X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos]C20XE czy 1.6 16V ?

Autor Wiadomość
Bezakoski


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 132
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2014-07-10, 01:28   [Lanos]C20XE czy 1.6 16V ?

Witam, Zamierzam swapowac moje biedne 1.4 na cos mocniejszego ;) i tutaj rodzi sie pytanie. Potrzebuje samochód do jazdy codziennej, ale żeby jednak cos było pod nogą, nie do wyscigów itp, tylko normalnej jazdy. Co polecacie, c20xe czy 1.6 lekko zmodzone ? Chodzi mi tutaj o awaryjnosc, koszty utrzymania itp ? :myśli:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24280
Skąd: SI
Wysłany: 2014-07-10, 07:16   

zdecydowanie jednostka lanosowa jest bardziej bezawaryjna niż kibel jakim jest xe



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Błachu
Grupa Łódzka


Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Pomógł: 25 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1081
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-07-10, 07:41   

RIPER napisał/a:
zdecydowanie jednostka lanosowa jest bardziej bezawaryjna niż kibel jakim jest xe


Trzeba tez brać pod uwagę to iż łatwiej znaleźć niezajechany silnik od lanosa niż c20xe, dlatego jeżeli masz pewnie źródło z którego możesz kupić/sprowadzić c20xe to kupuj a jeśli będziesz kupował na allegro to lepiej szukać lanosowe 1.6 :)
 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2014-07-10, 08:19   

Ja tak jak patre na problemy XEkowców na tym forum to sie ciesze ze mam 1.6 u siebie :lol:
Fakt, moze mocy 'nieco' mniej, ale jakbym mial tyle dlubac przy aucie ktorym rocznie robie 20tysi+ to by mnie szlag trafił.



War... war never changes...
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1082
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-07-10, 12:03   

Oba silnik to 16 zaworowe jednostki przez co są bardziej wymagające

jeżeli szukasz czegoś ekonomicznego i nie do zajechania to szukaj
C20ne ... moćy nie wiele więcej niż lanosowe 1,6 ale lepiej się zbiera i łatwiej znależc za fajne pieniadze

odolnie kupno 1,6 16V = kupna c20ne + calkiem spory remont ;-)


IMO szedlbym w 8 zaworów



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
BarSko
Grupa Łódzka
Lanos niespodzianka


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC
Imie: Bartek eS.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11478
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2014-07-10, 12:05   

RIPER, wszystkie xe to kible ;) 20xe 25xe 30xe :D ogolnie oplowskie silniki to kible
Bezakoski, ja jestem zdania zeby ładowac 1.6 ;)




 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2014-07-10, 13:01   

Pietia(lania), tylko NE to juz dosc stara konstrukcyjnie jednostka, ciezko znalezc jakies zyciowe, wez pod uwage koszt swapa bo trzeba troche rzeczy przy przekładce porobic jakby nie patrzec w budzie lanosowej.



War... war never changes...
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1082
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-07-10, 13:04   

dokladnie tyle samo jak zmiana z 1,4 na 1,6 lub 2,0 ;-)
a silnik jest bardziej idiotoodporny + koszty remontu sa sporo mniejsze niz w jednostkach 16V ;-)



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 700 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11094
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-07-10, 13:13   

Pietia(lania), popieram :ok: a l ze znalezieniem dobrego 1,6 Lanosa to sztuka, zdecydowana większość jest po LPG nawet nowe jednostki nie są bez wad jak się okazuje ;) moim zdaniem NE i tak jest dynamicznijsze niż 1,6 a do tego ekonomiczniejsze i bezawaryjne.

[ Dodano: 2014-07-10, 13:17 ]
Bobek, może i stara ale prosta jak budowa cepa, do naprawy wystarcz młotek u majzel :lol: zresztą jeśli idzie o wiek to jeden H co XE.... aaa czym się różni konstrukcyjnie silnik Lanosa ?? ?




 
 
 
Bezakoski


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 132
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2014-07-10, 13:42   

Ja z kolei mysle, że wolałbym włozyc 1.6 zdlubane na okolo 120km. Nie chce z niego robic nie wiadomo jakiego składaka bo to bedzie moj 1 swap. A zawsze to inaczej przy kupnie czesci itp bo wszystko Lanosowskie ;) . Koszt kupna CALEGO lanosa 1.6 to okolo 1500zł i mam wszystko, nic tylko przekładac, zrobic remont i moze lekko podmodzic zeby bylo szybciej i brac sie za swap, a jak obliczylem swap na c20xe lub ne to juz wieksze koszty.. w granicach 4000tys w najlepszym wypadku... :myśli:
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1082
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-07-10, 13:56   

Bezakoski napisał/a:
Ja z kolei mysle, że wolałbym włozyc 1.6 zdlubane na okolo 120km. Nie chce z niego robic nie wiadomo jakiego składaka bo to bedzie moj 1 swap. A zawsze to inaczej przy kupnie czesci itp bo wszystko Lanosowskie ;) . Koszt kupna CALEGO lanosa 1.6 to okolo 1500zł i mam wszystko, nic tylko przekładac, zrobic remont i moze lekko podmodzic zeby bylo szybciej i brac sie za swap, a jak obliczylem swap na c20xe lub ne to juz wieksze koszty.. w granicach 4000tys w najlepszym wypadku... :myśli:


jak za 1500 znajdziesz pewien nie zajechany motor to stawiam piwo ;-)

dolicz do tego wiazke+eCU + immo ogolnie all

za 1500 masz silnik c20ne + remont glowicy
http://allegro.pl/silniki...ng-v6-p-mt-0415


i odczucia z jazdy IMO lepsze niż z lanosowego 1,6 ... jezdziłem Astrą w 2,0 8v ana codziń mam lanosa 1,6 ( no juz ojciec go ma ale wisz ) i odczucia sa na + jednostki opla ( 8V ciagnie od dołu ) lanosa musisz kręcić i zaczyna życ od 3500 do odcinki ( nie mowie że tego nie lubi ale wiesz jak jest ;-) )



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 700 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11094
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-07-10, 14:41   

4000 zł. za swap na NE ?? jeśli byś dwa razy robił to się zgodzę ;d podejrzewam że swap na dłubane 1,6 nie wyjdzie nic taniej jak 4k zł.




 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2014-07-10, 15:03   

Pietia(lania), ja dalem 2k za lanosa , ktory ma motor z ksiazkowymi parametrami i kompresja w tym momencie, wiec sie da, tylko poszukac trzeba. Czesto ludzie sprzedaja 1.6 lanosowe bo srodek i poobijana karoseria a silnik w bdb stanie jest, jak ma taka bude z silnikiem to w garazu sam poprzeklada wszystko i smiga.

Pietia(lania) napisał/a:
) lanosa musisz kręcić i zaczyna życ od 3500 do odcinki ( nie mowie że tego nie lubi ale wiesz jak jest ;-) )

jest odcinka jest impreza :cfaniaczek:

Ile osob tyle opinii, NE tez nie jest glupia opcja i jakbym mial 2.0 wkladac zamiast 1.4 to wlasnie NE, chociaz nadal wg mnie opcja z 1.6 jest dosc kusząca ;)
Przy czym NE tez mozna latwo dosc skrecic na 125-130 koni jak dopadniesz odpowiednie czesci, walek i pare pierdół.



War... war never changes...
 
 
Bezakoski


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 132
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2014-07-10, 15:09   

Własnie o tym mówie, u mnie w okolicy latwo dosc jest kupic lanosa 1.6 poobijanego/zgnitego itp za smieszne pieniadze, a przelozyc z jednego do drugiego jest duzo latwiej wg mnie niz bawic sie z oplowska jednostką.. Ale jednak wieksza pojemnosc i stad ten dylemat.. :myśli:
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2014-07-10, 15:34   

Bezakoski, jak masz garaz z wyciagarka to sam poprzekladasz wszystko zapewne. Tym bardziej jak całe auto kupisz to robisz podmianke 16 -> 1.4 i odwrotnie i sprzedajesz potem tamtego z 1.4 wlozonym i tyle. Nawet czysto na czesci.
Ja 1.6 mam krotko dosc ale na dynamike nie narzekam, Vgis jest bardzo fajnym bajerem i nadal daje nieco radochy jak sie otwiera :cfaniaczek:



War... war never changes...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt