X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Tico kilka pytań odnośnie silnika w tico

Autor Wiadomość
rafal1813

Auto: TICO
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 55
Wysłany: 2014-07-13, 13:48   [Tico] Tico kilka pytań odnośnie silnika w tico

Witam. Mam kilka pytań :) czy do pompy która wymusza obieg płynu chłodzącego (ta przy rozrządzie)
jest podłączany jakiś przewód ze smarowaniem jej? bo są w niej dzurki takie jakby miało tam być jakieś smarowanie ale ja nie mam tam żadnych przewodów. A jak można sprawdzić jakie pierścienie tłokowe muszę kupić do tico czy standardowe czy mogę kupić nad wymiarowe?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7836
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-07-13, 14:59   

pompa wody smarowania nie posiada.
rafal1813 napisał/a:
A jak można sprawdzić jakie pierścienie tłokowe muszę kupić do tico czy standardowe czy mogę kupić nad wymiarowe?
dopiero po rozebraniu silnika i pomiarach się dowiesz. zależy to od stopnia zużycia cylindrów.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2014-07-13, 18:17   

A po co smarowanie pompy skoro to głównie łożysko z własnym smarem.
Jeśli zaś cylindry nie mają wielkiego zuzycia nawet zwykłe pierścienie pomogą szczególnie przy zużywaniu oleju. Ale na jaki czas to już zależy od kondycji gładzi cylindrowych. Nadwymiarowe pierścienie kupowało się do malucha ale czy są do tico to chyba wątpię.
 
 
 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Pomógł: 19 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1059
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2014-07-13, 21:05   

Robaszek127 napisał/a:
A po co smarowanie pompy skoro to głównie łożysko z własnym smarem.
Jeśli zaś cylindry nie mają wielkiego zuzycia nawet zwykłe pierścienie pomogą szczególnie przy zużywaniu oleju. Ale na jaki czas to już zależy od kondycji gładzi cylindrowych. Nadwymiarowe pierścienie kupowało się do malucha ale czy są do tico to chyba wątpię.


Są. :cfaniaczek:

Pompy mają otwór produkcyjny, nie wiadomo do czego służy. :piwo:



Moje Tico >> http://daewooforum.pl/temat67351.html#902764

Jak podłączyć radio w Tico? :piwo:
http://daewooforum.pl/temat69335.html#932857
 
 
 
rafal1813

Auto: TICO
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 55
Wysłany: 2014-07-14, 08:58   

Dziękuje za odpowiedzi czy tego pomiaru można dokonać mikrometrem? I co z pamiarem jaki wymar jest oryginalny ? i jaki stopień zużycie powinien być aby założył nadwymiarowe ? Po rozebraniu gładź cylindrów jest bardzo dobra. Chcę wymienić pierścienie gdyż ostatnio awaria termowłącznik wentylatora chłodnicy sprawił że troche przygrzał sie i chyb własnie pierścienie to wykończyło. Bierze dużo oleju a niebieski dym jest praktycznie cały czas dlatego wniskuje że to pierscienie chyba że ktos ma inny pomysł?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-14, 11:15   

rafal1813 napisał/a:
Dziękuje za odpowiedzi czy tego pomiaru można dokonać mikrometrem? I co z pamiarem jaki wymar jest oryginalny ? i jaki stopień zużycie powinien być aby założył nadwymiarowe ? Po rozebraniu gładź cylindrów jest bardzo dobra. Chcę wymienić pierścienie gdyż ostatnio awaria termowłącznik wentylatora chłodnicy sprawił że troche przygrzał sie i chyb własnie pierścienie to wykończyło. Bierze dużo oleju a niebieski dym jest praktycznie cały czas dlatego wniskuje że to pierscienie chyba że ktos ma inny pomysł?


 
 
rafal1813

Auto: TICO
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 55
Wysłany: 2014-07-14, 19:08   

dzieki:)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt