Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
okulary będą zastąpione, to mod jeszcze mojego ojca na razie poluje na reflektory bo nie chce walczyć z klejem
a cieknie z uszczelniacza wału od strony sprzęgła, z pokrywy zaworów i z pod głowicy, chociaż było robiona 30tys temu,
Ozzy [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-21, 19:53
desmont05 napisał/a:
na razie poluje na reflektory bo nie chce walczyć z klejem
ale to nie jest trudna walka .. jak ja dałem radę suszarką dziewczyny dziewczyny to rozkleić to Ty nie dasz rady ?
nie dobrze , że tak cieknie
No wiem i tak się zastanawiam, bo nie mam za bardzo kasy... a jakby robić swap np. na calibre to najpierw kasa na silnik a później na jego remont... I tak się zastanawiam czy nie lepiej remontować ten ale już w porządnym zakładzie.
Ozzy [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-21, 20:08
kupie C20NE czyli 2.0 8v nie bedzie takie drogie.. i możesz spokojnie je sobie ogarniać a tym ciągle jeździc a jak bedzie NE gotowe to przełożyć ..
No bo trzeba sobie zadac pytanie czy warto w ten silnik znów tyle kasy inwestować ? ;/
no tak, ale wolałbym mieć ekonomiczniejszy silnik, te 2.0 mi opierdzieli więcej niż moje 1.5 a na studia dojeżdżam 270km w jedną stronę więc spalanie też jest dla mnie ważne niestety
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2014-08-21, 20:22
desmont05, c20ne pali porównywalną ilość paliwa co 1,5
tak, tylko tak jak patrze to silnik można kupić za 700zł ale golutki, a osprzęt trochę kosztuje doliczyć remont i przeróbkę to dwukrotnie przekroczy wartość samochodu
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22288 Skąd: WT
Wysłany: 2014-08-22, 09:07
desmont05, a remont seryjnego to będzie dużo taniej myślisz (pomijając zakup drugiego motoru)?
Dobrze DoLeCk, pisze i dobrze Ci radzimy .. jak dla mnie to wyjdzie na to samo .. a jakbym nowy silnik miał szukać daewoo to wolę odpuścić temat i wsadzić pancerne 2.0 C20NE które wcale więcej nie pali bo Mawerix często pisze, że wręcz mniej a dynamika jazdy nieporównywalna .. a koszta roboty naprawde te same będą albo baardzo zbliżone ..
CzarnyZabrze Grupa Śląska hmm :D
Auto: Lanos
Imie: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 120 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-08-22, 13:36
Bierzesz 1100zl wpadasz do zabrza i masz zdrowy silniczek z przebiegiem 145tys km i pewnosc ze wlasciciel dbal o niego papiery co bylo robione dostajesz do reki co bylo do roboty zrobione bylo w marcu pozdro
Tylko musiałbym mieć jeszcze jakiegoś magika w pobliżu który już robił taką przekładkę i by pomógł, bo teraz jak patrzyłem to taniej będzie kupić całą calibre a później bude zezłomować, w mojej okolicy są 3 w cenie około 2000, ale najgorsze że studia niedługo będą pochłaniać całą kase :/