X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Tico] Nierówna praca na benzynie i gaśnięcie na lpg

Autor Wiadomość
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-10, 11:49   [Tico] Nierówna praca na benzynie i gaśnięcie na lpg

Witam. Samochód na gazie chodzi równo ale po nagrzaniu gaśnie i podczas hamowania. Przyspiesza dobrze. Na benzynie silnik pracuję nierówno i jest problem z przyspieszaniem. Na 2 idzie gdzieś max 40 gdzie na lpg ponad 60 nie wie czy za mało benzyny dostaje i tak się dzieje. Gaźnik rozkręcałem i czyściłem. Macie jakieś pomysły co to może być?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Pomógł: 19 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1059
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2014-08-10, 12:16   

Przytkany katalizator? :piwo: Sprawdź również ładowanie.



Moje Tico >> http://daewooforum.pl/temat67351.html#902764

Jak podłączyć radio w Tico? :piwo:
http://daewooforum.pl/temat69335.html#932857
 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-10, 13:12   

Deejf napisał/a:
Przytkany katalizator? :piwo: Sprawdź również ładowanie.


A masz pomysł jak odkręcić te zapieczone śrubki? :myśli:
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Nubira II 2.0 CDX
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2014-08-10, 13:15   

Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-10, 14:19   

Deejf napisał/a:
Przytkany katalizator? :piwo: Sprawdź również ładowanie.


Katalizator jest w środku pusty! Tyle odkręcania na marne :omg:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
adrian23
pomogłem? plusik :)

Auto: Daewoo Lanos 1.6
Imie: Adrian
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 169
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-08-10, 21:50   

Dołączę się do dyskusji bo mam podobny problem i jedno małe pytanie. Czy mając w instalacji LPG śrubę zamiast krokowego, to krokowy od pb będzie miał wpływ na jazdę na LPG?
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-11, 17:55   

Jakieś propozycje jeszcze macie? :myśli:
 
 
Piotrek9214

Auto: Tico SX
Imie: Piotrek
Pomógł: 15 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 159
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-08-11, 21:39   

Skoro na lpg idzie dobrze to znaczy, że jest problem z zasilaniem w paliwo. Radziłbym na początek wymienić filtr paliwa (znikomy koszt), a jak się nie poprawi to szukać usterki w pompie paliwa. Katalizator może ktoś kiedyś wymontował, a może się rozpadł i wpadł w wydech blokując przepływ spalin.
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-11, 22:17   

Piotrek9214 napisał/a:
Skoro na lpg idzie dobrze to znaczy, że jest problem z zasilaniem w paliwo. Radziłbym na początek wymienić filtr paliwa (znikomy koszt), a jak się nie poprawi to szukać usterki w pompie paliwa. Katalizator może ktoś kiedyś wymontował, a może się rozpadł i wpadł w wydech blokując przepływ spalin.


Nie wiem jak katalizator w środku wygląda ale w tej obudowie nic nie była i nawet ślady że coś mogło być. Czy jeżeli pompa paliwa była uszkodzona to samochód wcale by nie chodził na PB czy mogłoby to się objawiać tak jak u mnie?
 
 
Piotrek9214

Auto: Tico SX
Imie: Piotrek
Pomógł: 15 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 159
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-08-11, 22:54   

Tak jak mówię, albo katalizator ktoś wyjął, albo się rozpadł i jego resztki zalegają w okolicy środkowego tłumika, chociaż bardziej prawdopodobne, że go ktoś wyjął. Pompa paliwa jak zaczyna padać to nie daje rady pompować odpowiedniej ilości paliwa, ale równie dobrze może być zasyfiony filtr i pompa ma ciężko pompować, a jak wiadomo przy przyśpieszaniu i na wyższych obrotach zużycie paliwa znaczniej wzrasta. Co do gaśnięcia na wolnych obrotach, to może przy czyszczeniu gaźnika coś rozregulowałeś i ma za małe obroty biegu jałowego. Zacznij od filtra paliwa, koszt kilku zł, a może rozwiązać problem. Sprawdź też wężyki od podciśnień, czy po skręceniu gaźnika je odpowiednio podłączyłeś.
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-12, 00:49   

Piotrek9214 napisał/a:
Co do gaśnięcia na wolnych obrotach, to może przy czyszczeniu gaźnika coś rozregulowałeś i ma za małe obroty biegu jałowego.


Ale on mi tylko na gazie gaśnie na wolnych obrotach a na benzynie chodzi nie równo
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 768 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7802
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-08-12, 07:17   

krzysiek02 napisał/a:
Samochód na gazie chodzi równo ale po nagrzaniu gaśnie i podczas hamowania
zalewa się gazem
krzysiek02 napisał/a:
Na benzynie silnik pracuję nierówno i jest problem z przyspieszaniem.
pewnie benzynie też zalewa
reduktor sobie zrób. regulację.
zdejmij przewód z gazem do gaźnika i sprawdź czy teraz pojedzie na pb jak oczekujesz. dziury zatkaj.
gaźniki i inne benzynowe duprele zostaw do tego czasu w spokoju.
po za jednym , co odcina dopływ paliwa do gaźnika ?
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-12, 11:41   

rgre napisał/a:
zdejmij przewód z gazem do gaźnika i sprawdź czy teraz pojedzie na pb jak oczekujesz. dziury zatkaj.


Zrobiłem tak ale nie zauważyłem zmian na lepsze. Wprowadzałem go na obroty i zatykałem wlot powietrza żeby ewentualnie jakieś zatory przeczyścić ale też to nic nie dało.

Tutaj film jak chodzi na benzynie. Sorry za jakość ale nie miałem czym lepszym nagrać.

http://youtu.be/MGfID37y2HE
 
 
adin17


Auto: Matiz
Imie: Adrian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 2014-08-12, 12:04   

wspominałeś że rozkręcałeś gaźnik? czy przed rozebraniem gaźnika było tak samo? Może tutaj tkwi problem? Ewentualnie zmień wszystkie filtry + świece kopułka palec przewody WN i znany nam zaworek PCV jeśli to nie pomoże będziemy szukać dalej
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-12, 12:27   

adin17 napisał/a:
wspominałeś że rozkręcałeś gaźnik? czy przed rozebraniem gaźnika było tak samo? Może tutaj tkwi problem? Ewentualnie zmień wszystkie filtry + świece kopułka palec przewody WN i znany nam zaworek PCV jeśli to nie pomoże będziemy szukać dalej


Tak. Był tak samo dlatego go rozkręcałem.

Dzisiaj spojrzałem na jedną pompkę paliwa i zauważyłem, że z boku piszę 2/2 sprawdziłem na innej było 2/4 o co w tych oznaczeniach chodzi?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt