Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ploterowe Wycinanie Naklejek oraz Prostych Grafik na Folii Samoprzylepnej
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-06-17, 20:37
Nie Legia i nie Vka ale ja w Lanosie do NE zastosowałem sprężarkę z silnika a nie modelu auta. Masz wtedy oryginalne mocowanie i napęd sprężarki a rurki od układu można przespawać żeby podeszły do silnika
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-06-18, 17:19
Mawerix napisał/a:
można przespawać
lub skorzystać z zakładu zarabiającego przewody hydrauliczne
kiko napisał/a:
Jak sterować sprezarką ?
zasilić sprzęgło sprężarki. to tak na "krótko".
jeśli masz instalację klimy w samochodzie to prawidłowo powinien sterować nią ecm
chroni przed uszkodzeniem.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-06-18, 19:07
rgre napisał/a:
Mawerix napisał/a:
można przespawać
lub skorzystać z zakładu zarabiającego przewody hydrauliczne
Niestety u mnie nie było co zakuć bo ori rurka od sprężarki była bez węża tak ze nie było jak zakuć.
rgre napisał/a:
jeśli masz instalację klimy w samochodzie to prawidłowo powinien sterować nią ecm
Tak i ja też dałem przez ECM który steruje klimą ALE pewnie trzeba mieć czujniki z Vki bo podejrzewam że z Legii jest podobnie jak w Lanku czyli sterowanie 5V.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Matt
Auto: Nubira 2.5 V6
Imie: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 491 Skąd: Wysokie (lubelskie)
Wysłany: 2014-06-18, 20:28
Tak dla potomnych to sprężarka Daewoo pasuje do V-ki oplowskiej. Kompresor klimatyzacji oplowski jest taki sam jak ten Daewoo tylko różni się wtyczką.
Daewoo Nubira 2.5 V6 CDX kombi 1998r.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-06-18, 20:41
Matt, co nie zmienia faktu że może być inne umiejscowienie sprężarki, łapa, poprowadzenie przewodów itp.
Maciekx Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek Pomógł: 26 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1958 Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2014-06-18, 20:48
Matt, Z nubiry pasuje, z Lanosa masz inne koło pasowe na innej średnicy montażowej
Matt
Auto: Nubira 2.5 V6
Imie: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 491 Skąd: Wysokie (lubelskie)
Wysłany: 2014-06-19, 13:58
Maciekx napisał/a:
Matt, Z nubiry pasuje, z Lanosa masz inne koło pasowe na innej średnicy montażowej
No mi chodziło że pasuje z Nubiry/Leganzy o to ta sama sprężarka
Sprezarka jest oplowska i pasuje wszystko jak powinno. Przewody przespawane i wszystko szczelne. Na krótko jak podpinam ( przekaznik w puszcze ) to sprzegielko zaskakuje i klima chłodzi lecz wentylatory nie krecą sie - ale to się da podpiąć pod ten sam przekaźnik - tylko czy one maja chodzić na wolnych czy na szybkich obrotach?
Glownym problemem jest elektryka. Chciałbym to puścić poprzez oryginalny włącznik klimy w leganzie tak aby szło przez kompa. Opel jak sie nie myle ma czujnik 4 pinowy a DU 3 pinowy.
Bawił się ktoś tym? Jakie piny trzeba wykorzystać w ECM z Opla ?
Mam kilka schematów lecz są w nich jakieś błedy ( niezgodniści) wiec już sam zgłupiałem.
Ploterowe Wycinanie Naklejek oraz Prostych Grafik na Folii Samoprzylepnej
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-06-20, 13:58
kiko napisał/a:
Glownym problemem jest elektryka. Chciałbym to puścić poprzez oryginalny włącznik klimy w leganzie tak aby szło przez kompa.
musisz. gdy miałem własny włącznik wentylatorów i własnoręcznie włączone wentyle, ten sam zamiar ze strony ecm generował błędy.
gryzło się.
kiko napisał/a:
Opel jak sie nie myle ma czujnik 4 pinowy a DU 3 pinowy.
przespawałeś jedno, drugiego nie przespawasz ? gwint nie pasuje ?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-06-20, 20:40
Nie jestem pewny na stówę ale w DU na czujnik idzie 5V i ECM steruje wiatrakami a opel steruje wszystkim 12V wiatraki są sterowane czujnikami a nie ECM.