X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] [1.6] Wypalony styk cewki?

Autor Wiadomość
Mikel

Auto: Nubira II 1.6 kombi Moto: Cezet 350 '86
Imie: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 52
Skąd: Łorsoł
Wysłany: 2014-09-16, 14:48   [Nubira II] [1.6] Wypalony styk cewki?

Witam :)

Jakiś czas temu samochód zaczął się dziwnie zachowywać, strzelać na gazie, tracić moc itd. Okazało się, że wypalone były świece. Zaniedbałem, przyznaję. Po ich wymianie poprawiło się, ale tylko na trochę. Postanowiłem wymienić też kable i przeżyłem lekki szok. Oto widok przyłączy cewki po zdjęciu fajek:



Po prawej idealnie czyste (jak i dwa pozostałe), a po lewej złącze było skorodowane tak, że prawie go nie było widać spod warstwy brudu, jeszcze do tego jakiś syf zalegający na dnie. Na zdjęciu już po czyszczeniu, na początku wyglądało to o wiele gorzej. No i na 100% szwankuje właśnie to złącze.

Świece (NGK) i kable mam już nowe, używana cewka GM jest w drodze. Mam tylko pytanie, co mogło doprowadzić do takiego stanu? Czy wkładając kolejną cewkę ryzykuję tym samym? Stare świece to Denso, kable Sentech ze stykami miedzianymi (albo miedziowanymi, nie jestem pewien), wymieniane ok. rok temu. Cewka oryginalna GM z zapasów z Żerania, jeździła 2 lata.

Ps. Tematów o cewkach było mnóstwo, ale akurat takiego problemu nie znalazłem. Wybaczcie jeśli coś zdublowałem ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2014-09-16, 16:31   

Mikel napisał/a:
Mam tylko pytanie, co mogło doprowadzić do takiego stanu?

Zaniedbania z Twojej strony dot. ukł. zapłonowego.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt