Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2014-07-13, 14:48 [Tico] Tico kilka pytań odnośnie silnika w tico
Witam. Mam kilka pytań czy do pompy która wymusza obieg płynu chłodzącego (ta przy rozrządzie)
jest podłączany jakiś przewód ze smarowaniem jej? bo są w niej dzurki takie jakby miało tam być jakieś smarowanie ale ja nie mam tam żadnych przewodów. A jak można sprawdzić jakie pierścienie tłokowe muszę kupić do tico czy standardowe czy mogę kupić nad wymiarowe?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7952 Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-07-13, 15:59
pompa wody smarowania nie posiada.
rafal1813 napisał/a:
A jak można sprawdzić jakie pierścienie tłokowe muszę kupić do tico czy standardowe czy mogę kupić nad wymiarowe?
dopiero po rozebraniu silnika i pomiarach się dowiesz. zależy to od stopnia zużycia cylindrów.
A po co smarowanie pompy skoro to głównie łożysko z własnym smarem.
Jeśli zaś cylindry nie mają wielkiego zuzycia nawet zwykłe pierścienie pomogą szczególnie przy zużywaniu oleju. Ale na jaki czas to już zależy od kondycji gładzi cylindrowych. Nadwymiarowe pierścienie kupowało się do malucha ale czy są do tico to chyba wątpię.
A po co smarowanie pompy skoro to głównie łożysko z własnym smarem.
Jeśli zaś cylindry nie mają wielkiego zuzycia nawet zwykłe pierścienie pomogą szczególnie przy zużywaniu oleju. Ale na jaki czas to już zależy od kondycji gładzi cylindrowych. Nadwymiarowe pierścienie kupowało się do malucha ale czy są do tico to chyba wątpię.
Są.
Pompy mają otwór produkcyjny, nie wiadomo do czego służy.
Dziękuje za odpowiedzi czy tego pomiaru można dokonać mikrometrem? I co z pamiarem jaki wymar jest oryginalny ? i jaki stopień zużycie powinien być aby założył nadwymiarowe ? Po rozebraniu gładź cylindrów jest bardzo dobra. Chcę wymienić pierścienie gdyż ostatnio awaria termowłącznik wentylatora chłodnicy sprawił że troche przygrzał sie i chyb własnie pierścienie to wykończyło. Bierze dużo oleju a niebieski dym jest praktycznie cały czas dlatego wniskuje że to pierscienie chyba że ktos ma inny pomysł?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
krzysiek02 [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-14, 12:15
rafal1813 napisał/a:
Dziękuje za odpowiedzi czy tego pomiaru można dokonać mikrometrem? I co z pamiarem jaki wymar jest oryginalny ? i jaki stopień zużycie powinien być aby założył nadwymiarowe ? Po rozebraniu gładź cylindrów jest bardzo dobra. Chcę wymienić pierścienie gdyż ostatnio awaria termowłącznik wentylatora chłodnicy sprawił że troche przygrzał sie i chyb własnie pierścienie to wykończyło. Bierze dużo oleju a niebieski dym jest praktycznie cały czas dlatego wniskuje że to pierscienie chyba że ktos ma inny pomysł?