiem wokół latarni Próbowałeś już tym driftować?
Dobry pomysł... No driftować to raczej jeszcze nie... ale pare razy na szutrze dałem więcej gazu
Przeżycia nie do opisania... nawet przy 50 wciskam gaz i ryje jak szalony aż go nosi... będę miał kiedyś czas to coś nakręcę... ale z tym driftowaniem coś pomyślę
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-06-07, 22:09
kacper@wp.pl, kapke za wysokie auto i za miękkie..
Na szutrze CJ7'ką latałem bokiem, pomimo wzmacnianego zawieszenia tylko czekałem jak rolkę strzele..
4.0 rzędowe . Co do kierownicy szkoda mi jej trochę bo jest BBS trzeba sie wybrać do jakiegoś tapicera. A co do reduktora to moim zdaniem jest to 242. Ma takie opcje:
2 WD
4 PART TIME
4 FULL TIME
N
4 LO