Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2014-09-12, 04:04 [Leganza] problem z odpalniem Leganza 2.0 CDX LPG
Witam szanownych forumowiczów , od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Leganzy , problem mam taki iż czasem muszę długo kręcić zanim odpali i to się zdarza na zimnym i ciepłym silniku , gaszę ją na benzynie i tak też odpalam ( instalacja LPG - Bingo ) sprzedający mówił żebym miał co najmniej wskaznik paliwa na przed ostatniej kresce ja mam połowe baku i czasem mam problem , z bezpiecznika od pompy paliwa wystaje jakiś kabele tak jak by mostek ale nigdzie nie wchodzi ,
z góry dzięki za odpowiedz te mądre i te mniej madre
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2014-09-12, 07:34
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-09-12, 09:04
Sprawdziłbym instalację LPG pod kątem sprawności elektrozaworów
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-12, 09:20
Jeżeli problem występuje regularnie - odłącz rurę od przepustnicy i się sztachnij czy jedzie gazem.
Zaproponowałbym odłączenie węża od LPG od dolotu i próbę zassania ale może lepiej nie próbować
Jednakże, skoro gasisz na PB wszelkie nieskonsumowane resztki LPG powinny zostać wyciągnięte z dolotu.
Jeżeli gaz pojawia się w dolocie - sprawdź co pisał Frobo
Ten mostek to może być złącze testowe pompy paliwa - jak podasz + z akumulatora, aktywujesz tym samym pompę, więc jeżeli masz kontrolkę lub miernik, sprawdź czy podczas pracy auta jest tam napięcie.
Jeżeli się okaże, że to jest to, możesz kogoś poprosić by dał napięcie na krótko a Ty po chwili spróbuj odpalić - chodzi o nabicie ciśnienia paliwa, jeżeli jest podejrzenie jego utraty.