Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-05, 23:52
michal26 napisał/a:
przy body to ok, a jak poszło ściągniecie nadwozia? bo mi ostatnio w samuraju zeszło 4h, taki był oporny
buda 3 dni kobyłki, paliki, masakra 4 tarcze od boszki, strach ze pęknie na pół pospawałem ramę, oczyściłem i zaczęły się ulewy więc musiałem opuścić budę i do garażu żałuję bo nie pomalowałem ramy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-05, 23:53
Ad@mus napisał/a:
poszalau bym takim dzikiem
bude na jaki kolor pryskasz?
to porównując ja miałem luks, nigdy nie zajęło mi tyle czasu ściągniecie budy, naprawdę musiały być zapieczone na tulejach.
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2015-01-06, 23:46
Jakbyś potem szukał oświetlenia fajnego, to wiesz do kogo uderzyć.
Btw, cały czas zapominam zapytać się o te sponsoringi na rajdach
Klinika4x4.com
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-08, 23:10
michal26 napisał/a:
to porównując ja miałem luks, nigdy nie zajęło mi tyle czasu ściągniecie budy, naprawdę musiały być zapieczone na tulejach.
tutaj jak złapałem kluczem tuleje się wykręciły razem z trzymaniem w nadwoziu nie było możliwości za co podnieść bo pękało wszystko
AdiN napisał/a:
Jakbyś potem szukał oświetlenia fajnego, to wiesz do kogo uderzyć.
Btw, cały czas zapominam zapytać się o te sponsoringi na rajdach
na pewno szekle 2x4tony i powoli wyciągarka ale jeszcze kupę kasy pójdzie w auto
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-10, 21:30
dzisiejsza robota
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2015-01-10, 22:00
Przypomnij dlaczego kupiłeś akurat ten egzemplarz ? Był tani czy co ?
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-10, 22:10
Daniel napisał/a:
Przypomnij dlaczego kupiłeś akurat ten egzemplarz ? Był tani czy co ?
znaczy co ze taki stan czy kupiłem za 4 czy za 6 czy 8 i tak trzeba by było podnieść a na pewno w ciągu 2lat czekała by ją renowacja jak tą a to cena 100% kosztów zakupu, niestety takie są prawie wszystkie vitary
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2015-01-10, 22:17
Markon napisał/a:
Daniel napisał/a:
Przypomnij dlaczego kupiłeś akurat ten egzemplarz ? Był tani czy co ?
znaczy co ze taki stan czy kupiłem za 4 czy za 6 czy 8 i tak trzeba by było podnieść a na pewno w ciągu 2lat czekała by ją renowacja jak tą a to cena 100% kosztów zakupu, niestety takie są prawie wszystkie vitary
Podnieść to swoją drogą, ale patrząc to chyba robisz blacharkę od zera, podstawy coś co chyba powinno być dobre i zdrowe. Widać ogromny nakład pracy w auto stąd moje pytanie co zadecydowało czy cena (mogła być niska jak za ten stan) czy stan / wyposażenie etc.
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-10, 22:48
po troszku, można powiedzieć, bo vitary tak gniją i czy tak czy tak blacharkę musiał bym robić
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2015-01-10, 23:21
Z Vitarami jak z Tico.
Słychać rdzę jak sie stoi obok auta
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2015-01-11, 20:53
technik napisał/a:
Markon, jak środek był biały to wyglądał lepiej niż z tym czarnym
A na poważnie to nawet szybko Tobie idzie
biały to w rzeczywistości szaro srebrny podkład epoksydowy, a czarny to baran na ciepło na masę uszczelniającą spawy czy szybko na pewno nie z mojej strony widzenia
Ja w tygodniu nic nie zrobie bo pracuje po 11-12 godzin, w weekend trzeba nadrobić to co się nazbiera i robi się niedziela wieczór dlatego uważam, że się nie ociągasz