Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Od w sumie bardzo dawna nękało mnie stukanie z okolic zawieszenia z lewej strony. Oglądał to mechanik, oglądał to diagnosta na stacji kontroli pojazdów (specjalnie pojechałem), oglądał to mój kolega mechanik i oglądałem to ja i nikt nie znalazł rzeczywistej usterki. Stanęło na tym że stuka sworzeń wahacza który rzeczywiście miał delikatny luz na nitach i który jeżdzi ze mną od paru tygodni w bagażniki i czeka na wymianę. Tak sobie jeździłem nieświadomy. Dziś spotkała mnie jednak niemiła niespodzianka w czasie podróży - wpadłem w dziurę (w sumie nie duża), usłyszałem metaliczne jebudu i kierownice skręciło na maxa w lewo. Całe szczęście nie jechałem szybko bo ok. 50 km/h. Co się stało? A no urwał się ten element pokazany na zdjęciu
No kurde gdybym jechał z 90 km/h to już by mnie zbierali z rowu pewnie
Teraz pytania:
1. czy da rade kupić sam ten zaznaczony element - mój został pokrzywiony i się nie nadaje? - przeglądałem na szybko allegro i nie ma nawet z kompletnymi wahaczami.
2. jak wyciągnąć resztkę zerwanej śruby która pozostała w podłodze lanosa nie robiąc większych szkód
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-07-27, 16:25
ViBeZ napisał/a:
1. czy da rade kupić sam ten zaznaczony element
pytaj na szrotowych aukcjach. na pewno sprzedadzą jak im wytłumaczysz co chcesz.
co do reszty śruby albo dospawać nakrętkę, albo rozwiercać i wykrętak. w obu wypadkach dobrze jest rozgrzać połączenie, ciepło działa cuda, a te śruby mogą być "lekko" skorodowane i mocno zakręcone. najgorzej ruszyć.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-07-27, 16:30
wiercisz, wbijasz coś do niej i wykręcasz, jak będzie mocno siedzieć to trzeba ciąć podłogę od wnętrza auta żeby się tam dostać bo jest podwójna
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw